انتخاب برگه

پیش بینی بازار فردا 24 اسفند

پیش بینی بازار فردا 24 اسفند

پیش بینی بازار فردا 24 اسفند

کاربر گرامی، لطفا موارد زیر را رعایت فرمائید :

تحلیل زیر، دیدگاه و نظر شخصی است. مسئولیت ناشی از هر گونه استفاده از آن، با شخص معامله گر است.

اعتبار این تحلیل صرفا در روز انتشار و در صورت وقوع کامل شرط تحلیل قابل برسی است.

در صورت وقوع هر رویداد و نشر اخبار که موجب بروز جو هیجانی ( تغییرات بیش از 100 واحد شاخص ) در بازار ، این تحلیل، بطور کل فاقد اعتبار می باشد. 

آغاز فروش سبد سهام هوشمند تضمینی فروردین 99

تضمین 80 % سود طی سه ماه ( عودت کامل وجه در صورت عدم تحقق شرط ) با تخفیف عیدانه 99

پیش بینی بازار فردا 24 اسفند

 در پایان معاملات هفته منتهی به 21 اسفند ماه 98،  شاخص کل با 34642 واحد کاهش نسبت به هفته قبل ( 24 / 6 درصد کاهش  ) ، به رقم 520526 واحد رسید.   

شاخص کل هم وزن با 7256 واحد کاهش معادل   90 / 3 درصد  به رقم 179011 واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول با 21423 واحد کاهش به رقم 369953  واحد بالغ گردید و شاخص بازار دوم با 87215 واحد کاهش عدد 1096143 واحد را تجربه کرد و به این ترتیب شاخص بازار اول  47 / 5 درصد کاهش و شاخص بازار دوم با 37 / 7 درصد کاهش نسبت به هفته قبل همراه شدند.

در 5 روز کاری این هفته، ارزش کل معاملات اوراق بهادار به 209935 میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل 87 / 23 درصد کاهش یافت.

در ضمن تعداد 25534 میلیون انواع اوراق بهادار در بیش از 4 میلیون و 559 هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب  92 / 29 درصد و 44 / 20 درصد افزایش را نسبت به هفته گذشته تجربه کردند.

این درحالی است که  تعداد  1488 میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از 16037  میلیارد ریال مورد معامله  قرار گرفت و به ترتیب با 62 / 24  افزایش و 33 / 4  درصد افزایش نسبت به هفته گذشته همراه شدند.

در بازار بدهی که اوراق مشارکت، گواهی سپرده و صکوک معامله می شود، تعداد 13 میلیون و 500 هزار برگه اوراق مشارکت به ارزش کل بیش از 1740 میلیارد ریال معامله شد.

پیش بینی بارازر فردا

در هفته گذشته، بازار متاثر از افت بازارهای جهانی با افت قابل توجهی روبرو شد و شاهد فشار فروش در گروه های بزرگ و کالا محور بودیم.
در بازارهای جهانی وضعیت پیچیده ای برقرار است و شاخص های بازار سهام در سرتا سر دنیا افت های سنگینی را متحمل شده اند. شیوع وسیع ویروس کرونا هر روز ابعاد گسترده تری به خود میگیرد و حتی شخصیت ها و افراد تاثیر گذار سیاسی نیز از این اپیدمی در امان نیستند. کشور ها در حال کاهش سطح مراودات با دیگر کشورها هستند و بازارهای وضعیت جدیدی را تجربه میکنند. دارایی ها امن نیز دیگر به امنی سابق نیستند و طلا و نقره و رمزارزها نیز افت های سنگینی را تجربه می کنند.
از طرفی طرح های حمایتی دولت ها نتوانسته بازارها را آرام کند و هرچند در ابتدای روز جاری شاهد رشد قیمت ها در بازارهای سهام و کالا بودیم اما با گذشت چند ساعت مجددا بازارها به وضعیت ترس باز گشته اند.
در بازار ارز نیز کاهش سطح تقاضا منجر به نوسان محدود شده و همچنان قیمت پایین تر از سطح 15700 تومان در نوسان است.
اما در بازار سهام، گروه های بزرگ به احتمال زیاد این هفته نیز روندی پر عرضه را سپری کنند. فلزات اساسی نسبت به نفت روندی با ثبات تر داشته اند و حفظ دلار در این سطح می تواند نمادهای وابسته را با ثبات بیشتری همراه کند هرچند فشار احتمالی فروش در ابتدای هفته می احتمالا جو عمومی بازار و عمده نمادها را متاثر نماید.

