انتخاب برگه

انتشار سبد سهام تضمینی دی 99

انتشار سبد سهام تضمینی دی 99

انتشار سبد سهام تضمینی دی 99

کاربر گرامی، لطفا موارد زیر را رعایت فرمائید :

اعتبار تحلیلها صرفا در روز انتشار و در صورت وقوع کامل شرط، قابل برسی است.

استراتژی مورد استفاده در این سبد، استراتژی‌ فعال است که بمنظور حصول پیش‌بینی‌های کوتاه‌مدت سهم بکار می‌رود.

با توجه به شروط و تعهدات سبد سهام تضمینی، لطفا معاملات را طبق راهنمایی ارائه شده انجام و شرط خرید، حد ضرر، و شروط خروج را رعایت فرمائید.

همواره حدود 10 % از کل سرمایه خود را نقد نگهدارید و مانده را ( تقریبا ) بطور مساوی تقسیم بر تعداد سهام سبد اختصاص دهید. ( مدیریت سرمایه )

در صورت وقوع رویداد خاص، نشر و درز اخبار مهم، افشای اطلاعات تاثیر گذار . . ، که موجب بروز جو هیجانی ( تغییرات بیش از 15000 واحد شاخص کل ) در بازار و یا به تناسب گروه مورد نظر گردد، این تحلیل، بطور عمومی فاقد اعتبار می باشد.

بورسیران متعهد است سبد و هریک از سهام سبد، بمدت 60 روز بازار از تاریخ انتشار پشتیبانی گردد، بنابرین نگران تاخیر در انتشار تعدادی از سهام سبد و یا بسته بودن تابلوی سهم ( به هر دلیل ) و یا عدم امکان خرید ( صف خرید و یا در اصلاح ) سهم نباشید.


تاریخ انتشار سبد سهام تضمینی جمعه 12 دی 99  

آخرین بروزرسانی جدید  22 بهمن

اطلاعیه مهم بورسیران 21 فروردین 1400
به کلیه خریداران سبد سهام تضمینی ( تیر 99 تا دی 99 )


اطلاعیه مهم بورسیران به خریداران سبد سهام تضمینی

عرض ادب و وقت بخیر
قابل توجه کلیه مشتریان محترم خریداران سبد سهام تضمینی از تیر 99 تا دی 99

برابر اطلاعیه قبلی کماکان در انتظار تغییر و بهبود حداقل شرایط برای ادامه خدمات ( ارائه یک سبد سهام جدید با همان تعهدات خریداری شده ) برای مشتریان گرامی هستیم.
همچنین به پاس وفاداری و همراهی در سال ریزشی بورس، و به منظور حمایت از مشتریان گرامی خود، یک سبد سهام تضمین ( با همان بسته خریداری شده و غیر تضمین ) رایگان با زمان انتشار با انتخاب مشتریان گرامی تقدیم می گردد.

با نگاه به وضعیت چند ماه اخیر بازار، امیدواریم پیش بینی و توقف ادامه خدمات ( بند 7 و 8 بند مصرح شروط و تعهدات) تا تغییر شرایط را تنها کار درست در جهت حفظ سرمایه و یا کاهش زیان سرمایه گذاران عزیز ارزیابی و مورد عنایت دوستان گرامی قرار گرفته باشد.
انتظار داشتیم که طی دو ماه گذشته با بهبود حداقلی شرایط، ادامه خدمات در قالب ارائه سبد جدید سه ماهه با تعهدات کامل در سبد بهمن 99 آغاز گردد اما همانطور که ملاحظه و تجربه شد، با توجه به شرایط بازار حتی سبد اسفند 99 و فروردین 1400 هم منتشر نگردید.
امیدواریم و در صورت بهبود حداقلی شرایط بازار، ادامه خدمات در قالب سبد سهام اردیبهشت 1400 آغاز گردد ( در غیر اینصورت سبد ماه بعد) که مراتب اطلاع رسانی می گردد.
همچنین در صورت انتشار سبد سهام جدید ( که شامل سبد شما هم خواهد بود ) در صورت عدم آمادگی جهت استفاده از سبد سهام تضمینی ( به هر دلیل شخصی )، این امکان وجود دارد که یک سبد سهام شما با همان تعهدات خریداری شده برای شما محفوض خواهد بود ( لطفا و حتما با مدیریت تماس و اطلاع دهید. )

ضمن آرزوی سلامتی، از شکیبایی، و همراهی شما نهایت تشکر و قدردانی را دارم. با احترام محمود شکرانه


توضیحات مهم 22 بهمن : علاوه دلائل ریزشهای بازار که در توضیحات 28 مرداد اشاره شد، متاسفانه دخالتهای بعضی از نهادهای و مسئولان غیر مسئول در مدیریت بازار سرمایه عامل جدید ریزشها و خروج سرمایه از بازار بوده است بنحوی که رئیس سازمان بورس با اشاره به این دخالتها، مجبور به استفا گردید و از آنجائیکه مساله اصلی همچنان پابرجاست، ریزشهای بازار و خروج سرمایه حتی با انتخاب رئیس جدید سازمان ادامه پیدا کرد

 شدت و تداوم زیان سهامداران خرد و نارضایتی آنها سبب تجمعات چند روزه مقابل سازمان بورس گردید که با توجه به یش رو بودن روز 22 بهمن، دستوراتی برای تقویت و بهبود بازار صادر کردید از جمله مصوبات آخرین جلسه شورای عالی بورس و اعمال ( موقتی ) محدودیت دامنه معاملات بین 6+ تا 2- می باشد که از روز شنبه 25 بهمن اجرا می گردد

