انتخاب برگه

خرید سبد سهام تضمینی سالانه 1403

خرید سبد سهام تضمینی سالانه 1403

دانلود تحلیل لایحه بودجه 1403

آیا عیدانه نوروز 1403 را گرفته اید ؟

پیشا پیش فرا رسیدن نوروز مبارک !

راهنمای دریافت عیدانه 1403بورسیران    ( مهلت دریافت  20 اسفند تا 13 فروردین )

با عنایت به 10 سال تجربه ارائه سبد سهام تضمینی سه ماهه و با توجه به ضرورت و شرایط بازار امروز، سبد سهام تضمینی سالانه 1403 ( هر ماه یک سبد منتشر می شود. )، مناسب برای حداقل یک میلیارد تومان سرمایه منتشر می شود. ( با توجه به محدودیت در ارائه پشتیبانی، بمحض تکمیل ظرفیت، فروش سبد متوقف می گردد )

معرفی سبد سهام تضمینی سالانه بورسیران و نحوه تضمینی

سبد سهام تصمینی سالانه بورسیران، عبارتست از یک سبد سهام شامل 10 سهم بنیادی ( به اضافه یک سهم اشانتیون ) و ارزنده، از چند صنعت ارزنده با چشم انداز رشد و سود سالانه بالا، که بر اساس فاکتورهای اقتصادی، بنیادی، مدیریت سرمایه گذاری ( ریسک، سرمایه ، سبد )، تحلیل تکنیکال و روانشناسی بازار، در دو حالت تضمینی و غیر تضمینی ( سیگنال، خدمات و پشتیبانی یکسان ولی با 50 % تخفیف ) در ابتدای هر ماه منتشر می شود ( با توجه به محدودیت در ارائه پشتیبانی، بمحض تکمیل ظرفیت، فروش سبد متوقف و ثبت نام به ماه بعد موکول می گردد )

منظور از ”  تضمین 200 % سود در یکسال بازار چیست ؟

در بازار سرمایه بویژه بازار بورس، تضمین به مفهوم قطعیت وجود ندارد. هر گونه ادعا در خصوص تضمین قطعی سود مشخص در یک مدت زمان معین، در خوشبینانه ترین حالت نشانه نآگاهی و عدم فهم و درک درست از ساختار و ذات بازار سرمایه بویژه بازار بورس ایران می باشد.

تعهد تضمین کسب 200 % سود در 12 ماه ( 240 روز بازار )، در واقع توافقی است مشروط بین بورسیران و خریدار سبد سهام تصمینی سالانه، به این معنی است که اگر با توجه به شروط و تعهدات بورسیران، درصد سود تعهد شده تحقق نیابد ( به هر دلیل )، بورسیران متعهد به عودت وجه و یا انجام تعهد توافق شده فیمابین به شرح زیر می باشد.

تعهدات بورسیران در ارائه سبد سهام تصمینی و غیر تضمینی سالانه

با هدف تامین انتظارات و با در نظر گرفتن درجه ریسک پذیری سرمایه گذاران گرامی، سبد سهام تصمینی سالانه ( وفق شروط و توافقات فیمابین )، در دو حالت تضمینی و غیر تضمینی با توضیحات و تعهدات بورسیران به شرح زیر ارائه می شود:

1 – سبد سهام تضمینی سالانه : تضمین 200% سود در 240 روز بازار ( طبق شروط و تعهدات سبد سالانه ) : در صورت عدم کسب 200 % سود در 240 ( به هر دلیل )، وجه دریافتی ظرف 48 ساعت بطور کامل عودت می گردد.

2 – سبد سهام غیر تضمینی ( با 50 % تخفیف ) تضمین 200% سود در 240 روز بازار ( طبق شروط و تعهدات سبد سالانه ) : در صورت عدم کسب 200 % سود در 240 روز بازار ( به هر دلیل )، یک سبد سهام غیر تضمینی رایگان با همان خدمات و پشتیبانی خریداری شده ارائه می گردد.

متن کامل شروط و توافقات بورسیران و خریداران گرامی در پائین همین صفحه مطالعه فرمائید.

میزان سودآوری سبد سالانه بورسیران چقدر است ؟

اساسا کسب سود در هر بازاری بستگی مستقیم به شرایط اقتصادی، سیاسی و فضای آن کسب کار و شرایط و ویژگیهای فرد سرمایه گذار دارد. در بازار بورس ایران و در یک ارزیابی کلی طی 4 ده اخیر متوسط رشد شاخص بورس از 5 % الی 730 % ( سال منتهی به مرداد 99 ) متغیر بوده است.

با برسی نمودار شاخص کل، متوسط رشد شاخص بورس در دوره ده ساله اخیر حدود 4800 درصد ( متوسط سالانه 48 % )، در دوره سه سال اخیر ( مهر 1399 تا مهر 1402 ) حدود 25 % ( متوسط سالانه 8.3 % ) و از ابتدای سال 1402 تا شهریور حدود 9% بوده است.  موارد فوق دشواری تعیین دقیق سودآوری سالانه بورس کشور به دلیل شرایط ویژه کشور ( تحریم، تورم، رکود و … ) را توضیح نشان می دهد. آما آنچه که مهم و قابل تامل است برتری معنی دار سودآوری بازار بورس بر سایر بازارها ( بازارهای ارز، مسکن، طلا و سکه، خودرو …) طی 45 سال اخیر ( بعد از انقلاب ) می باشد.

