انتخاب برگه

آخرین مهلت خرید سبد سهام تضمینی تیر 1400

آخرین مهلت خرید سبد سهام تضمینی تیر 1400

 سبد سهام تضمینی تیر 1400 

نوزدهمین سبد سهام تضمینی تیر 1400 منتشر و  فروش آن پایان یافت.

در صورت تمایل به خرید بیستمین سبد سهام تضمینی مرداد  1400، اینحا کلیک کنید.

 سبد سهام تضمینی بورسیران و نحوه تضمین

سبد سهام تصمینی بورسیران، عبارتست از سبد سهام سه ماهه با چند سهام ارزنده و متنوع از چند صنعت با چشم انداز سود آوری بالا که بر اساس فاکتورهای اقتصادی، بنیادی، مدیریت سرمایه و مدیریت سبد، تحلیل تکنیکال، با لحاظ جو روانی حاکم بر بازار، انتخاب و در ابتدای هر ماه، در 3 بسته سبد 5 و 10 و 15 سهم و در دو حالت تضمین شده و تضمین نشده ( سیگنال، خدمات و پشتیبانی یکسان ولی با 50 % تخفیف ) ارائه میگردد.

توضیحات مهم

در بازار سرمایه بویژه بورس تضمین به مفهوم قطعیت وجود ندارد. اگر فردی ادعای تضمین قطعی به کسب درصد سود مشخص نماید، یا دروغگوست و یا بازار سرمایه را نمی شناسد. تضمین ذکر شده، در واقع شرطی است بین بورسیران و خریدار، که به هر دلیل اگر درصد سود تعهد شده تحقق نیابد، هزینه سبد خریداری شده  بطور کامل عودت می گردد. 

در سبد سهام تضمینی، بورسیران تضمین می کند طی سه ماه ( 60 روز بازار ) سبد سهام تضمینی 100 % رشد نماید ( به بخش شروط و تعهدات بورسیران در پاراگراف پائینتر مراجعه شود ). در صورت عدم کسب درصد رشد تضمین شده ( با توجه به شروط تضمین )، مبلغ دریافتی، بفوریت مسترد می گردد.

بدیهی است بورسیران برای سبد سهام تضمین نشده، با توجه به کاهش قیمت 50 درصدی، تعهدی بایت میزان درصد رشد سهام سبد نخواهد داشت. اما کلیه سیگنالها، خدمات و پشتیبانی ( تضمینی و غیر تضمینی ) کاملا یکسان می باشد.

طرح خرید اعتباری بورسیران با 50% تخفیف 

 

با استفاده از طرح خرید اعتباری بورسیران،  هر یک از خدمات بورسیران را هم اکنون با  50 % تخفیف تهیه نمائید !

چه تعداد سهام مناسب سرمایه من است ؟

برای سرمایه کمتر از 100 میلیون تومان سیگنال فوق العاده تضمینی ( تضمین 50 % سود در 30 روز ) و اگر ریسک پذیر هستید سیگنال هوشمند تضمینی( تضمین 100 % سود در 40 روز )  را انتخاب نمایید.

1 – برای سرمایه از 100 میلیون تومان تا 300 میلیون تومان سبد 5 سهم را انتخاب نمایید،

2 – برای سرمایه بیش از 300 میلیون تومان تا 650 میلیون تومان سبد 10 سهم را انتخاب کنید،

3 – برای سرمایه بیش از 650 میلیون تومان تا یک میلیارد تومان سبد 15 سهم را انتخاب کنید،

اگر سرمایه شما بیش از یک میلیارد تومان است، قبل از خرید حتما مشاوره و مطرح نمائید.

