انتخاب برگه

فروش فیلترهای هوشمند بورسیران

فروش فیلترهای هوشمند بورسیران

آیا عیدانه نوروز 1403 را گرفته اید ؟

پیشا پیش فرا رسیدن نوروز مبارک !

راهنمای دریافت عیدانه 1403بورسیران    ( مهلت دریافت  20 اسفند تا 13 فروردین )

انبوه سهام و دشواری انتخاب !

در بازار بورس ایران ( بورس، فرابورس ، بورس کالا و آتی … ) حدود 2500 نماد ( شرکتهای سهامی با چند نماد، اوراق، صندوقها، مشتقات، . .  ) وجود دارد. انتخاب سهم ارزنده و کم ریسک، از میان اینهمه سهم، با صدها عناصر با حجم بالای اطلاعات متغیر که حتی با یک معامله، حجم زیادی از اطلاعات سهم تغییر می نماید، کاری بسیار دشوار و وقت گیر و کاملا تخصصی می باشد. این حجم از اطلاعات، صرف نظر از تخصص، دانش، سالها تجربه و مهارتهای فنی مورد نیاز، زمان زیادی را برای جمع آوری، برسی، پردازش، غربالگیری و در نهایت انتخاب و بکارگیری می خواهد.

اشراف نسبی به بازار، گروه های بورسی و تک تک سهام در طول معاملات روزانه (صرف نظر از موارد ذکر شده در بالا )، با توجه به فشار روانی، اضطراب، تردیدها و نگرانی از آینده مبهم، و با عنایت به ویژگیها و محدودیتهای روانشناختی خود ، کاری ( تقریبا ) غیر ممکن و به معنی از دست دادن زمان و فرصتهای خوب خرید سهام ارزنده می باشد.

از طرفی این تعداد از سهام، با حجم بسیار بالای اطلاعات متغیر، در آن شرایط و فضای استرس زا، خود باعث تناقضهای زیادی در گزینش و انتخاب سهم ارزنده می شود، چرا که از لحاظ علم ریاضیات، با افزایش اطلاعات و حالتهای متنوع انتخاب، تصمیم گیری بسیار دشوار، وقت گیر و همچنین مجهولات مسئله نیز زیاد خواهد شد. بنابراین در بازار بورس داشتن اطلاعات به روز، درست، مشخص و از پیش تعیین شده و از همه مهمتر فوری و آنی ! اهمیت حیاتی خواهد داشت.

پذیرش سفارش ساخت فیلترهای معاملاتی مناسب شما

مشاوره  09123573940

با پیشرفت تکنولوژی و به مدد بکارگیری دانش آی تی و معاملات آنلاین، ضرورت کسب آنی اطلاعات و تحلیل آن (جهت تصمیم گیری و اقدام فوری جهت استفاده از فرصتها )، ضرورت سرعت عمل را دو چندان می نماید. از اینرو استفاده از کامپیوتر، جهت کسب و تحلیل سریع اطلاعات و تصمیم گیری آنی از اهمیت فراوانی در معاملات بازار بورس برخوردار می باشد.

یکی از امکانات بسیار مهم و کاربردی سایت فنآوری بورس تهران ( tsetmc.com ) فیلتر نویسی است. این ابزار در غربال و انتخاب سهام بر اساس فاکتورهای مشخص (مورد نظر شما ) تکیه داشته و کمک فراوانی در شناسایی آنی سهام با ویژگیهای مورد نظر معامله گر دارد. همچنین ضرورت بررسی و رصد کل بازار را که بسیار وقت گیر است از بین برده و دید درست و وسیعی، بطور آنی به معامله گران می‌دهد.

 اولین و مهمترین مساله هر معامله گر دربازار بورس

اولین قدم کسب سود در بازار بورس، انتخاب و خرید سهم ارزنده، از میان صدها سهم می باشد. از آنجائیکه هر سهم عناصر اطلاعاتی بسیار زیادی دارد و دائما در حال تغییر است، ،معامله گران صرف نظر از داشتن صلاحیت علمی و فنی در انتخاب سهام ارزنده، در اولین قدم ،دچار سردرگمی و تنافض می شوند. به تجربه ثابت شده است، 90 % عامل زیان هر معامله گر بورس، اشتباه در اولین گام ، یعنی از انتخاب نادرست سهم آغاز می شود.

خشت اول چون نهاد معمار کج               تا ثریا می رود دیوار کج

با توجه به موارد فوق، و ضرورت سفارشی سازی، شرکت مدیریت فناوری بورس تهران قابلیت بسیار مهم و با ارزشی تحت عنوان ” فیلتر نویسی ” را در بورس اضافه کرده است.
فیلتر نویسی در بورس یک کار کاملا تخصص، فنی و مستلزم سالها تجربه و تسلط در معامله گری است. در بخش دیده بان بازار گزینه ” فیلتر “ وجود دارد که می توان کدها یا اسکریپتهای که دارای یکسری عملگرها و فیلدهای از قبل آماده شده (توسط شرکت مدیریت فناوری بورس تهران ) استفاده و نیازهای سفارشی نمودن اطلاعات را فراهم نمود .