در یک جمع بندی و صرف نظر از وقوع اتفاق خاص ( سیاسی و اقتصادی و …)، متوسط رشد شاخص بورس با فرض تورم ثابت 25% سالانه و نرخ بهره 22% سالانه و شرایط نسبتا متعادل بازار، حدود 25 % ( 5 % ±) می باشد. این میزان با توجه به شرایط ویژه کشور، وقوع حوادث و رویدادهای سیاسی و اقتصادی و … در سال پیش رو، ویژگیهای بازار سرمایه، نوع صنعت، سهام انتخابی، نوع استراتژی، مهارت و تجارب معامله گری، توانمندی و ویژگیهای روانشناختی سرمایه گذار و … می تواند متغییر و در یک کلام  غیر قابل پیش بینی قطعی باشد.

بورسیران با توجه به توضیحات فوق و با فرض و پذیرش ریسک بازار سرمایه، بازده بیشتر از متوسط بازار را طبق شروط و تعهد خرید سبد سهام سالانه را تضمین می کند.

تفاوت سبد سهام تضمینی با سبد سهام غیر تضمینی چیست ؟

کلیه محتوا ( معرفی سهام، تحلیلها، سیگنالها، بسته آموزشی، بروزرسانیها . . . )، پشتیبانی و راهنمایی هایی ارائه شده در طول دوره یکساله، در هر دو بسته کاملا یکسان می باشد. تنها تفاوت در نوع تعهدات بورسیران ( در صورت عدم کسب درصد سود تعهد شده ) و ریسک پذیری معامله گران و کاهش هزینه خرید خدمات ( 50 % کاهش قیمت ) و امکان استفاده طیف بیشتری از سرمایه گذاران می باشد. بیشتر مشتریانی که حداقل یکبار از خدمات بورسیران استفاده کرده اند، به دلیل شناخت و تجربه عملکرد بورسیران، سبد سهام غیر تضمینی را انتخاب می کنند که به جهت کاهش ریسک و کاهش قابل توجه هزینه خدمات و صرف آن برای خرید سهام پورتفوی خود، بسیار مقرون بصرفه و اقتصادی می باشد.

قبل از خرید خدمات حتما بخوانید !

 

راهنمای انتخاب خدمات بورسیران به تناسب سرمایه

مزایای سبد سهام تضمینی سالانه

الف : برای سرمایه گذاران بلند مدت سالانه : کسب سود سالانه شرکت ( اولین و مهمترین مزیت سرمایه گذاری سالانه و بسیار قابل توجه )، کسب سود ناشی از رشد قیمتی سهام  ( دومین مزیت سرمایه گذاری سالانه و بسیار قابل توجه ) و کسب سود ناشی از افزایش سرمایه ( سومین مزیت سرمایه گذاری سالانه و بسیار قابل توجه )  سبد در طول سال

ب : برای معامله گران میانمدت و کوتاه مدت :  علاوه بر مزایای بند الف، می توانند از این سبد سالانه به عنوان 4 دوره سبد سه ماهه ( با توجه به 4 بروزرسانی فصلی ) و یا به عنوان 12 دوره سبد ماهانه ( 12 بروزرسانی ماهانه ) از نواسانات فصلی و اختلاف قیمت خرید و فروش سود کسب نمایند.

خریداران سبد سهام تضمینی سالانه می توانند با رعایت اصول مدیریت سرمایه ( البته در طول دوره بطور کامل راهنمایی خواهید شد ) و با توجه به تمایل و شرایط خود از بند الف و یا بند ب و یا تلفیقی از هر دو حالت از سرمایه گذاری خود سود کسب نمائید. ارائه بسته آموزشی، پشتیبانی آنلاین و راهنمایی در طول دوره ( برای اهداف و موارد قید شده در بند الف و ب ) از تعهدات مهم و کاربردی سبد سهام سالانه می باشد.

 سبد سهام تضمینی سالانه مناسب کدام سرمایه گذار است ؟

سبد سهام تضمینی سالانه مناسب سه گروه از سرمایه گذاران می باشد. 

الف ) سرمایه گذارانی که دانش و مهارتها و تجارب لازم برای تحلیلگری، معامله گری و مدیریت دارایی خود را ندارند.

ب ) سرمایه گذارانی که زمان و فرصت لازم برای مطالعه و تحلیل بازار، معامله گری و مدیریت دارایی خود را ندارند.

ج ) سرمایه گذارانی که به دلایل شخصی و یا برای استفاده از دانش و تجارب دیگران از سبد سهام تضمینی سالانه بورسیران استفاده می کنند.

خرید سبد سهام تضمینی سالانه برای چه مقدار سرمایه مناسب است ؟

در یک جمع بندی و برای یک معامله گر با ریسک پذیری متوسط برای خرید سبد سهام سالانه تضمینی، حداقل یک میلیارد تومان و حداکثر 5 میلیارد تومان پیشنهاد می شود. مبالغ فوق حدودی و مسئولیت انتخاب با سرمایه گذار است. اگر سرمایه شما بیش از 5 میلیارد تومان است توصیه اکید میشود قبل از خرید، همفکری و راهنمایی لازم را دریافت دارید.

