انتخاب برگه

فروش سبد سهام تضمینی بهمن 98 

فروش سبد سهام تضمینی بهمن 98 

فروش سبد سهام تضمینی بهمن 98

دهمین  سبد سهام تضمینی سال 98، سی آبان 98  منتشر می شود.  همه چیز در باره سبد سهام بیشتر بدانیم !

توضیح بسیار مهم
سبد سهام تضمینی منتشر شده، مناسب سرمایه بیش از 50 میلیون تومان و کمتر از 500 میلون تومان می باشد. اگر سرمایه بیش از 500 میلیون دارید، قبل از خرید حتما مشاوره نمائید !

بطور کل و با رعایت چند پارامتر پسیار مهم ( قبل از خرید حتما مشاوره کنید !)، قویا توصیه می شود، برای سرمایه حدودا تا 100 میلیون تومان سبد 5 سهم، تا 300 میلیون تومان سبد 10 سهم و  تا 500 میلیون تومان سبد 15 سهم انتخاب شود.

همچنین اگر ریسک پذیر هستید ( و یا خواهان سود بیشتری هستید ! ) از سبد سهام هوشمند تضمینی با تضمین 150 % رشد سه ماهه، با پشتیبانی اختصاصی و ویژه استفاده نمائید.

 سبد سهام تضمینی بورسیران و نحوه تضمین

سبد سهام تصمینی بورسیران عبارتست از سبدی با چند سهام ارزنده و متنوع از چند صنعت با چشم انداز سود آوری بالا که بر اساس فاکتورهای اقتصادی، بنیادی، مدیریت سرمایه و مدیریت سبد، تحلیل تکنیکال، با لحاظ جو روانی حاکم بر بازار، انتخاب و در ابتدای هر ماه با تنوع تعداد سهام در 3 بسته سه ماهه، سبد 5 و 10 و 15 سهم و در دو حالت تضمین شده و تضمین نشده ( سیگنال و پشتیبانی یکسان با 40 % تخفیف ) ارائه میگردد.

در سبد سهام تضمینی، بورسیران تضمین می کند طی سه ماه ( 60 روز بازار ) سبد سهام 80 % رشد نماید ( به بخش شروط و تعهدات بورسیران در پاراگراف پائینتر مراجعه شود ). در صورت عدم کسب درصد رشد تضمین شده ( با توجه به شروط تضمین )، کل مبلغ دریافتی، بفوریت مسترد می گردد.

بدیهی است بورسیران برای سبد سهام تضمین نشده، با توجه به کاهش قیمت 40 درصدی، تعهدی بایت میزان درصد رشد نخواهد داشت.

یادآوری :

در نظریات جدید علمی، در تجزیه و تحلیل سبد سهام و تصمیمات سرمایه گذاری از سه روش تحلیل بنیادی، تحلیل تکنیکال و تئوری پورتفوی (MPT ) استفاده می شود، در تحقیقات و تچربه جهانی، بویژه در بورس ایران ثابت شده است که ترکیبی از هر سه روش، قدرت تشخیص و رویه های انتخاب سهم، حفظ و مدیریت سرمایه، سود دهی و بازده بهتر و بیشتری را به سرمایه گذار عرضه می دارد.

