انتخاب برگه

پیش بینی بازار فردا 30 فروردین

پیش بینی بازار فردا 30 فروردین

پیش بینی بازار فردا 30 فروردین

کاربر گرامی، لطفا موارد زیر را رعایت فرمائید :

تحلیل زیر، دیدگاه و نظر شخصی است. مسئولیت ناشی از هر گونه استفاده از آن، با شخص معامله گر است.

اعتبار این تحلیل صرفا در روز انتشار ( و بروزرسانی ) و در صورت وقوع کامل شرط تحلیل قابل برسی است.

در صورت وقوع هر رویداد و نشر اخبار که موجب بروز جو هیجانی ( تغییرات بیش از 1000 واحد شاخص ) در بازار گردد، این تحلیل، بطور کل فاقد اعتبار می باشد. 


  آغاز فروش سبد سهام تضمینی فروردین 99    تضمین 100 % سود طی سه ماه ( عودت کامل وجه در صورت عدم تحقق شرط )


پیش بینی بازار فردا 30 فروردین

در پایان معاملات تالارهای بورس اوراق بهادار تهران چهارشنبه  27 فروردین ماه 1399 در 3 میلیون 75 هزار دفعه، تعداد 12 میلیارد و 417 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش بیش از 111 هزار و 216 میلیارد ریال معامله شد و ارزش بازار رقم معادل 2294 هزار میلیارد تومان را ثبت کرد.

شاخص کل با 19314 واحد افزایش روبرو شد و به رقم 645722 واحد رسید. شاخص کل هم وزن با 6404 واحد افزایش روبرو شد و به رقم 225556 واحد رسید.

شاخص بازاراول با 13746 واحد افزایش به رقم 452961 واحد بالغ گردید و شاخص بازار دوم با 40592 واحد افزایش رقم 1386332 واحد را تجربه کرد.

بیشترین مثبت بر شاخص کل را صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملفی صنایع مس ایران، بانک ملت، سرمایه گذاری غدیر، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین،‌ چادرملو، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، گسترش نفت و گاز پارسیان، گروه مپنا، بانک پارسارگاد، پتروشیمی شیراز،‌ پتروشیمی پردیس و گل گهر به نام خود اختصاص دادند.

از سویی دیگر بیشترین حجم معاملات را سرمایه گذاری تامین اجتماعی، بانک صادرات ایران، بانک تجارت، بانک ملت،‌ پالایش نفت اصفهان، لیزینگ رایان سایپا، ملی صنایع مس ایران، پارس خودرو، فولاد مبارکه اصفهان، گلوکوزان، سرمایه گذاری سایپا، صنایع پتروشیمی خلیج فارس،‌ پالایش نفت تهران و لیزینگ ایرانیان به نام خود ثبت کردند.