ویژگی و مزایای مهم سبد سهام تضمینی 

  1. پشتیبانی آنلاین ( 8 صبح تا 10 ) بویژه در طول بازار ( صرفا درخصوص سبد مربوطه ) 
  2. سبد سهام تضمینی صرفا شامل سهام با دامنه نوسان روزانه 5 % ± می باشند.
  3.  استراتژی بکار گرفته در این سبد، استراتژی‌ فعال است. 
  4. ارائه 17 فایل آموزشی کاربردی ( بازار خوانی، تابلو خوانی و معامله گری . . . ) با هدف ارتقاع سطح دانش و مهارت های معامله گری ( بسیار مهم !)
  5. انتخاب سبد سهام، بر اساس فاکتورهای اقتصادی، بنیادی، تکنیکال، شرایط روانی حاکم بر بازار در محدوده کف حمایتی با بهره گیری از دانش مدیریت سرمایه و مدیریت سبد و فاکتورهای همبستگی بالای سهام 
  6. کلیه سیگنالها با توجه به شرایط سیال بازار، نشر اخبار و اطلاعات جدید ( استفاده از فرصتهای پیش آمده و یا پرهیز از تهدیدهای ایجاد شده )، هر هفته ( حداقل 1 بار در هفته و جمعا حدود 15 بار )، در موقعیت های حمایت و یا اصلاح های بزرگ ( ماژور ) ، ” بروزرسانی جدید ” شده و سیگنالها و راهنمایی ورود و خروج ارائه می گردد. 
  7.  و مهمترین ویژگی سبد سهام تضمینی بورسیران، تضمین 100 %  سود طی سه ماه و تعهد عودت کامل وجه آن ( در صورت عدم تحقق تضمین سود )، باتوجه به شروط و تعهدات تضمین سبد سهام می باشد.  بنابر این هزینه خرید سبد صرفا از محل بخش کمی از سود خواهد بود.

توضیحات و اطلاعات بیشری از سبد سهام تضمینی نیاز دارم.

استراتژی، برنامه و شیوه معامله گری در سبد سهام تضمینی بورسیران

به منظور حصول اهداف ذکر شده ( کسب 100 % سود در سه ماه)، استراتژی مورد استفاده در این سبد، استراتژی‌فعال می باشد. یعنی با توجه به شرایط تکنیکال ( و اطلاعات، اخبار بنیادی و شرایط سیال بازار ) و معاملاتی سهم، در مقابل نوسانات مهم سهم و بازار منفعل نبوده و واکنش متناسب اتخاذ و اجرا می گردد.

برای هر سهم سبد ابتدا یک نمودار تکنیکال به شکل بسیار ساده، همراه با یک توضیح کوتاه از وضعیت و شرایط روند و اهداف قیمتی ( طی هفته پبش رو ) سهم ارائه می شود، سپس اطلاعات ضروری و کافی معامله گری شامل شرط و زمان خرید سهم، قیمت خرید، حد ضرر و تکنیک های خرید

پس از رشد قیمتی هر یک از سبد سهام، در صورت رسیدن به هر یک از اهداف ذکر شده، اطلاعات و اقدامات لازم  جهت تداوم سهامداری ( یا خرید مجدد ) و یا فروش ارائه می شود بنابراین از لحظه خرید تا زمان فروش ( خروج )، اطلاعات لازم را برای هر نوع شرایط بازار و سهم را در اختیار دارید و با پشتیبانی اختصاصی و انلاین، بویژه در طول بازار، از آرامش و اطمینان کامل برخوردار خواهید بود.

پس از کسب اهداف فوق و خروج و ذخیره سودهای حاصل، بطور معمول سهم مذکور چند روزی اصلاح می کند ( و ما خارج شده ایم ! ). با توجه به مانیتورینگ و کنترل روزانه و مستمر سهم، در محدوده حمایتی بعدی و اطمینان از برگشت، مجدد سیگنال ورود با اطلاعات جدید ( همانند روز اول ) ارائه می شود. این اطلاعات جدید را ” بروز رسانی ” می نامیم. هر سهم سبد در یک دوره سه ماهه حدود  15 بار ( قابل تغییر به تناسب شرایط بازار و به تشخیص بورسیران)  بروزرسانی می شود.

با این شیوه، شما تنها در زمانهای رشد سهم وارد و در زمانهای ریزش سهم خارج می شوید. 

تعرفه سبد سهام تضمینی

تعرفه سبد سهام تضمینی سه ماهه،  به دو شیوه تضمینی و تضمین نشده و با توجه به تعداد سیگنالهای سبد، تعداد بروزرسانی و نحوه ضمانت ارائه می شود.