ویژگیهای مهم سبد سهام تضمینی 

  1. پشتیبانی آنلاین ( 8 صبح تا 12 ) بویژه در طول بازار ( صرفا درخصوص سیگنال مربوطه ) 
  2. سبد سهام تضمینی صرفا شامل سهام بازار اول و دوم با دامنه نوسان روزانه 5 % ± می باشند. ( البته در صورت بازرگردان اختصاصی افزایش خواهد داشت )
  3.  استراتژی بکار گرفته در این سبد، استراتژی‌فعال است.  همه چیز در باره سبد سهام را بخوانید.
  4. ارائه 7 فایل آموزشی کاربردی ( بازار خوانی، تابلو خوانی و معامله گری . . . ) با هدف ارتقاع سطح دانش و مهارت های معامله گری ( بسیار مهم !).
  5. به جهت حق انتخاب و کاهش هزینه، سبد سهام تصمینی بصورت تضمین نشده ( با 40% تخفیف ) نیز ارائه می گردد.  ( توضیح در تعرفه سبد سهام در پائین )
  6. سهام سبد سهام، بر اساس فاکتورهای اقتصادی، بنیادی، تکنیکال، شرایط روانی حاکم بر بازار در محدوده کف حمایتی با قابلیت رشد چند روزه تا کوتاه مدت و بر اساس دانش مدیریت سرمایه و مدیریت سبد، فاکتورهای همبستگی بالای سهام انتخاب می گردند.
  7. کلیه سیگنالها شامل نمودار تکنیکال، همراه با تحلیل توضیحات ساده، کوتاه اما جامع، اهداف قیمتی پیش رو، زمان، شروط و قیمت خرید با تعیین حد ضرر ( زمان خروج )، همراه با تکنیکهای خرید ( و فروش ) و در نهایت تعیین شروط مشخص و اقدامات لازم در زمان رسیدن به محدوده هر هدف ذکر شده ( ماندن، خرید مجدد و یا خروج ! ) با ارائه اطلاعات مشخص.
  8. کلیه سیگنالها با توجه به شرایط سیال بازار، نشر اخبار و اطلاعات جدید ( استفاده از فرصتهای پیش آمده و یا پرهیز از تهدیدهای ایجاد شده )، هر هفته ( حداقل 1 بار در هفته و جمعا حدود 15 بار )، در موقعیت های حمایت و یا اصلاح های بزرگ ( ماژور ) ، ” بروزرسانی جدید ” شده و سیگنالها و راهنمایی ورود و خروج ارائه می گردد. 
  9.  و مهمترین ویژگی سبد سهام تضمینی بورسیران، تضمین 80%  سود طی سه ماه و تعهد عودت کامل وجه آن ( در صورت عدم تحقق تضمین سود )، باتوجه به شروط و تعهدات تضمین سبد سهام می باشد.  بنابر این هزینه خرید سبد صرفا از محل بخش کمی از سود خواهد بود.

برنامه کاری و شیوه کار و معامله گری در سبد سهام تضمینی بورسیران

 پس از خرید سبد سهام ( با توجه به سرمایه و دانش، تجربه و مهارتهای معامله گری )، حساب کاربری شما در سایت بورسیران فعال و بمدت سه ماه ( 60 روز بازار ) قابل دسترس خواهد بود. برای هر سهم سبد ابتدا یک نمودار تکنیکال سهم به شکل بسیار مشخص (ساده، جامع و گویا )، همراه با یک توضیح کوتاه از وضعیت و شرایط روند و اهداف قیمتی سهم ارائه می شود، تا معامله گر یک تصویر کلی از شرایط و موقعیت سهم بدست آورد.

سپس اطلاعات ضروری و کافی معامله گری شامل شرط خرید، زمان و قیمت خرید، حد ضرر و تکنیکهای خرید ( بسته به شرایط سهم ) ارائه می شود. در صورت وقوع شرط، شما ( مختارید ) سهم را در محدوده قیمتی ارائه شده خرید می کنید.

در انتها با فرض خرید سهم ( بطور کل )، سهم وارد رشد قیمتی می شود و پس از نزدیکی قیمت به محدوده هر یک از اهداف مذکور، با ذکر 3 شرط ساده و مشخص، برای شما مشخص می کنیم که در زمان نزدیک شدن به محدوده هر یک از اهداف، چه اقدامی ( خروج ، نگهداری و یا خرید مجدد ) باید انجام شود. یعنی پس از خرید سهم، شما دقیقا می دانید که کی و چه اقدامی باید انجام دهید. با توجه به شرایط سهم و بازار، در صورت نشانه های عرضه و ریزش قیمتی ( نشانه هایش را به شما داده ایم ! ) فورا خارج شده و تا این لحظه سودهای چند روزه را ذخیره می کنیم.

بطور معمول سهم مذکور چند روزی ریزش می کند ( که ما خارج شده ایم ! ). با توجه به مانیتورینگ و کنترل روزانه و مستمر سهم، پس از اتمام اصلاح و در محدوده حمایتی و اطمینان از برگشت، مجدد سیگنال ورود با اطلاعات جدید ( همانند روز اولا ) ارائه می شود. این سیگنالهای جدید را ” بروزرسانی ” می نامیم. هر سهم سبد در یک دوره سه ماهه حدودا  15بار ( قابل تغییر به تناسب شرایط بازار و به تشخیص بورسیران)  بروزرسانی می شود.