مشاوره و راهنمای خرید و یا سوال قبل از خرید ( 10 صبح تا 12 شب )

09123573940 و یا آی دی @bursiran_admin     

ویژگی و مزایای مهم سبد سهام تضمینی سالانه

  1. ده سهم بنیادی و ارزنده از 10 صنعت بنیادی و برتر بازار ( به اضافه یک سهم اشانتیون )
  2. دوازده بروزرسانی ماهانه ( 30 هر ماه ) و قابلیت استفاده به عنوان سبد ماهانه و سالانه در طول دوره 
  3. 4 بروزرسانی فصلی ( هفته آخر هر فصل ) و قابلیت استفاده به عنوان سبد سه ماهه و سبد سالانه در طول دوره 
  4. بهرمندی از سود سالانه مجمع، سود ناشی از افزایش سرمایه احتمالی و در نهایت سود ناشی از اختلاف قیمت سهام ( اختلاف قیمت خرید و فروش سهام )
  5. اطلاع رسانی مستمر اخبار مهم و تاثیر گذار بازار سرمایه، اطلاعیه های مهم کدال و پشتیبانی مستمر اطلاعاتی از سهام سبد سالانه با توجه به شرایط سیال بازار، 
  6. پشتیبانی آنلاین ( 8 صبح تا 12 شب ) بویژه در طول بازار
  7. دامنه نوسان  سهام انتخابی روزانه 7 % ±  ( در سال 1402 احتمالا تغییر دامنه نوسان 10 % ± وجود دارد )
  8. استراتژی بکار گرفته در این سبد، استراتژی‌ فعال می باشد.
  9. ارائه 17 فایل آموزشی کاربردی ( 10 فایل بازار خوانی، تابلو خوانی و معامله گری و 7 فایل کاربردی دیگر . . . ) با هدف ارتقاع سطح دانش و مهارت های معامله گری ( بسیار مهم ! )
  10. انتخاب سبد سهام، بر اساس فاکتورهای اقتصادی، بنیادی، تکنیکال، شرایط روانی حاکم بر بازار در محدوده کف حمایتی سالانه و با بهره گیری از دانش مدیریت سرمایه و مدیریت سبد و فاکتورهای همبستگی بالای سهام
  11. مهمترین ویژگی سبد سهام سالانه در صورت عدم تحقق 200 % سود طی یکسال تعهد عودت وجه خرید خدمات ( برای خریداران سبد سهام تضمینی ) و ارائه یک سبد سهام سالانه غیر تضمینی رایگان ( برای خریداران سبد سهام تضمینی )، با توجه به شروط و تعهدات تضمین سبد سهام سالانه می باشد. بنابراین هزینه خرید سبد، صرفا از محل بخش کمی از سود خواهد بود.

برنامه، روش و استراتژی معامله گری در سبد سهام تضمینی بورسیران

به منظور حصول اهداف ذکر شده ( کسب 200 % سود در یک سال )، استراتژی مورد استفاده در این سبد، استراتژی‌ فعال می باشد. یعنی با توجه به شرایط سیال بازار، وضعیت معاملاتی سهام سبد ( تکنیکال، اطلاعات و اخبار بنیادی و … )، در مقابل نوسانات مهم بازار و سهام ( نوسانات بزرگ یا ماژور ) منفعل نبوده و واکنش متناسب ( بروزرسانیهای منظم و متوالی ماهانه، سه ماهه، راهنمایی های هفتگی  و پشتیبانی آنلاین ) اتخاذ و اجرا می گردد.

نوسان قیمتی سهم، ذات بازار بورس و معامله گری است. بطور معمول یک سهم در طول یک دوره رشد ( صعود ) و سپس برای مدتی اصلاح ( ریزش ) می کند. برای هر سهم سبد در ابتدای آغاز رشد، توضیح کوتاه وضعیت سهم، اهداف قیمتی مشخص و معین ماهانه و سه ماهه، شروط خرید، زمان و قیمت خرید، حد ضرر و محدوده های مقاومت پیش رو ، محدوده های احتمال اصلاح و نشانه های آن ( بسته آموزشی کاربردی) و محدوده های قیمتی خروج و همچنین محدوده های حمایتی بعدی ( برای ورود ) در قالب بروزرسانی ماهانه و سه ماهه بطور منظم و مستمر در طول دوره ارائه می گردد. خرید زمانی انجام می شود که تمام شروط خرید محقق شده باشد. ( در غیر اینصورت خرید انجام نمی شود و منتظر وقوع شرط و یا بروزرسانی جدید می مانیم ).

