انتخاب برگه

راهنمای انتخاب خدمات بورسیران

راهنمای انتخاب خدمات بورسیران به تناسب سرمایه شما

مجموعه بورسیران در نهمین سال فعالیت ( تجربه کاری بیش از 14 سال است اما فعالیت سایت بورسیران از بهار 1394 آغاز شد. ) خود با توجه به تنوع نگرش و تفاوتهای فردی سرمایه گذاران در بازار بورس ( اهداف، میزان سرمایه، درجه ریسک پذیری، دانش و مهارتهای لازم، ویژگیها و تفاوتهای فردی و …)، خدمات هدفمند و نتیجه بخش ( حفظ و افزایش ثروت معامله گران ) را برای سرمایه گذاران و معامله گران ارائه می دهد.

مهمترین نکته ایی که یک سرمایه گذار باید در بازار سرمایه بداند، اینست که : بازار سرمایه بویژه بورس، بازار ریسک و یک کسب و کار چند تخصصی است !  بنابراین موفقیت و کسب سود در بازار بورس نیازمند تسلط نسبی حداقل در چند رشته علمی و تخصصی دانشگاهی در حد کارشناسی ( لیسانس )، چندین مهارت فنی و  ویژگیهای روانشناختی و تجربه مفید و مرتبط به شرح زیر می باشد :

الف ) رشته و موضوعات تخصصی دانشگاهی : اقتصاد، دانش مالی، حسابداری، مدیریت، روانشناسی، علوم سیاسی،  آمار

ب ) مهارتهای فنی لازم نظیر : تدوین استراتژی، طرح و برنامه معاملاتی ( پلن معاملاتی )، مهارتهای تحلیلگری ( اقتصادی-سیاسی، روانشناسی… )، تحلیل تکنیکال، معامله گری، مدیریت پورتفوی، تسلط نسبی به کامپیوتر، اینترنت و برنامه های کاربردی، تسلط به پلتفرمهای معاملاتی و تحلیلی، شناخت و توان استفاده از منابع و پایگاه های اطلاعاتی ( خبری-تحلیلی- دیتا و … ) بازار بورس

ج ) ویژگیهای روانشناختی مانند :  هوش هیجانی بالا و قدرت کنترل احساسات، مدیریت و کنترل خود، انظباط معامله گری، درجه ریسک پذیری معقول و موجه، مطالعات مستمر و قدرت تحلیل اخبار سیاسی و اقتصادی اجتماعی و … 

د ) تجربه در معامله گری که بسیار بسیار بسیار . . . مهم است ! ( گذاشتن سفارش خرید و یا فروش و زدن دکمه یا اینتر با معامله گری فرق دارد ! )

بدون تسلط نسبی به حداقل موارد فوق، کسب سود از بازار سرمایه خیالپردازی و در عرف عامیانه قمار بازی است.

آیا افرادی که تسلط نسبی به موارد بالا را ندارند، نباید وارد بورس شوند !؟

در یک کلام سرمایه گذاری مستقیم خیر ! 

بطور کل سرمایه گذاری در بازار بورس به دو روش غیر متسقیم و غیرمستقیم انجام می شود.

سرمایه گذاری غیر مستقیم : در این نوع سرمایه گذاری شما سرمایه خود را در اختیار صندوقهای سرمایه گذاری رسمی ( ETF ) قرار می دهید که از سرمایه و منابع انسانی متخصص و مجرب برخوردارند و با سرمایه گذاری کم ریسک در بازار پول و سرمایه، علاوه بر حفظ سرمایه، در شرایط معمولی سودی کمی ( تقریبا چند درصد بیشتر یا معادل از نرخ بهره بانکی ) به شما می دهند.

سرمایه گذاری غیر مستقیم مناسب سرمایه گذارانی است، که فاقد دانش و تخصص و مهارت های ذکر شده برای تحلیل و معامله گری می باشند و یا فرصت و یا تمایل به حضور مستقیم در بازار بورس را ندارند مناسب می باشد.

سرمایه گذاری مستقیم : همان ورود شخص معامله گر به بازار بورس و معامله گری می باشد. این قبیل معامله گران شخصا اختیار و مسئولیت سرمایه خود را بر عهده می گیرند و اگر خواهان حفظ سرمایه ( مهمترین هدف ) و کسب سود ( دومین هدف ) و ارتغاء، بهینه سازی و ارزش افزوده ( سومین و آخرین هدف ) سرمایه خود هستند، باید ؛ تاکید می کنم، باید حداقل تسلط نسبی در 4 زمینه اشاره شده در بالا را داشته باشند. در غیر اینصورت سرانجامی جز از دست دادن سرمایه و خروج دردناک و تلخ از بازار نخواهند داشت.