لازم به یادآوریست ،پس از انتشار سبد، خرید فقط پس از تحقق شروط خرید انجام می شود. چنانجه در یکی دو روز اول شروط خرید تحقق نیابد و یا سهم ریزش نماید، چند روزی صبر می کنیم تا سهم مذکور در محدوده حمایتی بعدی قرار گرفته و طبق بروزرسانی جدید، با شروط و اطلاعات ضروری و کافی معامله گری جدید، خرید می کنیم.

با این شیوه، شما تنها در زمانهای رشد سهم وارد و در زمانهای ریزش سهم خارج می شوید. از آنجائیکه در زمان رشد سهم و نزدیکی به تک تک اهداف ذکر شده، اطلاعات کامل و شرایط و نشانه های رشد و یا  آغاز ریزش سهم را از قبل به شما گفته شده است، خروج و یا ماندن در سهم در اختیار معامله گر می باشد،  بدیهی است در این شرایط شما مسئول، محق و مختار به خروج و یا حفظ سهم هستید. به همین دلیل ملاک ارزیابی ما درصدهای مثبت سهم می باشد.

استراتژی سبد سهام  تضمینی

یک معامله گر حرفه ایی علاوه بر توانمندیهای علمی، فنی و روانشناختی، سرمایه مکفی ( به تناسب سود انتظاری)، درجه ریسک پذیری مناسب انتظارات، ضروریست جهت دستیابی به اهداف و انتظارات خود، یک استراتژی معالاتی متناسب نیز داشته باشد. به منظور حصول اهداف و تعهد ذکر شده ( کسب 80 % سود در سه ماه)، استراتژی مورد استفاده در این سبد، استراتژی‌فعال می باشد.به عبارت دیگر معامله گر، با توجه به شرایط سیال بازار، گروه، شرایط بنیادی، اطلاعات و اخبار سهم و در نهایت وضعیت تکنیکال و معاملاتی سهم با در نظر داشتن وضعیت روانی بازار و سهم، در مقابل نوسانات سهم و بازار منفعل نبوده و واکنش متناسب اتخاذ و اجرا می نماید.

کلیه اطلاعات لازم برای این واکنش، از طریق ارائه 15 بروزرسانی در طول سه ماه ( قابل تغییر به تناسب شرایط بازار و به تشخیص بورسیران)، ارائه می شود تا ضمن حضور و برخوداری از شرایط و فرصتهای سهم ( حمایتها ) مورد نظر، با دوری از موقعیتهای تهدید (  ریزش ) سهم، بازدهی بیش از متوسط بازدهی بازار را کسب نماید. 

آیا از طرح خرید اعتباری بورسیران با 50% تخفیف خبر دارید ؟

 

با استفاده از طرح خرید اعتباری بورسیران، کلیه خدمات بورسیران را با  50 % تخفیف تهیه نمائید !

تعرفه سبد سهام تضمینی

تعرفه سبد سهام تضمینی به دو شیوه تضمینی و تضمین نشده، در بازه زمانی سه ماهه با توجه به تعداد سیگنالها، تعداد بروزرسانی و نحوه ضمانت ارائه می شود.

توضیح بسیار مهم : کلیه سهام، سیگنالها، تحلیلها، بروزرسانیها. . .  و پشتیبانی در هر دو نوع سبد سهام تضمینی و سبد سهام تصمین نشده یکسان است و هیچ تفاوتی با هم ندارند و تنها تفاوت در عدم تضمین میزان رشد در سبد سهام تصمین نشده، و صرفا به جهت کاهش هزینه ( 40 % کاهش هزینه ) و امکان استفاده طیف بیشتری از معامله گران محترم طراحی و ارائه میشود. بیشتر مشتریان قدیمی به دلیل شناخت و تجربه عملکرد بورسیران این شیوه را انتخاب می کنند که البته بسیار اقتصادی است.