به زبان ساده تر، فیلتر چیست و چه کاربردی دارد ؟

به زبان ساده تر ،شما با فیلتر های معاملاتی می توانید از میان  صدها سهم بازار، تعداد بسیار محدودی سهم با ویژگیهای مورد نظر خود را انتخاب نموده و با تمرکز برتعداد محدود نمادها، مناسبترین و ارزنده ترین سهم را برای خرید انتخاب نمائید. بد نیست بدانیم که با استفاده از این امکان ” فیلتر نویسی ” می توانیم در کسری از ثانیه و آنلاین، به کلیه اطلاعات بسیار مهمی دست یابیم، که یقینا در حالت عادی و بدون فیلتر، روزها و گاه ماه ها وقت لازم است.

مزایا استفاده از فیلتر بورسیران در بورس 

  • رصد کامل بازار ، گروه های بورسی و سهام بصورت آنی
  • سرعت عمل و کاهش خطای انسانی
  • پیاده کردن فوری استراتژی مختلف
  • دسته‌بندی ، فهرست بندی و انتخاب اطلاعات (فیلدهای ) مورد نیاز نمادها و سفارشی نمودن آن
  • تسریع و تجمیع اطلاعات فاندامنتال و تکنیکال
  • رصد نمودن آنی بازار با استراتژی‌های مختلف
  • استفاده از بخشی از اطلاعات فاندامنتال و بخشی از اطلاعات تکنیکال که استفاده از اطلاعات فاندامنتال( تنها برتری فیلتر نویسی در بورس نسبت به زبان برنامه‌نویسی قدرتمند MQL است.)
  • سرعت در اجرا و بازگردندان لیست سهام‌ها، با شرایط موردنظر ما
  • عدم استفاده از نرم‌افزار و نصب آن؛ چون این قابلیت در سایت وجود دارد
  • ساده بودن محیط کار ( اسکریپت نویسی ) 

فیلترهای بورس چه کاربردی دارند ؟

فیلترهای معاملاتی کاربرد بسیار وسیع و متنوعی دارند. با استفاده از این کدها (فیلترها) در کوتاهترین زمان می توان به هزاران اطلاعات کاربردی بسیار مهم دسترسی داشت. فرض کنید هم اینک در ساعات معاملات (یا بعد از بازار) می خواهید بدانید که : 

  • حقوقیها بروی جه سهامی فعال هستند؟
  • چه سهمی آماده رشد شارپی است؟
  • چه نمادهایی در صف خرید هستند؟
  • چه سهم هایی در آستانه صف خرید هستند؟
  • چه سهم هایی روند صعودی مطمئن دارند و مثبت و صعودی خواهند ماند؟
  • چه سهم هایی امروز و هم اینک برای نوسانگیری مناسبند ؟
  • چه سهم هایی درحال برگشت قیمتی و آماده رشد چند روزه هستند؟
  • چه سهم هایی تقاضای بالا در نقطه حمایتی دارند؟
  • چه سهم هایی نوسان قیمتی بالاتری نسبت به سایر همگروهی ها دارند؟
  •  p\e  کدام سهم ها در مقایسه با همگروهایشان کمترین هستند؟
  • چه سهم هایی در نقطه فروش و خروج قرار دارند؟
  • ﭼﻪ ﺳﻬﻢ ﻫﺎﻳﻲ آﻣﺎده ﻧﻮﺳﺎﻧﮕﻴﺮی است ؟

و هزاران موارد دیگر که با فیلتر نویسی می توان در کسری از ثانیه انحام داد.

نحوه دریافت و استفاده از فیلترهای هوشمند بورسیران

پس از خرید، فیلترهای خریداری شده به همراه فایل راهنمای نصب و راه اندازی فیلتر از طریق واتس آپ  ( 09123573940 )  و یا پشتیبانی کانال بورسیران ( bursiran_admin ) و یا ایمیل برای شما ارسال می گردد.

توجه بفرمائید مبلغ خرید فقط شامل خرید فیلتر می باشد و نصب و راه اندازی با خریدار می باشد. جهت رضایت و راهنمایی شما، راهنمای نصب و راه اندازی از طریق لینک ( استفاده از فیلتر های هوشمند بورسیران ) مطالعه فرمائید. در صورت درخواست نصب و راه اندازی فیلترها با پرداخت هزینه انجام می شود. ( تماس )

آخرین توصیه مهم

یک معامله گر بسته به میزان سرمایه، استراتژی، سیستم معاملاتی و پلن معاملاتی خود و با نظر داشتن شرایط متغییر بازار به فیلتر های متناسب شرایط بازار نیاز حیاتی دارد. بورسیران این 7 فیلتر مهم و کاربردی را برای هر معامله گری با هر برنامه و سرمایه بسیار مهم و ضروری می داند. از اینرو پیشنهاد می شود با تهیه 7 فیلتر فوق بصورت یکجا و برای یکبار، هم مجموعه فیلترهای مهم و کاربردی برای یک معامله گر و در هر شرایط بازار را داشته باشید و هم از تخفیف 500 هزار تومانی برخوردار شوید. و سومین و مهمترین نکته، در صورت خرید یکجا 7 فیلتر، نکات و مطالب بسیار مهم از تجارب خود برای استفاده بهینه فیلترها ارائه می گردد.

