انتخاب برگه

سبد سهام تضمینی اسفند با 50 % تخفیف

سبد سهام تضمینی اسفند با 50 % تخفیف استثنایی

آخرین سبد سهام تضمینی سال 97، چهارشنبه اول اسفند منتشر می شود. نظر به استقبال معامله گران گرامی و به پاس قدردانی و تشکر از همراهی مشتریان وفادار،  پیش فروش سبد سهام تضمینی اسفند 97 ، با 50% تخفیف ، از ساعت 12 چهارشنبه 24 بهمن تا ، ساعت 24 جمعه 26 بهمن (  60 ساعت) ارائه می گردد. بدیهی است پس از اتمام مهلت تخفیف ، تحت هیچ شرایطی تمدید نخواهد شد.

تعدادی از ویژگیهای مهم سبد سهام تضمینی بورسیران

  1.  سیگنالها از هر دو نوع سهام و ترجیحا با دامنه نوسان روزانه 20% می باشند.
  2.   سهام سبد سهام، بر اساس فاکتورهای اقتصادی، بنیادی، تکنیکال، جو روانی و شرایط حاکم بر بازار و سهم و ( عموما ) در محدوده کف حمایتی ماژور با قابلیت رشد چند روزه تا کوتاه مدت انتخاب و بر اساس معیار و دانش مدیریت سرمایه و مدیریت سبد، فاکتورهای همبستگی بالای سهام انتخاب می گردند.
  3. سیگنالها با نمودار تکنیکال و تحلیل ساده همراه با توضیحات کوتاه اما جامع، اهداف قیمتی، قیمت خرید با تعین حد سود و حد ضرر همراه با تکنیکهای خرید ( و فروش ) ارائه می گردند.
  4. کلیه سیگنالها با توجه به شرایط سیال بازار، نشر اخبار و اطلاعات جدید ( استفاده از فرصتهای پیش آمده و یا پرهیز از تهدیدهای ایجاد شده ) ، هر هفته( حداقل یکبار ) بروزرسانی و تصحیح  و تکمیل می گردند.
  5.  پشتیبانی آنلاین در طول بازار ( هر سهم حداکثر 5 دقیقه در هفته و صرفا درخصوص سیگنال مربوطه ) 
  6. به جهت پشتیبانی و ارتقاع سطح دانش و مهارت سرمایه گذاران، پس از خرید و در طول مدت تعهدات، فایلهای آموزشی کاربردی ( بازار خوانی، تابلو خوانی و معامله گری . . . ) ارائه می گردد.

تعرفه سبد سهام تضمینی

تعرفه سبد سهام تضمینی، با توجه به بازه زمانی ( ماهانه و سه ماهه ) و تعداد سیگنالها و نحوه ضمانت آن به شرح زیر می باشد :

سبد سهام تضمینی – بورسیران

شروط و تعهدات در تضمین سبد سهام 

1 – ملاک محاسبه نتایج سبد سهام تضمینی، سایت سازمان بورس تهران ( www.tsetmc.com  ) و جمع جبری درصد های مثبت قیمت آخرین معامله هر سهم در پایان روز کاری بازار، در طول مدت سبد سهام مربوطه می باشد. به عبارت دیگر، درصد ریزشهای سهم منظور و محاسبه نمی شود.

2 –  پس از پایان دوره سبد، هزینه دریافتی سهام سبدی که به درصد تضمین شده ( در سبد ماهانه 50 %رشد و در سبد سه ماهه 100 % رشد ) نرسیده باشد،  با رعایت کامل بندهای ذیل ، بطور کامل و فوری ظرف یکساعت به همان حسابی که وجه خرید از آن پرداخت شده است، مسترد می گردد. یا می توانید برای دریافت سبد سهام تضمینی، بعدی نزد بورسیران به امانت بماند. ( با هماهنگی )

3 – در صورت حصول درصد تضمین شده سبد ( معدل رشد سهام سبد برابر یا بیشتر از میزان تضمین باشد )، تعهد بورسیران انجام شده تلقی می گردد.

3.1 – به جهت رضایت خریداران، در صورت حصول بند 3 ، به تعداد سهامی که کمتر از 50% تعهد داده شده رشد داشته اند، سبد رایگان برای دوره بعد ارائه می گردد.

4 – در صورت عدم حصول درصد تضمین شده سبد ( معدل رشد سهام سبد کمتر از میزان تضمین باشد )، هزینه دریافتی سهامی که درصد تضمین شده را کسب نکرده باشند، بطور کامل و فوری مسترد می گردد.

5 – پس از ارائه سهام سبد تضمینی، در طول مدت تعهد سبد، نوسانات بصورت روزانه تحت نظر بوده و در صورت اصلاح های بزرگ ( ماژور ) سیگنالها و راهنمایی خروج و در صورت حمایت های بزرگ ( ماژور ) سیگنالها و راهنمایی خرید مجدد ارائه می گردد. خریداران محق  و مخیل به استفاده از آن خواهند بود.

6 – در طول مدت تعهد، به تعداد روزهایی که هر سهم، متوقف و یا ابطال معاملاتی می شود ( به هر دلیل )،  به دوره مذکور اضافه می گردد.

7 – پس از واریز وجه و یا انتشار سبد سهام تضمینی، استرداد وجه، بجز  بند 3 ، 3.1 ، تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نمی باشد. ملاک محاسبه و تسویه صرقا موارد مندرج در شروط و تعهدات بورسیران می باشد.

8 –  بورسیران تحت هیچ شرایط مسئولیت، نقش، وظیفه و تعهدی در قبال معاملات کاربران، نتایج و عواقب استفاده و یا عدم استفاده از سبد سهام تضمینی، عدم معامله ( به هر دلیل شخصی ) و . . .  ندارد.