متاسفانه این تداوم ریزشها دست بورسیران را در بروزرسانی ها بسته است زیرا عملا به دلیل تداوم ریزشها و شکسته شدن پی در پی سطوح حمایتی، تمام تحلیلها و زحمات گروه در همان یک دقیقه اول بازار به باد می رود و شرایط ورود مهیا نمی گردد. با تجربه دو روز بازار مثبت اخیر و با امید تداوم نسبی این وضعیت بویژه با اجرایی شدن محدودیت دامنه نوسانات، جدیدترین بروزرسانی تقدیم می شود. جهت رفع نگرانی مشتریان گرامی یادآوری می شود که با توجه به مواد بند 7 و 8 توافقات ،شروط و تعهدات بورسیران، چند روزی به دوره سبد اضافه می گردد تا در بازار نسبتا متعادل، فرصت کسب سود بیشترفراهم گردد.

توضیحات مهم 28 دی:

 بازار بورس به دلائل تشدید وضعیت نامناسب اقتصادی، خستگی اجتماعی از شرایط کرونا، دعواهای سیاسی مسئولان، اعلام تعرفه های دستوری وزیر صمت، جذابیت موقتی بازار رمز ارزها و خروج سرمایه از بازار بورس به این بازار و رویدادهای خارج از بورسی ( پیروزی بایدن و احتمال مذاکره و کاهش تنش سیاسی رفع تحریمها ) و در آخر صحبت هایاخیر رئیس جمهور و  بعضی مسئولین در کاهش قیمت ارز تا 15 هزار تومان ( کاهش یکباره سود شرکتهای صادرات محور و تولیدی داخلی ) بازار بورس را با اصلاح شکننده ایی روبروکرده است. اگر سیاست‌ها و شرایط تغییر نکند، قطعا تغییری در بازار بورس رخ نخواهد داد و چه بسا وضعیت بازار بورس بدتر هم خواهد شد. از اینرو به جهت حفظ سرمایه مشتریان گرامی، در بروزرسانی امروز صرفا حد ضر و محدوده احتمالی برگشت سهام در حال اصلاح ارئه می شود و پیشنهاد می شود که تا پایان هفته جاری خرید جدید انجام نشود.

توضیحات مهم 20 دی

اعتبار سیگنال داده شده فقط برای بازار متعادل و غیر هیجانی است، در غیر اینصورت هر زمان شاخص کل افت بیش از 15000 واحد و شاخص هموزن نیز منفی شد ( بویژه جو منفی بازار )، به سهم و سیگنال داده شده تمرکز کنید و اگر در آن روز سهم شما بیش از 3 % منفی شد سریع خارج شوید.


7 لینک فایلهای آموزشی کاربردی و ضروری برای معامله گری را پس از خرید در سبد خود دانلود کنید.

ابتدا ثبت نام  سپس با نام کاربری خود وارد / Login شوید 


سبد سهام تضمینی دی 99   سبد سهام تضمینی فروردین 99    سبد سهام هوشمند تضمینی اسفند 98 

  سبد سهام هوشمند تضمینی بهمن 98   سبد سهام تضمینی آذر 98     سبد سهام شهریور 98

بازار بورس چیست !؟ مهارت یا تخصص ؟ سندرم کمالگرایی چیست ؟ تیپ شخصیتی و معامله گری شما چیست؟ (2)

تیپ شخصیتی و معامله گری شما چیست؟ (1) همه چیز در باره نسبت ریسک به سود انواع معامله گران در بازار مالی

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

        خدمات بورسیران در یک نگاه

1- خدمات عموی  ( عضویت عادی با ثبت نام در سایت ) شامل : 

     الف )  مطالب عمومی سایت ( رایگان )

     ب )  کانال رسمی بورسیران در تلگرام 

     ج )  کانال پشتیبانی بورسیران در تلگرام 

     د ) اینستاگرام 

2- خدمات ویژه  شامل :

     الف )  اشتراک ویژه  : دسترسی فوری به اطلاعات، تحلیلهای ویژه بورسیران

     ب )  فیلترهای هوشمند بورسیران  : ( 7 فیلتر کاربردی برای معامله گران روزانه )

     ج )  طرح خرید اعتباری بورسیران :  خرید آنی هر یک از خدمات بورسیران را  آنی با 50 % تخفیف 

3 – خدمات تضمینی : تضمینی سود تعهد شده ( عودت وجه در صورت عدم تحقق درصد رشد تضمین شده )، بسته  آموزشی کاربردی ( 17 فایل آموزشی تابلو خوانی و معامله گری )،پشتیبانی اختصاصی و آنلاین در طول بازار شامل  : 

     الف )  سیگنال فوق العاده تضمینی  : تضمین 50 % سود در 30 روز بازار 

     ب )  سیگنال هوشمند تضمینی      : تضمین  100 % سود  در 40 روز بازار

     ج)  سبد سهام تضمینی سه ماهه : تضمین 100 % سود  در 3 ماه

درباره نویسنده

سبد سهام تضمینی سالانه

عیدانه نوروز 1403 بورسیران

خرید سبد سهام تضمینی فروردین 1403

خدمات اشتراک ویژه

فیلترهای هوشمند معاملاتی

کانال رسمی بورسیران در تلگرام

دعوت به همکاری

error: شما مجوز کپی محتوا را ندارید !