انتخاب برگه

طرح خرید اعتباری بورسیران

طرح خرید اعتباری بورسیران

50 % تخفیف آنی کلیه خدمات بورسیران

خدمات بورسیران توسط گروهی از تحلیلگران متخصص، با تحصیلات مرتبط، مجرب و حرفه ایی، با شرط سود دهی ( عودت وجه در صورت عدم درصد سود تعهد شده ) و پشتیبانی آنلاین ( 16 ساعت، 7 روز هفته )، به شکل انحصاری و شخصی سازی ( بر اساس نیاز مشتریان و معامله گران )، مدیریت و ارائه میگردد.

با توجه به هزینه بالای خدمات تضمینی ( ریسک بالای ارائه خدمات تضمینی، بکارگیری کارشناسان متعدد و حرفه ایی، پشتیبانی مستمر و آنلاین، هزینه سایت و پشتیبانی فنی آن ) و  به منظور امکان بهرمندی مشتریان بیشتر و افزایش فروش، طرح خرید اعتباری بورسیران ( 50 % تخفیف آنی برای خرید خدمات تضمینی بورسیران )، با هدف کاهش هزینه خدمات بورسیران از اول شهریور 98 اجرا می گردد.

 تنها معیار ارزندگی و کیفیت خدمات بورسیران، عملکرد بورسیران است که با لحاظ منصفانه شرایط بازار، ارزیابی آنرا حق و در صلاحیت نظر مشتریان گرامی می دانیم. درباره بورسیران بیشتر بدانیم

توضیح مهم

طرح خرید اعتباری بورسیران فقط شامل خرید خدمات تضمینی  و خدمات اشتراک ویژه می باشد و شامل خرید  فیلترهای هوشمند بورسیران  و یا سبد سهام تضمینی سالانه  نمی باشد.

مزایای طرح خرید اعتباری !

  1. اطلاع رسانی آنی از اخبار و رویداد مهم و اثرگذار و مرتبط با خدمات خریداری شده ( سایت، واتس آپ، تلگرام، SMS و تلفن )
  2. خرید خدمات معادل دو برابر اعتبار خریداری شده پس از یک ماه انتظار ( 50 % تخفیف )
  3. خرید آنی هر یک از خدمات بورسیران با 50% تخفیف در فاصله یک ماه انتظار
  4. کاهش 50 درصدی هزینه خرید خدمات و اختصاص آن برای خرید سهم ( استفاده بهینه از سرمایه )
  5. دسترسی رایگان به محتوای ویژه سایت ( به ارزش 5 میلیون تومان در ماه ) برای خریداران خدمات تضمینی  تا پایان دوره خدمات خریداری شده
  6. اطلاع رسانی و ارائه آنی سیگنالهای ارزنده با 50 % تخفیف که در طول بازار شناسایی می شود. ( استفاده فوری از فرصت طلایی بازار)     
  7. هر گونه افزایش قیمت احتمالی خدمات در آینده، مشمول خریداران طرح اعتباری نخواهد شد.
  8. خدمات اشتراک ویژه برای کلیه خریداران خدمات تضمینی بورسیران در طول مدت اعتبار رایگان خواهد بود.
  9.  اشتراک رایگان خدمات اشتراک ویژه ( برای خریداران سیگنال فوق العاده و سیگنال هوشمند و سبد سه ماهه و سالانه ) تا پایان دوره خدمات خریداری شده

نحوه خرید طرح خرید اعتباری و اعمال 50 % تخفیف 

برای برخورداری از طرح خرید اعتباری با 50 % تخفیف برای (هر یک از خدمات تضمینی بورسیران)، ابتدا خدمات مورد نظر خود را انتخاب و محتوا، شروط و تعهدات خدمات تضمینی را کامل مطالعه نمائید. در حال حاضر بورسیران سه نوع خدمات تضمینی ارائه می نماید:

جهت بهره مندی از طرح خرید اعتباری بورسیران ( خرید خدمات با 50 % تخفیف)، پس از انتخاب خدمات مورد نظر خود، معادل یک برابر قیمت آن را نزد بورسیران واریز نمائید ( ایجاد اعتبار ). مبلغ اعتباری واریزی شما بمدت یکماه نزد بورسیران به عنوان اعتبار و امانت باقی می ماند. پس از یکماه انتظار، شما می توانید بدون پرداخت وجه دیگر، تعداد دو خدمات انتخابی ( یا معادل اعتبار خود ) را در هر تاریخی که شما مشخص نمائید، از محل اعتبار خود خرید و مستهلک نمائید. به عبارت ساده تر، شما با پرداخت هزینه یک عدد خدمات، پس از یکماه انتظار، 2 خدمات از همان نوع ( یا معادل اعتبار خود)، را بدون پرداخت وجهی دیگر دریافت نمائید.