پیش بینی بارازر فردا

در هفته گذشته بازار سهام به رشد خود ادامه داد و شاهد پیشروی شاخص کل تا میانه کانال 600 هزار واحدی بودیم. تلاش دولت جهت واگذاری سهام و تمایل به عرضه اولیه زیرمجموعه های بزرگ همچون شستا اقبال به بازار سهام را دو چندان کرد و ورود نقدینگی به بازار ادامه داشت.
در بازارهای جهانی اما مطابق با انتظار شاهد افت قیمت نفت علیرغم کاهش قابل توجه سطح تولید کشورهای تولید کننده بودیم که عمدتا به دلیل ضعف در تقاضا با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا بود. اما فلزات اساسی وضعیت بهتری داشتند و با روندی آرام، بخشی از افت قیمت های اخیر را جبران کردند. مس به بالاتر از 5000 دلار بازگشت و روی نیز به 2000 دلار در هر تن نزدیک شده است. امیدها به نزدیک شدن موسسات تحقیقاتی به ساخت داروهای درمانی و پیشگیری کننده بیماری تنفسی جدید، رشد شاخص سهام امریکا و دیگر کشورها را نیز به دنبال داشته است.
در بازار ارز نیز افت نسبی قیمت ها تا سطح پایین تر 16000 تومانی را شاهد بودیم و به نظر می رسد نوسان کم دامنه در بازار ادامه داشته باشد.
اما در بازار سهام، با نزدیک شدن به موعد ارائه گزارش ها پایانی سال 98 شاهد توجه فعالان به گروه های بزرگ و نمادهای شاخص ساز هستیم. به نظر می رسد واگذاری بخشی از شرکت ها در قالب ای تی اف ها همچنان توجه بازار به نمادها بزرگ را در پی داشته باشد و در این هفته نیز شاهد رشد قیمت در این نمادها باشیم. از طرفی بهبود در روند جهانی ها نیز می تواند امید به ادامه سودسازی این شرکت ها را تقویت نماید و این در حالیست که با توجه به وضعیت بازار نفت و فراورده ها نمی توان انتظار زیادی از گزارش سه ماهه پایانی و احتمالا سه ماهه ابتدایی سال جدید در پالایشی ها داشت.
در بانکی ها و خودرویی ها نیز خصوصا در نمادهای بزرگ به نظر همچنان شاهد روند مثبت باشیم و بازگشایی نمادهای خودرویی نیز می تواند ادامه اقبال بازار به این گروه را در پی داشته باشد.
در دیگر گروه ها نیز به نظر روند مثبت با نوسانات مقطعی ادامه داشته باشد و به خصوص در گروه قند و شکر که شایعاتی از افزایش نرخ شکر به گوش می رسد و به صورت سنتی با نزدیکی به ماه مبارک رمضان این گروه مورد توجه قرار میگیرد، می توان انتظار روند مثبت داشت.
به صورت کلی بازار با ورود سنگین نقدینگی همچنان می تازد و در این میان نگرانی هایی در رابطه با رشد بی پشتوانه بازار وجود دارد. باید توجه داشت که در مقطع فعلی احتمال ادامه رشد نرخ ارز به صورت آرام در میان مدت وجود خواهد داشت و هرچند بازار در بسیاری از نمادهای کوچک فراتر از قیمت های تعادلی در حال رشد است اما مبهم بودن وضعیت در بازار ارز و انتظارات تورمی همچنان گمانه زنی هایی در هر دو طرف در رابطه با وضعیت بازار به دنبال خواهد داشت. باید در نظر داشت که بازار سهام همزمان با رشد در شاخص ها در حال توسعه افقی نیز هست و با شناسایی بیشتر این بازار در جامعه، سهم بازار سرمایه در سبد سرمایه گذاری عموم مردم در حال افزایش است.

پیشنهاد ویژه بورسیران ! 

 اگر سرمایه ای کمتر از 500 میلیون دارید،از سبد سهام تضمینی، باتضمین سود ماهانه 40 % ، و سه ماهه 100 % با پشتیبانی ویژه و آنلاین روزانه در طول بازار، و 7 فایل آموزشی کاربردی (معامله گری،تابلو حوانی و بازار خوانی ) استفاده کنید.  جدید ! 

 اگر سرمایه بیش از 500 میلیون دارید، از سبد سهام هوشمند تضمینی، باتضمین سود ماهانه 50 % ، و سه ماهه 150 % با پشتیبانی ویژه و آنلاین روزانه ، 3 بروزرسانی در هفته، 7 فایل آموزشی کاربردی (معامله گری،تابلو حوانی و بازار خوانی ) و . . . استفاده کنید.  جدید ! 


پیش بینی بازار فردا 13 فروردین    پیش بینی بازار فردا 9 فروردین 

    تحلیل جامع شاخص کل، شاخص هموزن و شاخص شناوری 10 اسفند


سیگنال فوق العاده 25 فروردین   سیگنال فوق العاده 24 فروردین   سیگنال فوق العاده 18 فروردین  

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

 خدمات بورسیران در یک نگاه

1 – خدمات ویژه

2 – خدمات تضمینی :

  • سیگنال فوق العاده تضمینی : تضمین 50 % سود در 20 روز بازار، 5 بروزرسانی، بسته آموزشی (معامله گری و تابلو خوانی) و پشتیبانی اختصاصی آنلانن ( خرید ماهانه به بالا )
  • سیگنال هوشمند تضمینی    : تضمین 100 % سود در 40 روز بازار دامنه نوسانات 20% روزانه   بزودی  . . . 
  • سبد سهام تضمینی            : تضمین 100 % سود در سه ماه، بسته آموزشی کاربردی (معامله گری و تابلو خوانی) با پشتیبانی اختصاصی آنلاین 

درباره نویسنده

سبد سهام تضمینی سالانه

عیدانه نوروز 1403 بورسیران

خرید سبد سهام تضمینی اردیبهشت 1403

خدمات اشتراک ویژه

فیلترهای هوشمند معاملاتی

کانال رسمی بورسیران در تلگرام

دعوت به همکاری

error: شما مجوز کپی محتوا را ندارید !