9 – پس از واریز وجه، چنانچه و به هر دلیل سبد سهام تضمینی فوق، حداکثر تا 7 روز کاری بازار اول هر ماه ، منتشر نگردد، بجز شرایط فورس ماژور و یا با هماهنگی و توافق فیمابین، بورسیران بفوریت و حداکثر تا ساعت 17 روز هشتم ، متعهد به عودت کامل وجه به همان حسابی که وجه خرید از آن پرداخت شده است، می باشد.

10 – کلیه تحلیلها ،خدمات، سبد سهام تضمینی بورسیران در سایت رسمی بورسیران ( www.bursiran.com ) ارائه می گردد. با این وجود به جهت سهولت دسترسی و رضایت مشتریان گرامی ( مشروط به امکان دسترسی فنی و قانونی ) همزمان پشتیبانی لازم در کانال ویژه تلگرام ( @bursiran_admin )  ارائه می گردد.

11 – پرداخت وجه خرید، به منزله مطالعه و پذیرش کامل ویژگیهای محصولات، خدمات، شروط و تعهدات بورسیران و همچنین قوانین، مقررات سایت بورسیران می باشد. از آنجائیکه کلیه تحلیل ها و سیگنالها و سبد سهام تضمینی ، راهنمایی و مشاوره ها نظر و تحلیل شخصی است، بدیهی است مسئولیت استفاده از کلیه محصولات و خدمات بورسیران،  صرفا برعهده شخص خریدار واستفاده کننده می باشد.

12 – استفاده و بهره برداری از سبد سهام تضمینی، مشاوره، راهنمایی و پشتیبانی مربوطه، فقط برای معاملات شخصی فرد خریدار مجاز می باشد. استفاده مشترک از خدمات فوق و یا در اختیار قرار دادن همه و یا بخشی از آن به غیر، به هر دلیل و به هر شکل، اجحاف در حق مولف، حق الناس،حرام و موجب ضمان می باشد.

 تماس جهت مشاوره قبل از خرید :    09123573940  و یا آی دی  @mahmoodshokraneh

نحوه تهیه سیگنال تضمینی

روش اول : ( سهولت و پیگیری سریع )

   واریز مستقیم به حساب مدیریت بورسیران :

 بانک دی – محمود شکرانه  :   9530 – 2584 – 3810 – 5029   

روش دوم  : 

    خرید سبد سهام تضمینی ماهانه و سه ماهه


پس از خرید لطفا از طریق @bursiran_admin وارد تلگرام شوید.

توضیحات مهم بعد از خرید : 

  1. جهت استفاده بهینه از سرمایه گزاری خود، خواهشمند است به کلیه دستورالعمل ها، نمودار و تحلیلها ،شروط حد ضرر، تکنیکهای خرید و . . .  راهنمایی معاملات و بروزرسانیهای سبد توجه نموده و بطور کامل و بموقع انجام گردد.
  2. با توجه به هزینه خرید سبد سهام و بازه زمانی ، توصیه می شود حداقل برای هر سیگنال سبد، حدود 10 میلیون تومات در نظر گرفته شود.
  3. با توجه به سرمایه اختصاص داده شده به سبد خریداری شده، توصیه می شود کلیه سهام معرفی شده سبد را به نسبت مساوی خرید گردد.
  4. به جهت استفاده از فرصتهای پیش آمده، توصیه می شود همواره حدود 15%  از سرمایه اختصاص داده شده به سبد سهام را نقد باشیم.
  5. با توجه به محدودیت زمانی پاسخگویی آنلاین به همه مشتریان، خواهشمند است با مدیریت سئوالات خود، از تماس و طرح سوالات غیر ضرور در ساعات معاملات خودداری فرموده و به بعد از بازار موکول فرمائید.
  6.  هر گونه ابهام و نیاز به توضیحات بیشتر در خصوص تحلیلها و توضیحات سبد سهام تضمینی ارائه شده را حداکثر تا ساعت 24 روز انتشار و با شماره 09123573940 مطرح نمائید.
  7. پس از خرید سبد سهام تضمینی، شماره 09190796920 را در گوشی  و تلگرام خود ذخیره نموده و با ای دی @bursiran_admin  جهت ارتباط و توضیحات ضروری وارد کانال شوید و همواره بویژه در ساعات معاملات، آنلان باشید.

 جهت خرید سیگنال های خدمات سفارشی لینکهای زیر را مطالعه فرمائید.

  •  کانال بورسیران در تلگرام : بعد از ورود،در پائین صفحه روی دکمه  Joint Chanel  کلیک کنید.
  • سیگنال تضمینی  ( تضمین 100% سود )   جدید ! جدید ! 
  • سیگنال سفارشی ( تضمین 15% سود در 5 روز بازار )   جدید ! 
  • سیگنال فوق العاده  ( تضمین 35 % سود در 5 روز بازار )   جدید ! 
  • سبد سهام تضمینی  :  تضمین سود ماهانه 50 % ، و سه ماهه 100 %  جدید ! 
  • خدمات  سبد بانی چیست ؟   پشتیبانی روزانه اطلاعاتی، تحلیلی و سیگنال

     با عضویت در خبرنامه و کانال تلگرام، درکسب خبر، اولین با شید 

درباره نویسنده

سبد سهام تضمینی سالانه

عیدانه نوروز 1403 بورسیران

خرید سبد سهام تضمینی فروردین 1403

خدمات اشتراک ویژه

فیلترهای هوشمند معاملاتی

کانال رسمی بورسیران در تلگرام

دعوت به همکاری

error: شما مجوز کپی محتوا را ندارید !