انتخاب برگه

 سبد سهام تضمینی تیر 98 

 سبد سهام تضمینی تیر 98 

کاربر گرامی، لطفا موارد زیر را رعایت فرمائید :

تحلیل زیر، دیدگاه و نظر شخصی است. مسئولیت ناشی از هر گونه استفاده از آن، با شخص معامله گر است.

اعتبار تحلیلها صرفا در روز انتشار و در صورت وقوع کامل شرط کامل قابل برسی است. در صورت وقوع رویداد خاص، نشر و درز اخبار مهم، افشای اطلاعات تاثیر گذار . . ، که موجب بروز جو هیجانی ( تغییرات بیش از 500 واحد شاخص کل ) در بازار و یا گروه مورد نظر گردد، این تحلیل، بطور کل فاقد اعتبار می باشد.

استراتژی مورد استفاده در این سبد، استراتژی‌فعال است که به‌منظور حصول پیش‌بینی‌های کوتاه‌مدت یا میان‌مدت سهم بکار می‌رود. و با فرض اینکه سرمایه گذار در حال معاملات مستمر سهم است ( تا بتواند با توجه به اهداف مهم سهم و کسب این اهداف ) ، بازدهی بیش از بازدهی شاخص بازار (بازدهی متوسط بازار) را کسب نماید.

با توجه به شروط و تعهدات سبد سهام تضمینی، لطفا معاملات را طبق سیگنال داده شده انجام و حد ضرر و سود را رعایت فرمائید. همواره حدود 15 % از کل سرمایه خود را نقد نگهدارید و مانده را ( تقریبا )بطور مساوی تقسیم بر تعداد سهام سبد اختصاص دهید. معاملات هر سهم را صرفا زمانی انجام می دهیم که شروط ذکر شده فراهم گردد.


هشدار :

مهلت پشتیبانی این سبد پایان یافته و محتوای آن دیگر قابل تائید نمی باشد. (فقط جهت برسی)

تاریخ انتشار سبد 15 تیر 1398

آخرین بروزرسانی 1 آبان

کاربر گرامی،
طبق اطلاع رسانی قبلی، بروزرسانی سبد سهام فوق که به دلیل تغییرات بازار پایه از شهریور 98 تا مشخص شدن قوانین و محدودیتهای جدید متوقف بود، با توجه به انتشار قوانین جدید و آخرین اصلاحات از 5 مهر طبق تعهدات بروزرسانی ادامه یافت اما متاسفانه بازار پایه وارد فاز ریزشی و در ادامه شاخص نیز وارد فاز ریزشی گردید. به همین دلیل بروزرسانیها بی فایده گردید.  از روز 30 مهر با توجه اولین نشانه های برگشت ( احتمالی) بازار آخرین بروزرسانی سبد سهام تیر 98 تقدیم می شود.

مستحضر هستید مهلت سبد حدود 20 مهر ( با لحاظ کردن بسته شدن  5 روز جهت اعمال قوانین جدید سهام بازار پایه )پایان یافته است که با توجه به تغییر بازار قوانین پایه و به جهت حمایت از دوستان گرامی تا پایان مهر ادامه داشته است

از همین روز و با توجه رویدادهای فوق، به جهت حمایت و رضایتمندی مشتریان محترم خود  2 تسهیلات ( در حد بضاعت) در نظر گرفته و تقدیم می شود.

 1- افزایش بروزرسانی سبد تا پایان مهر 98

 2 – ارائه 50 % تخفیف برای ( یک )خرید بعدی مشتریان گرامی

در مورد آخرین بروز رسانی به اطلاع می رساند با توجه به شرایط روانی حاکم بر بازار پایه ناشی از محدودیت ایجاد شده، سهام سبد تحلیل منطقی و فنی نخواهند داشت. به عنوان مثال چرا در زمان رشد شاخص ( دو شنبه و سه شنبه آخیر ) بازار پایه همچنان ریزشی و امروز ( 1 ابان ) علارغم شاخص منفی، بازار پایه ( حدود یک سوم آن ) مثبت و یا در صف خرید قرار گرفتند ! 

متاسفانه شخصا امیدی برای حذف قوانین جدید و یا احتمالا تغییر آن نمی بینم، از اینرو شخصا تصمیم به خروج دارم. قاعدتا اگر قرار است قوانین همچنین پا برجا باشند !، ماندن در بازار پایه منطقی نمی باشد و میتوان براحتی از بازار اصلی زیانهای فوق را جبران کرد. همچنین امیدی نمیبینم که این شرکتها بتوانند به این زودی با ارتقا و بهبود شرایط خود از بازار پایه به بازار اصلی منتقل شده و از این محدودیت خارج شوند. به هر حال این شمائید که باید با برسی بیشتر تصمیم نهایی را اتخاذ فرمائید

اگر تصمیم به خروج دارید، در درصدهای مثبت خارج شوید.

همانطور که قبلا اطلاع رسانی شد، با توجه  به رویدادهای فوق و به جهت حمایت و رضایتمندی مشتریان محترم، در صورت تمایل برای خرید بعدی مشتریان گرامی سبد سهام تیر ماه،  50 % تخفیف در نظر گرفته شده است . گفتنی است با توجه به تعطیلات هفته پیش رو ، سبد ها ی فوق 7 آبان منتشر می شود.

  خرید سبد سهام تضمینی ابان 98   خرید سبد سهام هوشمند تضمینی

 7 لینک فایلهای آموزشی کاربردی و لازم برای معامله گری را در سبد خود دانلود نمائید 


لطفا روی سبد خریداری شده خود کلیک کنید :

سبد سهام تضمینی ماهانه تیر 98 ( 5 سهم )

سبد سهام تضمینی ماهانه تیر 98 ( 10 سهم )

سبد سهام تضمینی ماهانه تیر 98 ( 15 سهم )

سبد سهام تضمینی سه ماهه تیر 98 ( 5 سهم

 سبد سهام تضمینی 3 ماهه تیر 98 ( 10 سهم )

 سبد سهام تضمینی 3 ماهه تیر 98 ( 15 سهم )


بازار بورس چیست !؟ مهارت یا تخصص ؟ سندرم کمالگرایی چیست ؟       تیپ شخصیتی و معامله گری شما چیست؟ (2)

  تیپ شخصیتی و معامله گری شما چیست؟ (1)  همه چیز در باره نسبت ریسک به سود       انواع معامله گران در بازار مالی 


 جهت مطالعه و خرید خدمات بورسیران لینکهای زیر را مطالعه فرمائید.

1 – خدمات بورسیران در یک نگاه

2 – خدمات ویژه در یک نگاه

3 –خدمات تضمینی در یک نگاه  

 با عضویت در خبرنامه و کانال تلگرام، درکسب خبر، اولین باشید 

درباره نویسنده

سبد سهام تضمینی سالانه

عیدانه نوروز 1403 بورسیران

خرید سبد سهام تضمینی اردیبهشت 1403

خدمات اشتراک ویژه

فیلترهای هوشمند معاملاتی

کانال رسمی بورسیران در تلگرام

دعوت به همکاری

error: شما مجوز کپی محتوا را ندارید !