انتخاب برگه

پیش بینی بازار فردا 19 بهمن

پیش بینی بازار فردا 19 بهمن

پیش بینی بازار فردا 19 بهمن

کاربر گرامی، لطفا موارد زیر را رعایت فرمائید :

تحلیل زیر، دیدگاه و نظر شخصی است. مسئولیت ناشی از هر گونه استفاده از آن، با شخص معامله گر است.

اعتبار این تحلیل صرفا در روز انتشار و در صورت وقوع کامل شرط تحلیل قابل برسی است.

در صورت وقوع هر رویداد و نشر اخبار که موجب بروز جو هیجانی ( تغییرات بیش از 100 واحد شاخص ) در بازار ، این تحلیل، بطور کل فاقد اعتبار می باشد. 

  • طرح خرید اعتباری ( خربد هر یک از خدمات بورسیران با 50 % تخفیف  )
  •  سبد سهام تضمینی اسفند 98                 : سبد سه ماهه با تضمین 80 % سود  ( تخفیف 50 % تا 22 بهمن)
  •  سبد سهام هوشمند تضمینی اسفند 98  :  سبد سه ماهه با تضمین 150 % سود ( تخفیف 50 % تا 22 بهمن)

پیش بینی بازار فردا 19 بهمن

در بازار هفته گذشته، اخبار مربوط به تجدید ارزیابی ها داغ بود و این بار شاهد زمزمه هایی مبنی بر تجدید ارزیابی در نمادهای بزرگ همچون #فملی بودیم که روندی مثبت برای سهم علیرغم افت قیمت های جهانی به دنبال داشت.
بازارهای جهانی
در بازارهای جهانی اما در میانه هفته بهبود تقاضا را شاهد بودیم و در پایان هفته مجددا افت در فلزات و نفت مشهود است. همچنان تقاضا در چین به دلیل رشد وسیع کرونا ویروس پایین است و بخش بزرگی از فعالیت های صنعتی و تجاری پس از تعطیلات سال نو از سر گرفته نشده است. در امریکا نیز نرخ بیکاری رشد داشته و رشد دستمزدها نیز با افت مواجه شده و هرچند آمار ایجاد موقعیت های شغلی جدید مثبت است اما بیم از افت اشتغالزایی در صنعت، رشد طلا و فشار بر بازار سهام را در پی داشته است.
بازار ارز
در بازار ارز نوسانات کم دامنه ای را شاهد هستیم و به نظر می رسد کنترل بازار و البته تمایل به رشد خزنده نرخ ارز ادامه داشته باشد و بازارهای متاثر نیز در حال انعکاس این انتظارات در قیمت ها هستند و به عنوان مثال در بورس کالا شاهد رشد محسوس قیمت ها هستیم.
بازار سهام
اما در بازار سهام، این هفته گروه فراورده ها نفتی در رقابت بزرگان برنده بود و در پایان هفته نقدینگی تمایل محسوسی به نمادهای این گروه داشت که البته در گزارش های پاییزی چندان موفق نبودند. به نظر می رسد وضعیت مثبت گروه این هفته نیز ادامه داشته باشد و در دیگر گروه ها نیز شاهد معاملات مثبت باشیم و خصوصا در نمادهای به اصطلاح جامانده همچنان تحرکات مثبت ادامه داشته باشد. نزدیکی به پایان سال و نیاز به تامین نقدنیگی به طور سنتی افزایش نسبی عرضه در نمادهای بزرگ را به دنبال دارد که وضعیت متفاوت نقدینگی فعال در بازار در این مقطع از سال جاری، می تواند وضعیتی متفاوت را نسبت به سالهای قبل رقم بزند.
در گروه بانکی ها و خودرویی ها که هفته گذشته خوش درخشیدند به نظر روند مثبت نمادها ادامه داشته باشد و پس از وقفه ای اصلاحی همچنان میتوان به رشد قیمت ها در این گروه ها خوش بین بود.
در دیگر گروه ها نیز بیمه ای ها می توانند به رشد قیمت در نمادهای خود ادامه دهند.
در گروه دارویی ها و محصولات غذایی نیز در تک نمادها روند مثبت محتمل خواهد بود. خصوصا در گروه محصولات غذایی نمادها در حال ارائه درخواست افزایش سرمایه ها از محل تجدید ارزیابی دارایی ها هستند و این موضوع می تواند تاثیر مثبتی بر روند قیمت ها داشته باشد هرچند تا حدود زیادی این اخبار در قیمت ها منعکس شده است.
در گروه قند و شکر نیز همچنان روند معاملات مثبت تلقی می شود و البته باید توجه داشت که موضوع حذف ارز 4200 تومانی نیز تا حدود زیادی در قیمت ها تاثیر گذاشته است.
از طرفی تمایل به بزرگ شدن بازار بدهی با رونمایی از عملیات بازار باز از نکات مثبت در شناور شدن نرخ های سود می باشد و باید دید که دست اندر کاران تا چه حد در بهبود رویه ها در این بازار پیش خواهند رفت. باید توجه داشت که پس از رشد بازار سهام، بهبود مکانیزم در بازاری با اهمیت بالا می تواند بخشی از نقدینگی غیرمولد در سطح اقتصاد را به این بازار جذب نماید و همچنین مقصد بعدی بخشی از نقدینگی ریسک گریز در بازار سهام باشد.