تعرفه سبد سهام تضمینی- بورسیران                                                                                  

تعرفه سبد سهام تضمینی -بورسیران

تعرفه سبد سهام تضمینی -بورسیران                            *  قیمت به تومان است

شروط و تعهدات در تضمین سبد سهام تضمینی

1 – ملاک محاسبه نتایج سبد سهام تضمینی، سایت سازمان بورس تهران ( www.tsetmc.com  ) و جمع جبری درصد های مثبت قیمت آخرین معامله هر سهم در پایان روز کاری بازار، در طول مدت سبد سهام مربوطه می باشد. به عبارت دیگر، درصدهای منفی روزانه سهم منظور و محاسبه نمی شود. ( زیرا با آموزشها و بروزرسانیهای پیوسته، اهداف قیمتی، حد ضرر، محدوده بهینه خروج و شرایط خروج اعلام می گردد. و شما قادر و مختار به خروح و نقد سود هستید.)

2 – پس از پایان دوره سبد، هزینه دریافتی سهام سبدی که به درصد تضمین شده ( در سبد سه ماهه 80 % رشد ) نرسیده باشد،  با رعایت کامل بندهای ذیل، بطور کامل و فوری، ظرف یکساعت به همان حسابی که وجه خرید از آن پرداخت شده است، مسترد می گردد. یا می توانید برای دریافت سبد سهام تضمینی بعدی، نزد بورسیران به امانت بماند. ( با هماهنگی )

3 – در هر زمان و در هر ساعت از مدت تعهد سبد خریداری شده، در صورت حصول درصد تضمین شده سبد ( معدل درصد رشد سهام سبد برابر یا بیشتر از میزان تضمین باشد )، تعهد بورسیران انجام شده تلقی می گردد، اما ارائه خدمات و پشتیبانی، بطور کامل تا پایان دوره ادامه خواهد داشت.

3.1 – به جهت حمایت و رضایت خریداران محترم، در صورت حصول بند 3 ، به تعداد سهامی که کمتر از 50% تعهد داده شده رشد داشته اند، سبد رایگان برای دوره بعد ارائه می گردد.

4 – در صورت عدم حصول درصد تضمین شده سبد ( معدل درصد رشد سهام سبد کمتر از میزان تضمین باشد )، فقط هزینه دریافتی سهامی که درصد تضمین شده را کسب نکرده باشند، بطور کامل و فوری مسترد می گردد.

5 – پس از ارائه سبد تضمینی، تا پایان مدت تعهد سبد، نوسانات سهام سبد بصورت روزانه و مستمر مانیتور و تحت نظر و برسی بوده و در موقعیت های حمایت و یا اصلاح های بزرگ ( ماژور )، سیگنالها و راهنمایی ورود و خروج  تحت عنوان ” بروزرسانی جدید “ ( حداقل هر هفته یک بروزرسانی و جمعا 15 بروزرسانی طی سه ماه و در صورت ضرورت به تشخیص بورسیران قابل تغییر خواهد بود ) ارائه می گردد. 

6 – بورسیران تحت هیچ شرایط، مسئولیت و تعهدی در قبال معاملات کاربران، نتایج و عواقب استفاده و یا عدم استفاده از سبد سهام تضمینی، عدم معامله ( به هر دلیل شخصی ) و . . .  ندارد. همچنین طرفین می پذیرند که در شرایط فورس ماژور ( جنگ، انقلاب، اعتصابات سراسری، حوادث عمومی فراگیر، تغییر قوانین معاملات، قطع وسیع اینترنت و یا محدودیتهای معاملاتی و . . . )، با توجه به جزئیات، در صورت موقتی بودن شرایط ( حد اکثر 30 روز ) کلیه فعالیتها و خدمات رسانی تا زمان حصول شرایط معمولی متوقف می گردد و به همین مدت به تعهدات اضافه می شود. در غیر اینصورت با درک و پذیرش شرایط جدید و با تفاهم و حسن نیت، به شکل منطقی و منصفانه، ریسک ایجاد شده به نسبت مساوی بین طرفین  تقسیم می گردد. در هر صورت در این شرایط تفاهم و رضایت نسبی طرفین اصل می باشد.

7 – پس از واریز وجه یا انتشار سبد سهام تضمینی، استرداد وجه، بجز  بند 2 و 4، تحت هیچ شرایط امکان پذیر نمی باشد. اما پس از واریز وجه و قبل از انتشار، در صورتی که به دلائلی امکان معامله گری برای خریدار میسر نباشد، با اطلاع فوری ( قبل از انتشار ) ، خرید و مبلغ واریزی فوق بصورت امانت، برای خریدهای بعدی نزد بورسیران محفوظ خواهد بود. 