پس از خرید دو احتمال پیش روی سهام خریداری شده خواهیم داشت :
1- سهم رشد می کند و به سمت اهداف تعیین شده حرکت می کند و در مسیر رشد تا رسیدن به هر یک از اهداف ذکر شده طبق سیگنال عمل می کنیم. با فرض کسب هر یک اهداف فوق ( و یا هر میزان رشد قیمتی ) در صورت بروز نشانه های اصلاح ( در بسته آموزشی کاملا آموزش داده شده است )، و قبل از ورود سهم به اصلاح، خارج و سودهای حاصل را ذخیره می کنیم، بطور معمول سهم مذکور چند روزی اصلاح می کند ( و ما خارج شده ایم ! ). با توجه به مانیتورینگ و کنترل روزانه و مستمر سهم توسط گروه بورسیران، در محدوده حمایتی بعدی و پس از اطمینان از برگشت قیمت، مجدد سیگنال ورود با اطلاعات جدید ( همانند روز اول ) ارائه می شود. این اطلاعات جدید را ” بروزرسانی ” می نامیم. هر سهم سبد در یک دوره سالانه، 12 بروزرسانی ماهانه و 4 بروزرسانی فصلی بروزرسانی می شود. ( قابل تغییر به تناسب شرایط بازار و به تشخیص بورسیران )

     2- سهم پس از خرید ( بدون کسب هیچکدام از اهداف ذکر شده ) به هر دلیل وارد اصلاح می شود. اگر سهم وارد اصلاح شود تا محدوده حد ضرر منتظر می مانیم و بمحص رسیدن قیمت به حد ضرر بلا درنگ ( با کمترین زیان ) خارج می شویم. پس از پایان اصلاح سهم و اطمینان از برگشت قیمتی، سیگنال فوق مجدد بروزرسانی و مجدد سیگنال ورود با اطلاعات جدید ( همانند روز اول ) ارائه می شود.

با این روش، شما از نوسانات سهم برخوردار بوده و تنها در زمانهای رشد سهم وارد و در زمانهای اصلاح و یا ریزش سهم بطور موقت خارج می شوید. از آنجائیکه در زمان رشد سهم و نزدیکی به تک تک اهداف ذکر شده بالا، اطلاعات کامل و شرایط و نشانه های رشد و یا آغاز ریزش احتمالی سهم، از قبل به شما ارائه شده است، خروج و یا ماندن در سهم در اختیار معامله گر خواهد بود، بدیهی است در این شرایط شما مسئول، محق و مختار به خروج و یا حفظ سهم هستید. به همین دلیل ملاک ارزیابی ما، درصدهای مثبت سهم می باشد. ( بند 1 شروط و تعهدات )

اگر سرمایه گذار بلند مدت هستید و قصد نوسانگیری در طول سال را نداشته باشید، علاوه بر تحلیلهای فوق، یک تحلیل و سیگنال سالانه ویژه ارائه و در طول سال و در دوره های اصلاح بزرگ اطلاع رسانی کامل ارائه می گردد.

محتوای هر سهم سبد در روز انتشار و هر یک از بروزرسانی ها در طول دوره :

  1. خلاصه توضیحات مفید و مرتبط با وضعیت سیاسی و اقتصادی کشور، بازارهای موجود ( پول، مسکن، ارز، طلا و سکه، خودرو، مسکن ) و بازار سرمایه، شاخصهای بازار بورس، روند بازار و سهم.
  2. یک نمودار تکنیکال از شاخصهای مهم بازار به شکل بسیار ساده همراه با توضیح کوتاه از وضعیت، شرایط و روند شاخصهای بازار
  3. یک نمودار تکنیکال از هر سهم سبد به شکل بسیار ساده همراه با توضیح کوتاه از وضعیت، شرایط و روند سهم 
  4. تعین اهداف قیمتی ( مقاومتها ) ماهانه و سه ماهه و سالانه پبش روی سهم 
  5. اطلاعات ضروری و کافی ورود ( شرط و زمان خرید سهم، قیمت خرید، حد ضرر و تکنیک های خرید… ) 
  6. اطلاعات ضروری و کافی خروج پس از رسیدن قیمت به محدوده هر یک از اهداف ذکر شده ( بند 3 )
  7. اطلاعات ضروری و فوری خروج احتمالی برای شرایط بحرانی و ریزشهای ناگهانی و هیجانی بازار و یا هر یک از سهام
  8. راهنمایی و ارائه نکات مهم معامله گری برای شرایط غیر معمول بازار ( برگشتها، ریزش ها و رشدهای ناگهانی )

سه مزایای بسیار مهم سبد سالانه برای کسب سود بیشتر

 بروزرسانی های متعدد سبد سهام سالانه ( اطلاعات و تحلیل سالانه در ابتدای دوره، 12 بروزرسانی ماهانه، 4 بروزرسانی سه ماهه )، برای استفاده از فرصتهای بازار و  سود ناشی نوسانات در بازه های مختلف ارائه می شود. به نحوی که شما میتوانید ضمن برخوداری از مزایای سبد سالانه، ( سود سالانه مجمع، سود افزایش سرمایه و سود ناشی از اختلاف قیمت در زمان خرید و فروش سهم )، از نوسانات کوتاهمدت سهم ( نوسانات ماژور ) در بازه های ماهانه و سه ماهه بهرمند گردید.