به تجربه و تحقیقا به این نتیجه رسیده ام که متاسفانه بیش از 90 % علاقمندان به بازار بورس، بویژه معامله گران خرد، فاقد دانش و تخصص، مهارتهای فنی، ویژگیهای روانشناختی لازم و تجربه لازم در زمینه های ذکر شده می باشند. اما نیاز مالی !  و عموما خیالبافی ! و طمع ! و باعث می شود مستقیم وارد بازار بورس شده و در تلاطم خروشان انبوه اطلاعات، اخبار و شایعات بازار و معاملات در دو چنبره ترس و طمع قرارگرفته، بعد از مدتی نه چندان طولانی، سرمایه و همه امید خود را از دست می دهند ! این قبیل افراد همان قماربازان بازار بورس هستند که در نهایت بازنده و مغبون و با خاطره تلخ برای همیشه از بازار بورس خارج می شوند و معمولا تا اخر عمر خود تلخی این زیان و ناکامی را فراموش نمی کنند.

اگر فردی علاقمند به سرمایه گذری در بازار بورس هستید اما فاقد دانش، تخصص، مهارتها و ویژگیهای ذکر شده در بالا  می باشید، حتما !  تاکید می شود حتما ! با افراد متخصص، با تجربه و مورد اعتماد و وثوق خود مشورت نمائید.

کدام خدمات بورسیران برای سرمایه من مناسب است ؟

یکی از متداول ترین و اساسی ترین سوال هرسرمایه گذار و معامله گر در استفاده از خدمات بورسیران همین موضوع است، بطور کل و در یک جمع بندی، برای یک معامله گر متوسط موارد زیر پیشنهاد می گردد ( با مسئولیت خود ! )

در یک جمع بندی و برای یک معامله گر متوسط در یک بازار نرمال، حداقل و حداکثر سرمایه لازم با توجه به ریسک سرمایه گذاری، هزینه خرید خدمات با توجیه اقتصادی پیشنهاد می شود :

1- برای سرمایه زیر 50 میلیون تومان، خدمات اشتراک ویژه پیشنهاد می شود.

2 – برای سرمایه حدود 200 تا 350 میلیون تومان، سیگنال فوق العاده تضمینی و برای سرمایه حدود 150 تا 250 میلیون تومان، برای سیگنال فوق العاده نیمه تضمینی و برای سرمایه حدود 100 تا 200 میلیون تومان،سیگنال فوق العاده غیر تضمینی پیشنهاد می شود.

3 – سیگنال هوشمند تضمینی ( تضمین 100 % سود در 40 روزبازار ) اگر  ریسک پذیر هستید: برای سرمایه حدود 200 تا 350 میلیون تومان پیشنهاد می شود.

4 – سبد سهام تضمینی ( تضمین 100 % سود در 60 روز بازار ) : برای سرمایه حداقل 300 میلیون و حداکثر یک میلیارد تومان  به شرح زیر توصیه می شود
حداقل سرمایه، برای خرید سبد سهام تضمینی، حداقل 500 میلیون و حداکثر یک میلیارد تومان
حداقل سرمایه، برای خرید سبد سهام غیرتضمینی، حداقل 300 میلیون و حداکثر یک میلیارد تومان

5 –  سبد سهام تضمینی سالانه ( تضمین 200 % سود در یکسال ) : برای خرید سبد سهام سالانه تضمینی، حداقل یک میلیارد  و حداکثر5 میلیارد تومان پیشنهاد می شود. اگر سرمایه شما بیش از 5 میلیارد تومان است توصیه اکید میشود قبل از خرید، همفکری و راهنمایی لازم را دریافت دارید.

برای هر مبلغ سرمایه و انتخاب خدمات توصیه اکید می شود ابتدا مطرح و راهنمایی لازم دریافت دارید. ( 10 تا 24 هفت روز هفته ) 09123573940

خدمات بورسیران در یک نگاه       راهنمای انتخاب خدمات بورسیران به تناسب سرمایه

سبد سهام تضمینی سالانه

عیدانه نوروز 1403 بورسیران

خرید سبد سهام تضمینی فروردین 1403

خدمات اشتراک ویژه

فیلترهای هوشمند معاملاتی

کانال رسمی بورسیران در تلگرام

دعوت به همکاری

error: شما مجوز کپی محتوا را ندارید !