توضیح مهم 1   : کلیه سهام، سیگنالها، تحلیلها، بروزرسانیها. . .  و پشتیبانی در هر دو نوع سبد سهام تضمینی و سبد سهام تصمین نشده یکسان است و هیچ تفاوتی با هم ندارند و تنها تفاوت در عدم تضمین میزان رشد در سبد سهام تصمین نشده، و صرفا به جهت کاهش هزینه ( 50 % کاهش هزینه ) و امکان استفاده طیف بیشتری از معامله گران  طراحی و ارائه میشود. بیشتر مشتریان قدیمی به دلیل شناخت و تجربه عملکرد بورسیران این شیوه را انتخاب می نمایند که البته بسیار اقتصادی است.

توافقات ،شروط و تعهدات در تضمین سبد سهام تضمینی

1 – ملاک محاسبه نتایج سبد سهام تضمینی، سایت سازمان بورس تهران ( www.tsetmc.com  ) و جمع جبری درصد های مثبت قیمت آخرین معامله هر سهم در پایان روز کاری بازار، در طول مدت سبد سهام مربوطه می باشد. توجه فرمائید در این محاسبات، درصدهای منفی روزانه سهم منظور و محاسبه نمی شود. دلیل عدم محاسبه درصدهای منفی سهم در طول مدت تعهد، آموزشها و بروزرسانیهای پیوسته شامل اعلام اهداف، حد ضرر، اعلام محدوده احتمال اصلاح قیمت، و حتی محدوده قیمتی خروج از سهم می باشد. بنابراین عدم خروج بموقع از سهم، کاملا در اختیار و مسئولیت معامله گر می باشد. همچنین توجه داشته باشید ( احتمالا ) میزان سود محقق شده در سیگنالهای ارائه شده به منزله میزان سود شما نمی باشد و هر تریدر بر اساس عملکرد خود و میزان استفاده درست و بموقع از اطلاعات سیگنال ها ( نقطه ورود و خروج و میزان سرمایه و… سود و زیان متفاوتی خواهد داشت.

2 – در صورت توقف نماد قبل و یا در طول بازار، روز بازگشایی و در صورت تعطیلی غیر مترقبه بازار، اولین روز کاری، به عنوان ادامه روز معاملاتی محاسبه می گردد. بدیهی است به روزهای متوقف شده هر نماد ( تحت هر عنوان )، به مدت زمان و تعهدات بورسیران اضافه می گردد .در کلیه موارد فوق، درصورت نیاز ( به تشخیص بورسیران )، توضیحات جدید ( بروزرسانی ) و یا حتی سیگنال جدید برای روز بعد ارائه خواهد شد.

3 – با توجه به مبنای محاسبه شده در بند بالا، در هر روزی ( و در هر زمان از ساعات بازار )، درصد تضمین شده سبد محقق گردد ( معدل درصد رشد سبد سهام برابر یا بیشتر از 100 درصد رشد باشد )، تعهد بورسیران انجام شده تلقی می گردد، اما خدمات فوق تا پایان دوره سبد مذکور بطور کامل ادامه خواهد داشت. بدیهی است چنانچه بعد از کسب درصد تضمین شده سبد، سهام سبد ریزش نماید، تعهد بورسیران انجام و پایان یافته تلقی می گردد.

4 – با هدف حمایت و رضایت خریداران محترم، در صورت حصول بند 3 ،به تعداد سهامی که کمتر از 50% تعهد داده شده ( 50 % ) رشد داشته اند، سبد رایگان برای دوره بعد ارائه می گردد.

5 – پس از ارائه سبد تضمینی، تا پایان مدت تعهد سبد، نوسانات سهام سبد بصورت روزانه و مستمر مانیتور و تحت نظر و برسی بوده و در موقعیت های حمایت و یا اصلاح های بزرگ ( ماژور )، سیگنالها و راهنمایی ورود و خروج  تحت عنوان ” بروزرسانی جدید “ ( حداقل هر هفته 1 بروزرسانی و جمعا 15 بروزرسانی طی سه ماه ( قابل تغییر در صورت ضرورت به تشخیص بورسیران ) ارائه می گردد. 