8 –بورسیران تحت هیچ شرایط، مسئولیت و تعهدی در قبال معاملات کاربران، نتایج و عواقب استفاده و یا عدم استفاده از سبد سهام تضمینی، عدم معامله ( به هر دلیل شخصی ) و . . .  ندارد. همچنین طرفین می پذیرند که در شرایط فورس ماژور ( جنگ، انقلاب، اعتصابات سراسری، حوادث عمومی فراگیر، تغییر قوانین معاملات و یا محدودیتهای معاملاتی و . . . )، کلیه فعالیتها و خدمات برزرسانی تا زمان حصول شرایط معمولی متوقف می شود و طرفنن با درک و پذیرش شرایط جدید و با تفاهم و حسن نیت و رفتار منطقی و منصفانه شکیبایی اختیار می کنند.

9 – پس از خرید، بورسیران موظف است سبد سهام تضمینی را حداکثر تا 15 روز کاری بازار ( به دلیل شرایط سیال بازار و سهم )، منتشر نماید. در غیر اینصورت ( بجز هماهنگی و توافق فیمابین )، بورسیران بفوریت و حداکثر تا ساعت 17 روز شانزدهم از تاریخ اعلام انتشار سبد، متعهد به عودت کامل وجه به همان حسابی که وجه خرید از آن پرداخت شده است، می باشد.

10 – کلیه تحلیلها ،خدمات، سبد سهام تضمینی بورسیران در سایت رسمی بورسیران ( www.bursiran.com ) ارائه می گردد. با این وجود به جهت سهولت دسترسی و رضایت مشتریان گرامی ( مشروط به امکان دسترسی فنی و قانونی ) همزمان اطلاع رسانی و پشتیبانی لازم در کانال ویژه تلگرام ( @bursiran_admin ) ارائه می گردد.

11 – خرید و پرداخت وجه، به منزله مطالعه و پذیرش کامل قوانین و مقررات سایت بورسیران، ویژگیهای خدمات، شروط و تعهدات بورسیران می باشد. از آنجائیکه کلیه اظهار نظرها، تحلیل ها و محتوای سایت نظر و تحلیل شخصی است، بدیهی است مسئولیت استفاده از کلیه خدمات و محتوای سایت بورسیران، صرفا برعهده شخص خریدار و استفاده کننده می باشد.

12 – استفاده و بهره برداری از کلیه خدمات بورسیران بویژه سبد سهام تضمینی، مشاوره، راهنمایی و پشتیبانی مربوطه، فقط برای معاملات شخص خریدار مجاز می باشد. انتشار و یا استفاده مشترک از خدمات فوق و یا در اختیار قرار دادن همه یا بخشی از آن به غیر، به هر دلیل و به هر شکل، اجحاف در حق مولف، حق الناس، حرام و موجب ضمان می باشد.

 مشاوره قبل از خرید ( 10 صبح تا 12 شب )

    09123573940  و یا آی دی  @mahmoodshokraneh

توصیه های مهم بعد از خرید : 

  1. جهت استفاده بهینه از سرمایه گزاری خود، خواهشمند است به کلیه تحلیلها، شروط حد ضرر، تکنیکهای خرید، راهنمای معاملات، بروزرسانیها و . . .  توجه نموده و در انجام درست، کامل و بموقع آن چدی و کوشا باشید.
  2. با توجه به هزینه سبد، توصیه می شود حداقل میزان خرید برای هر سهام سبد تضمینی، حدود 20 میلیون تومات و برای سبد غیر تضمینی حدود 10 میلیون تومان در نظر گرفته و توصیه می شود ( بطور معمول ) کلیه سهام معرفی شده سبد را به نسبت مساوی خرید گردد.( البته بر اساس اصل پارتو و تجربه، در هر ماه توصیه هایی ارائه خواهد شد )
  3. به جهت استفاده از فرصتهای پیش آمده، توصیه می شود همواره حدود 10%  از کل سرمایه اختصاص داده شده به سبد ( جهت استفاده از فرصتهای بازار )  را نقد باشیم.
  4. نظر به تهعد و محدودیت زمانی در پاسخگویی آنلاین به همه مشتریان، خواهشمند است با مدیریت سئوالات خود، طرح سوالات غیر ضرور را به بعد از ساعات بازار موکول فرمائید.
  5.  هر گونه ابهام و نیاز به توضیحات بیشتر در خصوص تحلیلها و توضیحات سبد سهام تضمینی ارائه شده را حداکثر تا ساعت 24 روز انتشار و با شماره 09123573940 مطرح نمائید.
  6. پس از خرید سبد سهام تضمینی، شماره 09190796920 را در گوشی و تلگرام خود ذخیره نموده و با ای دی @bursiran_admin جهت ارتباط ضروری و دو طرفه وارد کانال شوید و همواره بویژه در ساعات معاملات، آنلاین باشید.