با در نظر داشتن هدف و استراتژی سرمایه گذار و با توجه به تحلیل و اطلاعات ارائه شده در هر بروزرسانی، شما مختار می باشید به عنوان سرمایه گذار سالانه، فقط سهامداری کنید ( خرید سهم و دیگر هیچ اقدامی نکنید ). در این حالت سرمایه گزاران از سه نوع سود یعنی سود سالانه مجمع، سود افزایش سرمایه احتمالی ( از محل آورده نقدی ) و در نهایت از سود ناشی از اختلاف قیمت سهام سبد پورتفوی ( تفاضل قیمت سهم در پایان سال منهای قیمت سهام در ابتدای سال ) در ابتدا و انتهای سال بهرمندخواهد شد.

اگر قصد نوسانگیری سه ماهه دارید از 4 بروزرسانی فصلی استفاده کنید و با توجه به اطلاعات بروزرسانی، در محدوده اهدافی که احتمال عبور از آن فعلا میسر نمی باشد، ذخیره سود ( خارج می شویم ) کرده و پس از اصلاح موقتی چند روزه سهم ( عموما بعد از هر رشد اصلاحی خواهیم داشت )، مجدد ( با اطلاعات داده شده در بروزرسانی ها ) وارد سهم خواهیم شد.

اگر قصد نوسانگیری ماهانه دارید از 12 بروزرسانی ماهانه استفاده کنید و با توجه به اطلاعات بروزرسانی، در محدوده اهدافی که احتمال عبور از آن فعلا میسر نمی باشد، ذخیره سود ( خارج می شویم ) کرده و پس از اصلاح موقتی چند روزه سهم ( عموما بعد از هر رشد اصلاحی خواهیم داشت )، مجدد ( با اطلاعات داده شده در بروزرسانی ها ) وارد سهم خواهیم شد.

با این روش، شما علاوه بر سهامداری، می توانید بصورت کوتاهمدت ( سه ماهه و ماهانه)، فقط در زمانهای رشد سهم وارد و در زمانهای اصلاح و یا ریزش سهم خارج شوید. از آنجائیکه در زمان رشد سهم و نزدیکی به تک تک اهداف ذکر شده ( در بروزرسانی ها )، اطلاعات کامل و شرایط و نشانه های رشد و یا آغاز ریزش احتمالی سهم، از قبل به شما ارائه شده است ( سیگنالها، بروزرسانی های متوالی و راهنمایی ها و پشتیبانی آنلاین )، خروج و یا ماندن در سهم در اختیار معامله گر خواهد بود، بدیهی است در این شرایط شما مسئول، محق و مختار به خروج و یا حفظ سهم هستید.

انتخاب سبد سهام تضمینی سالانه ( یا هر کدام از خدمات بورسیران  )، به عوامل زیادی از جمله میزان سرمایه، تحصیلات و سواد بورسی، دانش و تجربه معامله گری، میزان سرمایه، مدیریت سرمایه، ویژگیهای روانشناختی معامله گر ( بسیار مهم ! )، تجهیزات فنی و میزان تسلط به اینترنت و برنامه های مرتبط با بازار بورس … و در آخر به شرایط بازار دارد.

 20 % تخفیف برای مشتریان بورسیران 

به پاس قدرشناسی از مشتریان گرامی، چنانچه در طول 9 سال سابقه فعالیت بورسیران حداقل یکی از خدمات بورسیران ( اشتراک ویژه، سیگنال فوق العاده، سیگنال هوشمند و سبد سهام تضمینی ) را خریداری کرده باشید، 20% تخفیف برای شما منظور می گردد. لطفا قبل از خرید تماس و راهنمایی لازم جهت برخورداری از تخفیف فوق را دریافت دارید.

تعرفه سبد سهام تضمینی

تعرفه سبد سهام تضمینی سالانه، به دو روش تضمینی و غیر تضمین ارائه می شود.

تعرفه سبد سهام تضمینی سالانه-بورسیران

تعرفه سبد سهام تضمینی سالانه-بورسیران                                          * قیمت به تومان است

 شروط و تعهدات بورسیران در تضمین سبد سهام تضمینی

1 – ملاک محاسبه نتایج سبد سهام تضمینی سالانه، سایت شرکت بورس تهران (قسمت سابقه /   www.tsetmc.com ) و جمع جبری درصدهای مثبت قیمت آخرین معامله هر سهم در پایان روز کاری بازار در طول دوره سبد مربوطه می باشد. توجه فرمائید در این محاسبات، درصدهای منفی احتمالی روزانه سهم منظور و محاسبه نمی شود. زیرا از ابتدای شروع سبد و در طول مدت تعهد، با آموزشها و بروزرسانیهای و اطلاع رسانیهای مستمر و پیوسته شامل وضعیت و روند سهم، معرفی اهداف پیش رو، حد ضرر، اعلام محدوده احتمال اصلاح قیمت و حتی تعیین محدوده قیمتی خروج از سهم، راهنمایی در رشد و یا اصلاح ناگهانی بازار و یا سهم و در نهایت پشتیبانی آنلاین 16 ساعته روزانه ( 08 الی 24 / هفت روز هفته )، جای هیچگونه سوال و ابهام را برای تصمیم گیری معامله گران باقی نمی گذارد. بنابراین در زمان اصلاح موقتی و یا ریزش بازار و یا سهم، عدم خروج بموقع از سهم کاملا در اختیار و مسئولیت معامله گر می باشد. همچنین توجه داشته باشید ( احتمالا ) میزان سود محقق شده در سهام سبد ارائه شده به منزله میزان سود شما نمی باشد، زیرا سود هر معامله گر بر اساس عملکرد خود ( عملکرد ناشی از میزان دانش، مهارت، میزان استفاده درست و بموقع و کامل از اطلاعات، توانمندیها روانشناختی معامله گر، تجارب، میزان سرمایه و … ) متفاوت خواهد بود.

