انتخاب برگه

پیش بینی بازار فردا 10 اسفند

پیش بینی بازار فردا 10 اسفند

پیش بینی بازار فردا 10 اسفند

کاربر گرامی، لطفا موارد زیر را رعایت فرمائید :

تحلیل زیر، دیدگاه و نظر شخصی است. مسئولیت ناشی از هر گونه استفاده از آن، با شخص معامله گر است.

اعتبار این تحلیل صرفا در روز انتشار و در صورت وقوع کامل شرط تحلیل قابل برسی است.

در صورت وقوع هر رویداد و نشر اخبار که موجب بروز جو هیجانی ( تغییرات بیش از 100 واحد شاخص ) در بازار ، این تحلیل، بطور کل فاقد اعتبار می باشد. 

  • طرح خرید اعتباری ( خربد هر یک از خدمات بورسیران با 50 % تخفیف  )

  آغاز پیش فروش سبد سهام هوشمند تضمینی بهمن 98 تضمین 80 % سود طی سه ماه ( عودت کامل وجه در صورت عدم تحقق شرط ) با 50 % تخفیف فقط تا جمعه 25 بهمن ساعت 24

  آغاز پیش فروش سبد سهام تضمینی بهمن 98  تضمین 150 % سود طی سه ماه ( عودت کامل وجه در صورت عدم تحقق شرط ) با 50 % تخفیف فقط تا جمعه 25 بهمن ساعت 24

پیش بینی بازار فردا 10 اسفند

 در پایان معاملات هفته منتهی به 7 اسفند ماه 98،  شاخص کل با 45638 واحد افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم 524394 واحد رسید. به این ترتیب در پایان معاملات هفته منتهی به 7 اسفند ماه 98، شاخص کل با 53 / 9 درصد افزایش به رقم 524394 واحد رسید. 

شاخص کل هم وزن با 18259 واحد افزایش معادل  73 / 11 درصد  به رقم 173945 واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول با 30707 واحد افزایش به رقم 369872  واحد بالغ گردید و شاخص بازار دوم با 103830 واحد افزایش عدد 1116909 واحد را تجربه کرد و به این ترتیب شاخص بازار اول 05 / 9 درصد افزایش و شاخص بازار دوم با 25 / 10 درصد افزایش نسبت به هفته قبل همراه شدند.

در 5 روز کاری این هفته، ارزش کل معاملات اوراق بهادار به 247053 میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل 56 / 20 درصد افزایش یافت.

در همی مدت تعداد 35846 میلیون انواع اوراق بهادار در بیش از 4 میلیون و 54 هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب 76 / 10 درصد افزایش و 83 /  21 درصد کاهش را نسبت به هفته گذشته تجربه کردند.

این درحالی است که  تعداد  1197 میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از 12350  میلیارد ریال مورد معامله  قرار گرفت و به ترتیب با 20 / 2  و 85 / 2  درصد افزایش نسبت به هفته گذشته همراه شدند.

در بازار بدهی که اوراق مشارکت، گواهی سپرده و صکوک معامله می شود، تعداد 1 میلیون و 600 هزار برگه اوراق مشارکت به ارزش کل بیش از 1561 میلیارد ریال معامله شد.

در هفته گذشته، بازار بورس همانند هفته های قبل به رشد خود ادامه داد که افزایش نرخ ارز عمده ترین دلیل رشد قیمتها در بازار سهام بود.
بازارهای جهانی
در بازارهای جهانی اپیدمی ویروس سرسخت کرونا و انتشار آمار مبتلایان در کشورهای متعدد و احتمال کاهش محسوس فعالیت های تجاری و اقتصادی فشار را بر بازارهای سهام و کالا افزایش داده است.
در امریکا با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری، بازارهای سهام این کشور که اخیرا بدون توجه به وضعیت نه چندان مطلوب آماری در حال رشد بودند نیز هم اکنون افت شدیدی را تجربه میکنند که باعث فشاری مضاعف بر روند بازارهای کالایی شده است.
در وضعیت کنونی، بازارها در حالت وحشت هستند و همه دارایی ها را با هم میفروشد و حتی طلا نیز افت بیش از سه درصدی دارد و نقره افت فرا تر از 6 درصدی دارد.
بازار ارز
در بازار ارز اما وضعیت متفاوت است و شوک های مقطعی نیز روند رشد قیمت ها را کند نمیکند. روز گذشته خبر صدور مجوز کمک های بشردوستانه به ایران افت مقطعی نرخ ارز را به دنبال داشت و در ادامه مجددا افزایش نرخ ارز را شاهد بودیم. به نظر می رسد ادامه نوسان مثبت قیمت ها در بازار ارز را شاهد باشیم.
بازار سهام
اما در بازار سهام، افت در قیمت فلزات و نفت که تا حدودی خبری جدیدتر از رشد نرخ ارز می باشد می تواند آغاز معاملات روزآینده را با فشار فروش همراه نماید. شیوع ویروس کرونا در کشور که به نظر در حال رسیدن به شرایطیست که نیاز به کاهش سطح فعالیت های اقتصادی و اجتماعی دارد و این موضوع می تواند در میان مدت تاثیر محدودی را بر فروش برخی از شرکت ها داشته باشد. هرچند بسیاری از شرکت ها همچون شوینده ها در بازار می توانند با احتمال افزایش مقداری فروش مورد توجه باشند.
در دیگر گروه ها نیز به نظر می رسد در ابتدا شاهد فشار نسبی عرضه باشیم و با عبور جو بحران در بازارهای جهانی مجدد روند دلار اهمیت ویژه ای را به خود بگیرد. تایید افزایش سرمایه خودرو در کنار احتمال ارائه گزارش های افزایش سرمایه در دیگر نمادها به خصوص بانکی ها می تواند این دو گروه را پس از آرامش در بازار مجددا مورد توجه قرار دهد.
در گروه های کوچک تر دارویی ها همچنان می تواند روند مناسبی داشته باشند و همچنین روند برخی از تک نمادها می تواند همچنان مثبت باشد.
جو ترس در بازارهای جهانی می تواند به بازار داخل نیز سرایت کند و وضعیت نامشخص شیوع بیماری در کشور در کنار تصمیمات اخیر در رابطه با حجم مبنا همگی اثرات نامشخصی بر بازار سهام خواهند داشت و از طرفی رشد نرخ ارز در کنار افت جهانی ها شرایط ویژه و نسبتا جدیدی را پیش روی تحلیلگران قرار داده است و همین موضوع می تواند سردرگمی فعالان در روزهای ابتدایی هفته را به دنبال داشته باشد.