پرداخت و خرید سبد سهام تضمینی/غیر تضمینی

 از جدول تعرفه سبد سهام ( جدول بالا )، اشتراک مورد نظر خود را بدقت انتخاب نموده و  هزینه آن را به یکی از روشهای زیر ( ترجیحا روش اول ) پرداخت نمائید.

توصیحات بسیار مهم :

  1. با توجه به مقررات جدید بانک مرکزی، پرداخت شما از طریق درگاه بانکی ( روش دوم خرید )، حداقل 5 روز کاری بعد از خرید به حساب بورسیران واریز می گردد. بنابراین خدمات بورسیران پس از واریز مبلع خرید به حساب بورسیران ارائه می شود. در صورتی که تمایل دارید پس از خرید بلافاصله خدمات خریداری شده را دریافت نمائید، حتما از طریق پرداخت کارت به کارت ( روش اول ) استفاده نمائید.
  2. جهت استفاده از هر نوع تخفیفات، خرید اعتباری ( 50 % تخفیف ) و خرید سیگنالهای تضمین نشده، فقط از روش اول استفاده نمائید. همچنین در زمان خرید، در صورت ابهام، جهت اطمینان از مبلغ واریزی و یا نحوه واریزی، با شماره 09123573940 مشاوره فرمائید.

روش اول :  واریز مستقیم  (کارت به کارت ) به حساب مدیریت بورسیران ( سهولت، پیگیری، ثبت نام و ایجاد اشتراک توسط بورسیران و ارائه فوری خدمات )

 بانک ملی  – محمود شکرانه  :   9991 – 7251 – 9974 – 6037   

روش دوم : خرید سیستمی  : درگاه بانکی زرین پال :  کلیه خدمات خریداری شده با این روش، پس از واریز مبلع فوق به حساب بورسیران ( طبق مقررات بانک مرکزی حداقل 5 روز کاری طول می کشد ) ارائه می شود.

   خرید سبد سهام تضمینی 

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

        خدمات بورسیران در یک نگاه

1 – خدمات ویژه

اشتراک ویژه                            :  دسترسی به محتوای ویژه سایت ( دسترسی رایگان فقط برای خریداران ماهانه به بالا )

فیلترهای هوشمند بورسیران : 7 فیلتر کاربردی مورد نیاز هر معامله گر بورس

کانال بورسیران در تلگرام        : کانال رسمی بورسیران در تلگرام

کانال پشتیبانی در تلگرام        :  کانال پشتیبانی بورسیران در تلگرام ( جهت پشتیبانی خدمات و ارتباط دو سویه )

2 – خدمات تضمینی :

سیگنال فوق العاده تضمینی : تضمین 50 % سود در 20 روز بازار، 5 بروزرسانی، بسته آموزشی (معامله گری و تابلو خوانی) و پشتیبانی اختصاصی و آنلانن ( خرید ماهانه به بالا )

سیگنال هوشمند تضمینی    : تضمین 100 % سود در 40 روز بازار دامنه نوسانات 20% روزانه ( فروش فقط برای مشتریان فعال بورسیران )

سبد سهام تضمینی            : تضمین 100 % سود در سه ماه، بسته آموزشی کاربردی (معامله گری و تابلو خوانی) با پشتیبانی اختصاصی و  آنلاین 

درباره نویسنده

سبد سهام تضمینی سالانه

عیدانه نوروز 1403 بورسیران

خرید سبد سهام تضمینی فروردین 1403

خدمات اشتراک ویژه

فیلترهای هوشمند معاملاتی

کانال رسمی بورسیران در تلگرام

دعوت به همکاری

error: شما مجوز کپی محتوا را ندارید !