6 – پس از پایان دوره سبد، در صورت عدم کسب درصد تعهد شده در سبد تضمینی ( وفق بند 1 و 3 و 5 و 6 و 7 و 8 ) و سایر مفاد این توافقات، فقط هزینه دریافتی سهام سبدی که به درصد تضمین شده ( در سبد سه ماهه 100 % رشد ) نرسیده باشند، با رعایت کامل بندهای ذیل، بطور کامل و فوری، حداکثر تا ساعت 18 روز کاری بعد، به همان حسابی که وجه خرید از آن پرداخت شده است، مسترد می گردد. یا می توانید برای دریافت سبد سهام  بعدی، نزد بورسیران به امانت بگذارید. ( با هماهنگی )

7 با توجه به محدودیت زمانی در انجام تعهد بورسیران ( 100% سود در 60 روز بازار )، در طول مدت تعهد، هر زمان که شاخص کل، 3 روز متوالی ( به هر دلیل و به هر تعداد دفعات ) منفی گردد، با توجه به اینکه حد ضرر ارائه شده است ( اختیار خروج )، نتایج آن تعداد روزهای منفی شاخص در محاسبات 60 روزه تعهدات محاسبه نشده و دو برابر آن به مدت زمان تعهد بورسیران اضافه می شود، تا امکان فرصت جهت روزهای مثبت بازار و کسب سود مشتری و زمان لازم برای کسب تعهد 100 % سود ارائه شده ( بورسیران) ممکن گردد.

8طرفین می پذیرند که در شرایط فورس ماژور (جنگ، انقلاب، اعتصابات سراسری، حوادث طبیعی و اجتماعی فراگیر، قطع وسیع اینترنت )، و یا شرایط اضطرار بازار، مانند ریزشهای ناگهانی بیش از 10 روز پیوسته شاخص کل ( ریزش مرداد 99 )، تغییر ناگهانی قوانین معاملات ( بازار پایه -مرداد 98) و یا محدودیتهای معاملاتی موثر بر تعهدات بورسیران ( تشخیص با بورسیران است )، کلیه فعالیت و خدمات و پشتیبانی بورسیران، تا زمان حصول شرایط عادی بازار متوقف می گردد، بدیهی است پس از حصول شرایط عادی بازار، یکی از دو راه کار ارائه شده به انتخاب مشتری اعمال خواهد شد:

       1- ادامه خدمات با همان سبد سهام و به تعداد روزهای مانده ( از زمان توقف خدمات ) به مدت زمان و تعهدات بورسیران اضافه می گردد. و یا 

       2- سبد سهام فوق دیگر پشتیبانی نمی شود و یک سبد سهام جدید ( روز اول ماه آینده )، بدون دریافت وجهی، با همان تعهدات خریداری شده  ارائه می گردد.

9 – پس ازخرید، بورسیران موظف است سبد سهام  فوق را حداکثر تا 15 روز کاری بازار ( به دلیل شرایط سیال سهام سبد، بازار و شرایط کشور )، منتشر نماید. در غیر اینصورت ( بجز هماهنگی و توافق فیمابین ) ، بورسیران بفوریت و حداکثر تا ساعت 17 روز شانزدهم از تاریخ اعلامی انتشار سیگنال، متعهد به عودت کامل وجه به همان حسابی که وجه خرید از آن پرداخت شده است، می باشد. 

10 – پس از خرید سبد سهام ، استرداد وجه، بجز در صورت عدم تحقق شرط سیگنال ( وفق بند 1 و 3 و 5 و 6 و 7 و 8 )، امکان پذیر نمی باشد.  اما پس از خرید و قبل از انتشار سبد سهامی، در صورت درخواست فوری ( فقط تلفنی )، هزینه خرید بصورت امانت، تا زمان اعلام آمادگی خریدار برای دریافت سبد سهام جدید، نزد بورسیران محفوظ خواهد بود

11- کلیه تحلیلها و پشتیبانی سیگنال هوشمند تضمینی بورسیران فقط در سایت رسمی بورسیران ( www.bursiran.com ) ارائه می گردد. با این وجود به جهت رضایت مشتریان گرامی و سهولت دسترسی، اطلاع رسانی و مواردی از پشتیبانی، سیگنالهای روزانه را همزمان در کانال پشتیبانی تلگرام ( @bursiran_admin )نیز منتشر می کند (مشروط به امکان دسترسی فنی و قانونی).