در بانکی ها و خودرویی ها نمادهای همراه با افزایش سرمایه همچنان می توانند مورد توجه بازار باشند و در دیگر گروهها نیز می توان صرفا به روند تک سهم ها خوشبین بود.
بازار در هفته پایانی سال 98 با توجه به مواردی همچون شیوع بیماری در کشور، نیاز به نقدینگی و تمایل به نقد شدن بخشی از سبد سهام قبل از تعطیلات، افت سنگین بازارهای جهانی، احتمال عرضه اولیه با نیاز بالا به نقدینگی و احتمال تعطیلی زودتر از موعد با چالش های زیادی روبروست و باید دید نقدینگی سنگین در بازار و انتظارات تورمی در سال جدید می تواند در مقابل افت بازارهای جهانی، بازار را حفظ نماید و یا به ناچار شاهد افت همسو با دیگر کشورها خواهیم بود.

   

پیشنهاد ویژه بورسیران ! 

 اگر سرمایه ای کمتر از 500 میلیون دارید،از سبد سهام تضمینی، باتضمین سود ماهانه 40 % ، و سه ماهه 100 % با پشتیبانی ویژه و آنلاین روزانه در طول بازار، و 7 فایل آموزشی کاربردی (معامله گری،تابلو حوانی و بازار خوانی ) استفاده کنید.  جدید ! 

 اگر سرمایه بیش از 500 میلیون دارید، از سبد سهام هوشمند تضمینی، باتضمین سود ماهانه 50 % ، و سه ماهه 150 % با پشتیبانی ویژه و آنلاین روزانه ، 3 بروزرسانی در هفته، 7 فایل آموزشی کاربردی (معامله گری،تابلو حوانی و بازار خوانی ) و . . . استفاده کنید.  جدید ! 


 جهت اطلاع از روند،وضعیت،اخبار و رویدادهای بازار مطالب زیر را مطالعه فرمائید.    

 تحلیل جامع شاخص کل، شاخص هموزن و شاخص شناوری 10 اسفند 

پیش بینی بازار فردا 10 اسفند    پیش بینی بازار فردا 26 بهمن    پیش بینی بازار فردا 3 اسفند 


 جهت مطالعه و خرید خدمات بورسیران لینکهای زیر را مطالعه فرمائید.

1 – خدمات بورسیران در یک نگاه

2 – خدمات ویژه در یک نگاه

  • اشتراک ویژه دسترسی به محتوای ویژه سایت ( دسترسی اختصاصی و رایگان فقط به خریداران سیگنالها و سبد سهام بالای یک ماهه
  • فیلترهای هوشمند بورسیران

3 – خدمات تضمینی در یک نگاه   

  • سیگنال فوق العاده                 : تضمین 25 % سود در 10 روز بازار  
  • سیگنال هوشمند تضمینی       : تضمین 50 % سود در 15 روز بازار    جدید ! 
  • سبد سهام تضمینی                : تضمین  80 % سود طی سه ماهه ( تضمین عودت وجه در صورت عدم تحقق سود تظمین شده)
  • سبد سهام هوشمند تضمینی   :تضمین  150 % سود طی سه ماهه ( تضمین عودت وجه در صورت عدم تحقق سود تظمین شده) جدید ! 

 با عضویت در خبرنامه و کانال تلگرام، درکسب خبر، اولین باشید 

درباره نویسنده

سبد سهام تضمینی سالانه

عیدانه نوروز 1403 بورسیران

خرید سبد سهام تضمینی فروردین 1403

خدمات اشتراک ویژه

فیلترهای هوشمند معاملاتی

کانال رسمی بورسیران در تلگرام

دعوت به همکاری

error: شما مجوز کپی محتوا را ندارید !