2 – هر سهم سبد سالانه بمدت یکسال ( 240 روز بازار ) پشتیبانی می گردد بنابراین در صورت توقف نماد ( تحت هر عنوان ) و یا تعطیلی غیر مترقبه بازار، اولین روز کاری بعدی، به عنوان ادامه روز معاملاتی محاسبه می گردد. بدیهی است به تعداد روزهای متوقف شده هر نماد، به مدت زمان و تعهدات بورسیران اضافه می گردد.

3 – با توجه به مبنای محاسبه شده در بند 1، در هر روزی ( و در هر زمان از ساعات بازار )، درصد تضمین شده سبد محقق گردد ( معدل درصد رشد سبد سهام برابر یا بیشتر از 200 درصد رشد باشد )، تعهد بورسیران انجام شده تلقی می گردد، اما خدمات فوق تا پایان دوره سبد مذکور بطور کامل ادامه خواهد داشت. بدیهی است چنانچه بعد از کسب درصد تضمین شده سبد، بازار و یا سهام سبد ریزش نماید، تعهد بورسیران انجام و پایان یافته تلقی می گردد.

هدیه ویژه برای خریداران سبد سهام سالانه غیر تضمینی

4- به جهت حمایت و اطمینان خاطر مشتریان محترم از کیفیت خدمات غیر تضمینی، در صورت خرید سبد سهام سالانه غیر تضمینی، چنانچه وفق ملاک بند 1، معدل جمع جبری درصد های مثبت سهام سبد در طول مدت سبد، کمتر از 100 % رشد نماید، یک سبد رایگان به تعداد سهامی که کمتر از 100 % رشد کرده باشند، برای دوره بعد ارائه می گردد.

5 – پس از انتشار سبد تا پایان مدت تعهد سبد، نوسانات سهام سبد ( منبع و آرشیو در سایت tsetmc.com ) بصورت روزانه و مستمر مانیتور و تحت نظر و برسی بوده و بر اساس تحلیلهای ارائه شده در سبد سهام، در موقعیت های حمایت و یا اصلاح های بزرگ ( ماژور )، سیگنالها و راهنمایی ورود و خروج جدید تحت عنوان ” بروزرسانی جدید “ ( 12 بروزرسانی ماهانه و 4 بروزرسانی فصلی ) طی یکسال ارائه می گردد. لازم به ذکر است با هدف کسب سود بیشتر مشتریان گرامی و با در نظر داشتن شرایط بازار و سهام سبد، ( به تشخیص بورسیران )، محدودیتی در تعداد بروزرسانی وجود نخواهد داشت.

6 – پس از پایان دوره سبد ( ثبت معاملات 240 روز بازار همه سهام سبد )، در صورت عدم کسب درصد تعهد شده در سبد سهام تضمینی سالانه ( وفق بند 1 و 3 و 5 و 6 و 7 و 8 ) و سایر مفاد این توافقات، فقط هزینه دریافتی سهام سبدی که به درصد تضمین شده ( 200 % سود در سبد سالانه ) نرسیده باشند، با رعایت کامل بندهای ذیل، بطور کامل و فوری و حداکثر تا 2 روز کاری بعد، به همان حسابی که وجه خرید از آن پرداخت شده است، مسترد می گردد. یا می توانید برای دریافت سبد سهام بعدی و یا خرید خدمات دیگر نزد بورسیران به امانت بگذارید. ( با هماهنگی )

شرایط اضطراری و فورس ماژور بازار !

7-1 اساسا از نظر روانشناسی بازار، ریزشهای متوالی بازار، سبب جو منفی و ترس در بازار و معامله گران می شود. این ترس روند برگشت بازار و اعتماد معامله گران را کند می کند. به دلایل فنی و روانشناختی بازار، برای جبران X درصد زیان در یک روز، تقریبا بیش از 2 روز زمان نیاز می باشد. از این رو با توجه به محدودیت زمانی در کسب تعهدات بورسیران ( شرط 200 % سود در سال )، در طول مدت تعهد، هر زمان شاخص کل 3 روز متوالی ( به هر دلیل و به هر تعداد دفعات) منفی گردد، با توجه به اینکه حد ضرر و توضیحات لازم قبلا ارائه شده است ( و اختیار خروج دارید )، بمدت دو برابر آن ( 6 روز معاملاتی ) به طول مدت زمان دوره سبد اضافه می گردد، تا امکان و فرصت کسب سود در روزهای مثبت بازار و امکان کسب تعهدات بورسیران ممکن گردد ( افزایش مدت ارائه خدمات بدون پرداخت وجه اضافه ). 