 تماس جهت مشاوره قبل از خرید :    09123573940  و یا آی دی  @mahmoodshokraneh

سلب مسئولیت

1 – بازار سرمایه، بازار ریسک است. کلیه محتوا و مطالب سایت، برداشت، نظر و تحلیل شخصی و غیر تعهدآور است بدینوسیله ضمن سلب مسئولیت، اعلام میدارد مسئولیت هرنوع تصمیم گیری و اقدام و سود و زیان احتمالی در بازار سرمایه با شخص معامله گر می باشد.، همچنین بورسیران هیچگونه مسئولیتی در قبال عدم استفاده از خدمات خریداری شده را ندارد.در صورت خرابی و یا اشکال فنی در فلترهای خریداری شده، بورسیران موظف و متعهد به اصلاح و رفع اشکال فیلترهای خریداری شده می باشد. خرید و پرداخت هزینه خدمات درخواستی به منزله مطالعه و پذیرش کامل این اعلام می باشد. 

2 – الگوریتم و زبان برنامه نویسی فیلترها ،دسترسی های فنی دیتا و خروجی فیلترها در انحصار و اختیار سازمان بورس می باشد، هر نوع اختلال موقتی و یا تغییر الگوریتم در بعضی مواقع ( عموما بسرعت رفع می گردد ) به معنی خرابی فیلترها نیست و تا رفع اختلال احتمالی صبور باشید.

3- استفاده و بهره برداری از کلیه خدمات خریداری شده، بویژه فیلترهای معاملاتی هوشمند بورسیران، مشاوره، فایلهای آموزشی، راهنمایی و پشتیبانی مربوطه، فقط برای معاملات شخص خریدار و با کد بورسی خریدار مجاز می باشد. استفاده مشترک از خدمات فوق و یا در اختیار قرار دادن همه یا بخشی از آن به غیر و یا استفاده از این خدمات در بیش از یک کد بورسی، به هر دلیل و به هر شکل، اجحاف در حق مولف، حق الناس، حرام و موجب ضمان بوده و تهعدات بورسیران را منتفی می نماید.

قیمت و تخفیفات خرید :

فیلترهای هوشمند بورسیران

تعرفه فیلترهای هوشمند بورسیران

جهت سهولت و رضایت مشتریان گرامی هزینه فیلترهای هوشمند بورسیران، علاوه به پرداخت ریالی، با  رمز ارز بیت کوین BTC و یا  تتر Tether ( شبکه ترون- TRC20 ) به قیمت روز ایران قابل پرداخت می باشد ( تماس  09123573940  )

در زمان خرید، در صورت ابهام، جهت اطمینان از مبلغ واریزی و یا نحوه واریزی، با شماره 09123573940 مشاوره فرمائید.

خرید سیستمی ( درگاه بانکی زرین پال ) : با مجوز بانک مرکزی ایران  : لطفا پس از انتخاب فیلتر مورد نظر خود، مبلغ آنرا را از طریق  لینک زیر  “ خرید فیلترهای هوشمند بورسیران ”  پرداخت نمائید.

خرید فیلترهای هوشمند بورسیران  

جهت استفاده از هدایا و تخفیفات جشنواره همراهان بورسیران 1402، لطفا پس از انتخاب خدمات مورد نظر، درصد تخفیفات را از خدمات انتخابی کسر و مابقی از طریق لینک زیر پرداخت فرمائید.

خرید فیلترهای هوشمند با تخفیف جشنواره همراهان بورسیران


پس از خرید فیلترهای مورد نظر خود،

تصویر قبض پرداختی را در واتس آپ با شماره 09123573940  یا تلگرام ( @bursiran_admin ) قرار دهید و فیلترهای خود را در ایمیل و یا واتس آپ، دریافت نمائید.


خدمات بورسیران در یک نگاه       راهنمای انتخاب خدمات بورسیران به تناسب سرمایه

سبد سهام تضمینی سالانه

عیدانه نوروز 1403 بورسیران

خرید سبد سهام تضمینی فروردین 1403

خدمات اشتراک ویژه

فیلترهای هوشمند معاملاتی

کانال رسمی بورسیران در تلگرام

دعوت به همکاری

error: شما مجوز کپی محتوا را ندارید !