   

پیشنهاد ویژه بورسیران ! 

 اگر سرمایه ای کمتر از 500 میلیون دارید،از سبد سهام تضمینی، باتضمین سود ماهانه 40 % ، و سه ماهه 100 % با پشتیبانی ویژه و آنلاین روزانه در طول بازار، و 7 فایل آموزشی کاربردی (معامله گری،تابلو حوانی و بازار خوانی ) استفاده کنید.  جدید ! 

 اگر سرمایه بیش از 500 میلیون دارید، از سبد سهام هوشمند تضمینی، باتضمین سود ماهانه 50 % ، و سه ماهه 150 % با پشتیبانی ویژه و آنلاین روزانه ، 3 بروزرسانی در هفته، 7 فایل آموزشی کاربردی (معامله گری،تابلو حوانی و بازار خوانی ) و . . . استفاده کنید.  جدید ! 


 جهت اطلاع از روند،وضعیت،اخبار و رویدادهای بازار مطالب زیر را مطالعه فرمائید.    

 تحلیل جامع شاخص کل، شاخص هموزن و شاخص شناوری 10 اسفند 

پیش بینی بازار فردا 24 اسفند   پیش بینی بازار فردا 26 بهمن    پیش بینی بازار فردا 3 اسفند    


 جهت مطالعه و خرید خدمات بورسیران لینکهای زیر را مطالعه فرمائید.

1 – خدمات بورسیران در یک نگاه

2 – خدمات ویژه

  • اشتراک ویژه                                   :  دسترسی به محتوای ویژه سایت ( دسترسی رایگان فقط برای خریداران هر یک از سیگنالها و سبد سهام ماهانه به بالا )
  • فیلترهای هوشمند بورسیران    : 7 فیلتر کاربردی مورد نیاز هر معامله گر بورس

3 – خدمات تضمینی در یک نگاه :

  • سیگنال فوق العاده تضمینی    : تضمین 25 % سود در 10 روز بازار، 2 بروزرسانی، بسته آموزشی (معامله گری و تابلو خوانی) و پشتیبانی اختصاصی آنلانن ( خرید ماهانه به بالا )
  • سیگنال هوشمند تضمینی      : تضمین 50 % سود در 10 روز بازار، 3 بروزرسانی، بسته آموزشی (معامله گری و تابلو خوانی) و پشتیبانی اختصاصی آنلانن ( خرید ماهانه به بالا )
  • سبد سهام تضمینی                 : تضمین 80 % سود در سه ماه، بسته آموزشی کاربردی (معامله گری و تابلو خوانی) با پشتیبانی اختصاصی آنلاین 
  • سبد سهام هوشمند تضمینی : تضمین 150 % سود در سه ماه، بسته آموزشی (معامله گری و تابلو خوانی) و پشتیبانی اختصاصی آنلانن   

     با عضویت در خبرنامه و کانال تلگرام، درکسب خبر، اولین با شید  !

درباره نویسنده

سبد سهام تضمینی سالانه

عیدانه نوروز 1403 بورسیران

خرید سبد سهام تضمینی اردیبهشت 1403

خدمات اشتراک ویژه

فیلترهای هوشمند معاملاتی

کانال رسمی بورسیران در تلگرام

دعوت به همکاری

error: شما مجوز کپی محتوا را ندارید !