7-2 ارائه سبد سهام سالانه و امکان انجام تعهدات بورسیران، برای بازار عادی تعریف و برنامه ریزی شده است. طرفین می پذیرند که در شرایط فورس ماژور (جنگ، انقلاب، اعتصابات سراسری، حوادث طبیعی و اجتماعی فراگیر، قطع وسیع اینترنت ) و یا شرایط بحرانی بازار ناشی از بروز رویدادهای سیاسی، اقتصادی، تغییر قوانین ( بازار پایه -مرداد 98 ) و یا محدودیتهای معاملاتی اثرگذار بر تعهدات بورسیران ( کاهش دامنه نوسانات پس از ریزش مرداد 98 ) که سبب ریزش ناگهانی و منفی شدن بیش از 10 روز پیوسته شاخص کل گردد، ارائه کلیه خدمات و پشتیبانی بورسیران تا زمان حصول شرایط عادی بازار متوقف می گردد، در چنین شرایطی حصول 5 روز مثبت متوالی شاخص کل به عنوان حصول شرایط عادی تلقی می گردد. پس از حصول شرایط عادی بازار، ادامه خدمات با همان سبد سهام سالانه و با اضافه شدن دو برابر روزهای منفی شاخص کل به دوره سبد ( از روز اول ریزش تا زمان حصول شرایط عادی ) آغاز می گردد. بدیهی است در طول مدت تعهد سبد سهام سالانه، هر بار و به هر تعداد که شرایط هر 3 بند شرایط اضطراری (بند 7 و تبصرها) اتفاق افتد، موارد و دستورالعمهای فوق اجرا و ملاک خواهد بود.

7-3 با عنایت به تجارب سنوات قبل، گاه به دلیل بروز مسائل سیاسی، اقتصادی و … جو روانی بازار برای مدتی و یا دوره ایی، هیجانی و منفی می شود و ممکن است بعضی از سهام سبد در مدتی از طول دوره سبد رشد کمتری را تجربه نمایند. ( عکس این موارد هم صادق است ) و یا حتی ریزش مهمی را تجربه نمایند. بدیهی است در چنین شرایطی هم خریدار سود کمتری کسب می کند ( نسبت به سرمایه و هزینه خدمات ) و هم بورسیران با احتمال عدم فرصت برای کسب و حصول تعهدات خود ( تعهد 200 % سود در یکسال و عودت وجه برای خریداران سبد سالانه تضمینی ) دچار زیان خواهد شد. به همین دلیل و به جهت تشریک مساعی و بهره بهرداری هر چه بیشتر از فرصتهای مثبت بازار و کسب سود بیشتر، با صلاحدید و تشخیص بورسیران، حداکثر 3 ماه به طول دوره سبد، بدون دریافت هر گونه وجهی اضافه خواهد شد. بدیهی است کلیه خدمات، پشتیبانی و تعهدات بورسیران تا پایان دوره  همانند قبل به کلیه خریداران سبد ( تضمینی و غیر تضمینی ) بطور کامل ارائه خواهد شد. محتوای این بند علاوه بر مفید بودن برای هر دو طرف، برای خریداران غیر تضمینی مقرون بصرفه تر و اقتصادی تر و بنحوی برابر یک چهارم هزینه پرداختی بصرفه خواهد بود. 

8 – پس از خرید، بورسیران موظف است سبد سهام فوق را حداکثر تا 15 روز کاری بازار از زمان اعلام انتشار، منتشر نماید ( تاخیر به دلایل شرایط سیال بازار، شرایط سهام سبد و یا شرایط کشور )، در غیر اینصورت ( بجز هماهنگی و رضایت خریدار )، بورسیران متعهد به عودت کامل وجه حداکثر تا ساعت 17 روز شانزدهم از تاریخ اعلامی انتشار سبد و به همان حسابی که وجه خرید از آن پرداخت شده است، می باشد.

9 – پس از خرید سبد سهام سالانه، استرداد وجه، بجز در صورت عدم تحقق شروط سبد سهام ( وفق بند 1 و 3 و 5 و 6 و 7 و 8 و 9 )، امکان پذیر نمی باشد. اما پس از خرید و قبل از انتشار سبد سهامی سالانه، در صورت درخواست فوری ( فقط تلفنی )، هزینه خرید بصورت امانت، تا زمان اعلام آمادگی خریدار برای دریافت سبد سهام جدید ( و یا معادل هر یک از حدمات بورسیران )، نزد بورسیران محفوظ خواهد بود.

10- کلیه تحلیلها و پشتیبانی سبد، فقط در سایت رسمی بورسیران ( www.bursiran.com ) ارائه می گردد. با این وجود به جهت سهولت استفاده و رضایت مشتریان گرامی، اطلاع رسانی و پشتیبانی، همزمان در کانال پشتیبانی تلگرام ( @bursiran_admin )، پیامک، واتس آپ نیز منتشر میگردد ( مشروط به امکان دسترسی فنی و قانونی ).

سلب مسئولیت

11 – بازار سرمایه، بازار ریسک است !  کلیه محتوا و مطالب سایت، برداشت، نظر و تحلیل شخصی و غیر تعهدآور می باشد. بورسیران ضمن سلب مسئولیت، اعلام میدارد مسئولیت هرنوع تصمیم گیری و اقدام، معامله و سود و زیان احتمالی در بازار سرمایه با شخص معامله گر می باشد. همچنین بورسیران هیچگونه مسئولیتی در قبال، عدم استفاده از خدمات ارائه شده، عدم معامله ( به هر دلیل شخصی ) و . . . را ندارد. بورسیران فقط در محدوده شروط و تعهدات اعلامی ( بند 1 تا 12 و 2 تبصره  شروط و تعهدات ) متعهد می باشد. خرید و پرداخت هزینه خدمات سبد سهام سالانه درخواستی به منزله مطالعه و پذیرش کامل شروط این توافق می باشد.