پیشنهاد ویژه بورسیران ! 

 اگر سرمایه ای کمتر از 500 میلیون دارید،از سبد سهام تضمینی، باتضمین سود ماهانه 40 % ، و سه ماهه 100 % با پشتیبانی ویژه و آنلاین روزانه در طول بازار، و 7 فایل آموزشی کاربردی (معامله گری،تابلو حوانی و بازار خوانی ) استفاده کنید.  جدید ! 

 اگر سرمایه بیش از 500 میلیون دارید، از سبد سهام هوشمند تضمینی، باتضمین سود ماهانه 50 % ، و سه ماهه 150 % با پشتیبانی ویژه و آنلاین روزانه ، 3 بروزرسانی در هفته، 7 فایل آموزشی کاربردی (معامله گری،تابلو حوانی و بازار خوانی ) و . . . استفاده کنید.  جدید ! 


 جهت اطلاع از روند،وضعیت،اخبار و رویدادهای بازار مطالب زیر را مطالعه فرمائید.    

پیش بینی بازار فردا 26 بهمن    پیش بینی بازار فردا 5 بهمن     پیش بینی بازار فردا 28 دی        


 جهت مطالعه و خرید خدمات بورسیران لینکهای زیر را مطالعه فرمائید.

1 – خدمات بورسیران در یک نگاه

2 – خدمات ویژه در یک نگاه

  • اشتراک ویژه دسترسی به محتوای ویژه سایت ( دسترسی اختصاصی و رایگان فقط به خریداران سیگنالها و سبد سهام بالای یک ماهه
  • فیلترهای هوشمند بورسیران

3 – خدمات تضمینی در یک نگاه   

  • سیگنال فوق العاده                 : تضمین 25 % سود در 10 روز بازار  
  • سیگنال هوشمند تضمینی       : تضمین 50 % سود در 15 روز بازار    جدید ! 
  • سبد سهام تضمینی                : تضمین  80 % سود طی سه ماهه ( تضمین عودت وجه در صورت عدم تحقق سود تظمین شده)
  • سبد سهام هوشمند تضمینی   :تضمین  150 % سود طی سه ماهه ( تضمین عودت وجه در صورت عدم تحقق سود تظمین شده) جدید ! 

 با عضویت در خبرنامه و کانال تلگرام، درکسب خبر، اولین باشید 

درباره نویسنده

سبد سهام تضمینی سالانه

عیدانه نوروز 1403 بورسیران

خرید سبد سهام تضمینی اردیبهشت 1403

خدمات اشتراک ویژه

فیلترهای هوشمند معاملاتی

کانال رسمی بورسیران در تلگرام

دعوت به همکاری

error: شما مجوز کپی محتوا را ندارید !