سلب مسئولیت

12 – بازار سرمایه، بازار ریسک است. کلیه محتوا و مطالب سایت، برداشت، نظر و تحلیل شخصی و غیر تعهدآور است بدینوسیله ضمن سلب مسئولیت، اعلام میدارد مسئولیت هرنوع تصمیم گیری و اقدام و سود و زیان احتمالی در بازار سرمایه با شخص معامله گر می باشد.، همچنین بورسیران هیچگونه مسئولیتی در قبال عدم استفاده از خدمات و سیگنالهای صادر شده، عدم معامله ( به هر دلیل شخصی ) و . . . را ندارد. بورسیران فقط در محدوده شروط و تعهدات اعلامی ( بند 1 تا 14 شروط و تعهدات ) متعهد می باشد. خرید و پرداخت هزینه خدمات درخواستی به منزله مطالعه و پذیرش کامل این اعلام می باشد. 

13 – خرید خدمات و پرداخت وجه، به منزله مطالعه، اطلاع و پذیرش کامل جزئیات خدمات، شروط و تعهدات خدمات خریداری شده و قوانین و مقررات سایت بورسیران می باشد. از آنجائیکه کلیه اظهار نظرها، تحلیل ها و محتوای سایت نظر و تحلیل شخصی است، بدیهی است مسئولیت استفاده از کلیه خدمات و محتوای سایت بورسیران، صرفا برعهده شخص خریدار و استفاده کننده می باشد.

14 – استفاده و بهره برداری از کلیه خدمات خریداری شده، بویژه سبد سهام تضمینی، مشاوره، فایلهای آموزشی، راهنمایی و پشتیبانی مربوطه، فقط برای معاملات شخص خریدار و با کد بورسی خریدار مجاز می باشد. استفاده مشترک از خدمات فوق و یا در اختیار قرار دادن همه یا بخشی از آن به غیر و یا استفاده از این خدمات در بیش از یک کد بورسی، به هر دلیل و به هر شکل، اجحاف در حق مولف، حق الناس، حرام و موجب ضمان بوده و تهعدات بورسیران را منتفی می نماید.

 مشاوره قبل از خرید ( 10 صبح تا 12 شب )

    09123573940  و یا آی دی  @mahmoodshokraneh

خدمات بورسیران در یک نگاه

 

        خدمات بورسیران در یک نگاه

1- خدمات عموی  ( عضویت عادی با ثبت نام در سایت ) شامل : 

     الف )  مطالب عمومی سایت ( رایگان )

     ب )  کانال رسمی بورسیران در تلگرام 

     ج )  کانال پشتیبانی بورسیران در تلگرام 

     د ) اینستاگرام 

2- خدمات ویژه  شامل :

     الف )  اشتراک ویژه  : دسترسی فوری به اطلاعات، تحلیلهای ویژه بورسیران

     ب )  فیلترهای هوشمند بورسیران  : ( 7 فیلتر کاربردی برای معامله گران روزانه )

     ج )  طرح خرید اعتباری بورسیران :  خرید آنی هر یک از خدمات بورسیران را  آنی با 50 % تخفیف 

3 – خدمات تضمینی : تضمینی سود تعهد شده ( عودت وجه در صورت عدم تحقق درصد رشد تضمین شده )، بسته  آموزشی کاربردی ( 17 فایل آموزشی تابلو خوانی و معامله گری )،پشتیبانی اختصاصی و آنلاین در طول بازار شامل  : 

     الف )  سیگنال فوق العاده تضمینی  : تضمین 50 % سود در 30 روز بازار 

     ب )  سیگنال هوشمند تضمینی      : تضمین  100 % سود  در 40 روز بازار

     ج)  سبد سهام تضمینی سه ماهه : تضمین 100 % سود  در 3 ماه

درباره نویسنده

سبد سهام تضمینی سالانه

عیدانه نوروز 1403 بورسیران

خرید سبد سهام تضمینی فروردین 1403

خدمات اشتراک ویژه

فیلترهای هوشمند معاملاتی

کانال رسمی بورسیران در تلگرام

دعوت به همکاری

error: شما مجوز کپی محتوا را ندارید !