12 – استفاده و بهره برداری از کلیه خدمات خریداری شده، بویژه سبد سهام سالانه تضمینی، فایلهای آموزشی، راهنمایی، توصیه، پیشنهادات و پشتیبانی مربوطه، فقط برای معاملات شخص خریدار و با کد بورسی خریدار مجاز می باشد. استفاده مشترک از خدمات فوق و یا در اختیار قرار دادن همه یا بخشی از آن به غیر و یا استفاده از این خدمات در بیش از یک کد بورسی، به هر دلیل و به هر شکل، اجحاف در حق مولف، حق الناس، حرام و موجب ضمان بوده و تهعدات بورسیران را منتفی می نماید.

مشاوره خرید و یا سوال قبل از خرید ( 10 صبح تا 12 شب )

09123573940 و یا آی دی @bursiran_admin

توصیه های مهم بعد از خرید :

  1. جهت استفاده بهینه از سرمایه گذاری خود، خواهشمند است به کلیه تحلیلها، شروط حد ضرر، تکنیکهای خرید، راهنمای معاملات، بروزرسانیها و . . . توجه نموده و در انجام درست، کامل و بموقع آن جدی و کوشا باشید.
  2. با توجه به هزینه سبد، توصیه می شود حداقل میزان خرید برای هر سهام سبد سالانه تضمینی، حداقل 50 میلیون تومات و برای سبد غیر تضمینی حدود 30 میلیون تومان در نظر گرفته و توصیه می شود ( بطور معمول ) کلیه سهام معرفی شده سبد را به نسبت مساوی خرید گردد.( البته بر اساس اصل پارتو و تجربه، در هر ماه توصیه هایی ارائه خواهد شد )
  3. بجهت آشنایی و درک روال کار سبد بورسیران و همچنین ارزیابی درست و واقعی از وضعیت و شرایط بازار و سهام سبد، توصیه اکید می شود 2 هفته اول انتشار سبد ( بویژه در بازار کم رمق و یا جو منفی بر بازار حاکم است )، سهامی که شرط خرید آن اتفاق افتاده است را در مبلغ خیلی کم و حداکثر هر سهم 5 میلیون تومان خریداری گردد و در صورت بهبود شرایط و مثبت بودن بازار و سهم، کم کم و طبق سیگنال داده شده اضافه نمائید. عجول نباشیم ! دوره هر سبد سهام سالانه حداقل 52 هفته طول خواهد کشید و فرصت کافی برای کسب سود وجود دارد، فرآموش نکنیم حفظ سرمایه، اصل اول مدیریت سرمایه و حضور در چرخه بازار و امکان کسب سود می باشد.
  4. جهت استفاده از فرصتهای بازار، توصیه می شود همواره حدود 10% از کل سرمایه اختصاص داده شده به سبد را نقد باشیم.
  5. نظر به تعهد و محدودیت زمانی در پاسخگویی آنلاین به همه مشتریان، خواهشمند است با مدیریت سئوالات خود، طرح سوالات غیر ضرور را به بعد از ساعات بازار موکول فرمائید.
  6. هر گونه ابهام و نیاز به توضیحات بیشتر در خصوص تحلیلها و توضیحات سبد سهام سالانه تضمینی ارائه شده و بروزرسانی های مربوطه را فقط حداکثر تا ساعت 24 روز انتشار و در روزهای بعد، بعد از بازار با شماره 09123573940 مطرح نمائید
  7. پس از خرید سبد سهام سالانه تضمینی، شماره 09190796920 را در گوشی و تلگرام خود ذخیره نموده و با ای دی @bursiran_admin جهت ارتباط ضروری و دو طرفه وارد کانال شوید و همواره بویژه در ساعات معاملات، آنلاین باشید.

پرداخت و خرید سبد سهام تضمینی/غیر تضمینی

لطفا  هزینه خدمات انتخابی ( تضمینی-غیر تضمینی ) پس از کسر تخفیف عیدانه ( فقط برای سبد غیر تضمینی ) را از طریق لینک زیر ( درگاه بانکی زرین پال با مجوز بانک مرکزی ایران  ) پرداخت نمائید.

خرید سبد سهام تضمینی سالانه

خرید سبد سهام غیرتضمینی سالانه

خرید خدمات بورسیران با تخفیف شب یلدا  

خدمات بورسیران در یک نگاه       راهنمای انتخاب خدمات بورسیران به تناسب سرمایه

سبد سهام تضمینی سالانه

عیدانه نوروز 1403 بورسیران

خرید سبد سهام تضمینی فروردین 1403

خدمات اشتراک ویژه

فیلترهای هوشمند معاملاتی

کانال رسمی بورسیران در تلگرام

دعوت به همکاری

error: شما مجوز کپی محتوا را ندارید !