توضیح بسیار مهم

  • مبالغ خرید اعتباری فوق، تحت هیچ شرایط  عودت نخواهد شد و تنها از محل ارائه خدمات تعهد شده با رعایت مقررات ذکر شده، کسر و مستهلک خواهد شد.
  • مبالغ اعتباری واریزی فقط برای خرید همان خدماتی که برای واریز اعتبار انتخاب شده است ( یا معادل ارزش ریالی و زمانی  با تائید بورسیران ) قابل استفاده خواهد بود.
  • مبالغ اعتباری واریزی نزد بورسیران امانت بوده و محدودیت زمانی برای استفاده از آن وجود ندارد.
  • در صورت خرید هر یک از خدمات تضمینی، با استفاده از طرح خرید اعتباری، تضمین و تعهد سیگنالها و سبد تضمینی و پشتیبانی آن بطور کامل پابرجا می باشد.

با یک مثال ساده توضیحات فوق را تکمیل می کنیم. در صورت ابهام و یا سوال با شماره مدیریت  09123573940  تماس حاصل فرمائید.

 یک مثال از نحوه استفاده از طرح خرید اعتباری بورسیران  :  فرض کنید شما، تصمیم گرفته اید یک سیگنال فوق العاده تضمینی ( یا هر یک از سه خدمات تضمینی بورسیران )، به قیمت 15 میلیون تومان را با استفاده از طرح خرید اعتباری با 50 % تخفیف خرید نمائید. در اینصورت معادل یک برابر قیمت یعنی 15 میلیون تومان به حساب بورسیران واریز ( ایجاد اعتبار ) می نمائید و پس از یکماه انتظار، 2 سیگنال فوق العاده تضمینی در هر تاریخی که شما مشخص نمائید، بدون پرداخت وجهی دیگر، از محل اعتبار خود دریافت و مستهلک می نمائید.

همچنین در فاصله یکماه انتظار برای دریافت خدمات خود، می توانید هر تعداد از همان خدمات انتخاب شده ( یا معادل اعتبار خود ) را آنی با 50 % تخفیف، خرید نمائید. 

خرید طرح اعتباری :

  1. با توجه به نوع خدمات انتخابی، مبلغ خرید اعتباری را از طریق لینک درگاه بانکی زرین پال واریز نمائید.
  2. در صورت هرنوع سوال، ابهام و یا اشکال در طول ثبت نام، خرید اشتراک و یا پس از خرید، لطفا با شماره مدیریت 09123573940 تماس ( 8 صبح تا ساعت 24 )، و یا پیامک و یا از طریق آی دی پشتیبانی @bursiran_admin  اطلاع دهید

خرید سیستمی ( درگاه بانکی زرین پال ) : با مجوز بانک مرکزی ایران

خرید طرح اعتباری بورسیران   

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

        خدمات بورسیران در یک نگاه

1- خدمات عموی  ( عضویت عادی با ثبت نام در سایت ) شامل : 

     الف )  مطالب عمومی سایت ( رایگان )

     ب )  کانال رسمی بورسیران در تلگرام 

     ج )  کانال پشتیبانی بورسیران در تلگرام 

     د ) اینستاگرام 

2- خدمات ویژه  شامل :

     الف )  اشتراک ویژه  : دسترسی فوری به اطلاعات، تحلیلهای ویژه بورسیران

     ب )  فیلترهای هوشمند بورسیران  : ( 7 فیلتر کاربردی برای معامله گران روزانه )

     ج )  طرح خرید اعتباری بورسیران :  خرید آنی هر یک از خدمات بورسیران را  آنی با 50 % تخفیف 

3 – خدمات تضمینی : تضمینی سود تعهد شده ( عودت وجه در صورت عدم تحقق درصد رشد تضمین شده )، بسته  آموزشی کاربردی ( 17 فایل آموزشی تابلو خوانی و معامله گری )،پشتیبانی اختصاصی و آنلاین در طول بازار شامل  : 

     الف ) سیگنال فوق العاده تضمینی  : تضمین 50 % سود در 30 روز بازار 

     ب ) سیگنال هوشمند تضمینی        : تضمین  100 % سود  در 40 روز بازار

     ج)  سبد سهام تضمینی سه ماهه   : تضمین 100 % سود  در 3 ماه

     د ) سبد سهام تضمین سالانه          :  تضمین 200 % سود  در یکسال 

سبد سهام تضمینی سالانه

خرید سبد سهام تضمینی اردیبهشت 1403

خدمات اشتراک ویژه

فیلترهای هوشمند معاملاتی

کانال رسمی بورسیران در تلگرام

دعوت به همکاری

error: شما مجوز کپی محتوا را ندارید !