انتخاب برگه

آخرین مهلت خرید سبد سهام تضمینی اردیبهشت 1402   

آخرین مهلت خرید سبد سهام تضمینی اردیبهشت 1402   

بیست و نهمین سبد سهام تضمینی اردیبهشت1401، جمعه 15 اردیبهشت منتشر می شود. ( با توجه به محدودیت در ارائه پشتیبانی، بمحض تکمیل ظرفیت، فروش سبد متوقف می گردد )

معرفی سبد سهام تضمینی بورسیران و نحوه تضمین

سبد سهام تصمینی بورسیران، عبارتست از سبد سهام سه ماهه با 5 سهم ( به اضافه یک سهم اشانتیون ) ارزنده، از چند صنعت با چشم انداز رشد بالا که بر اساس فاکتورهای اقتصادی، بنیادی، مدیریت سرمایه و مدیریت سبد، تحلیل تکنیکال و با لحاظ جو روانی حاکم بر بازار انتخاب و در ابتدای هر ماه ( در صورت شرایط مناسب بازار ) و در دو حالت تضمین شده و تضمین نشده ( سیگنال، خدمات و پشتیبانی یکسان ولی با 50 % تخفیف ) ارائه میگردد.

منظور از ”  تضمین 100 % سود در 60 روز بازار چیست ؟

در بازار سرمایه بویژه بازار بورس، تضمین به مفهوم قطعیت وجود ندارد. اگر فردی ادعای تضمین قطعی سود مشخص در یک مدت زمان معین را نماید، در خوشبینانه ترین حالت، بازار سرمایه بویژه بورس ایران را نمی شناسد.

تعهد تضمین کسب 100 % سود در بازه 3 ماهه ( 60 روز بازار )، در واقع توافقی است مشروط بین بورسیران و خریدار سبد سهام تصمینی، به این معنی که اگر با توجه به شروط و تعهدات بورسیران، درصد سود تعهد شده تحقق نیابد ( به هر دلیل و با رعایت شروط و تعهدات طرفین )، هزینه خدمات خریداری شده از بورسیران ( با رعایت شروط 14 گانه ) بطور کامل عودت می گردد. ( متن شروط و تعهدات در پائین همین صفحه ).

تفاوت سبد سهام تضمینی با سبد سهام غیر تضمینی چیست ؟

کلیه محتوا ( معرفی سهام، تحلیلها، سیگنالها، بسته آموزشی، بروزرسانیها . . . ) و پشتیبانی و راهنمایی هایی ارائه شده در طول دوره 3 ماهه، در هر دو بسته کاملا یکسان می باشد. تنها تفاوت سبد تضمینی با غیر تضمینی در عدم تعهد و تضمین میزان رشد در سبد سهام غیر تضمینی است که صرفا به جهت کاهش هزینه ( 50 % کاهش قیمت ) و امکان استفاده طیف بیشتری از معامله گران می باشد. بیشتر مشتریانی که حداقل یکبار از خدمات بورسیران استفاده کرده اند، به دلیل شناخت و تجربه عملکرد بورسیران این شیوه را انتخاب می نمایند که البته به جهت کاهش قابل توجه هزینه خدمات، بسیار اقتصادی است.

قبل از خرید خدمات حتما بخوانید !

 

 راهنمای انتخاب خدمات بورسیران به تناسب سرمایه 

خرید سبد سهام تضمینی برای چه مقدار سرمایه مناسب است ؟

انتخاب سبد سهام تضمینی ( و یا هر کدام از خدمات بورسیران  )، به عوامل زیادی از جمله تحصیلات و سواد بورسی، دانش و تجربه معامله گری، میزان سرمایه، مدیریت سرمایه، ویژگیهای روانشناختی معامله گر، تجهیزات فنی و میزان تسلط به اینترنت و برنامه های مرتبط با بازار بورس … و در آخر به شرایط بازار دارد. ( پس ابتدا مشاوره کنید ! ).

بنابراین در یک جمع بندی و برای یک معامله گر متوسط برای خرید سبد سهام تضمینی ( و غیر تضمینی ) حداقل 200 میلیون و حداکثر 500 میلیون تومان پیشنهاد می شود. اگر سرمایه شما بیش از 500 میلیون تومان است اکیدا توصیه میشود قبل از خرید، همفکری و راهنمایی لازم را دریافت دارید.

مشاوره خرید و یا سوال قبل از خرید ( 10 صبح تا 12 شب )

09123573940 و یا آی دی @bursiran_admin     

ویژگی و مزایای مهم سبد سهام تضمینی 

  1. پشتیبانی آنلاین ( 8 صبح تا 12 شب ) بویژه در طول بازار
  2. کلیه سهام سبد سهام تضمینی ( و یک سهم اصافه به عنوان اشانتیون ) صرفا شامل سهام با دامنه نوسان روزانه   5 % ± و  7 % ± می باشند.
  3. استراتژی بکار گرفته در این سبد، استراتژی‌ فعال می باشد.
  4. ارائه 17 فایل آموزشی کاربردی ( بازار خوانی، تابلو خوانی و معامله گری . . . ) با هدف ارتقاع سطح دانش و مهارت های معامله گری ( بسیار مهم ! )
  5. انتخاب سبد سهام، بر اساس فاکتورهای اقتصادی، بنیادی، تکنیکال، شرایط روانی حاکم بر بازار در محدوده کف حمایتی با بهره گیری از دانش مدیریت سرمایه و مدیریت سبد و فاکتورهای همبستگی بالای سهام
  6. کلیه سیگنالها با توجه به شرایط سیال بازار، نشر اخبار و اطلاعات جدید ( استفاده از فرصتهای پیش آمده و یا پرهیز از تهدیدهای ایجاد شده )، تقریبا هر هفته ( حداقل 1 بار در هفته و حدودا 10 الی 15 بار ) در موقعیت های حمایت و یا مقاومتهای بزرگ ( ماژور ) ، ” بروزرسانی جدید ” شده و سیگنالها و راهنمایی ورود و خروج ارائه می گردد.
  7. و مهمترین ویژگی سبد سهام تضمینی بورسیران، تعهد عودت کامل وجه خرید خدمات، در صورت عدم تحقق درصد سود تعهد شده تضمین 100 % سود طی سه ماه، با توجه به شروط و تعهدات تضمین سبد سهام می باشد. بنابراین هزینه خرید سبد، صرفا از محل بخش کمی از سود خواهد بود.

برنامه، روش و استراتژی معامله گری در سبد سهام تضمینی بورسیران

به منظور حصول اهداف ذکر شده ( کسب 100 % سود در سه ماه )، استراتژی مورد استفاده در این سبد، استراتژی‌ فعال می باشد. یعنی با توجه به شرایط معاملاتی سهم ( تکنیکال، اطلاعات و اخبار بنیادی و شرایط سیال بازار )، در مقابل نوسانات مهم سهم و بازار ( نوسانات بزرگ یا ماژور ) منفعل نبوده و واکنش متناسب ( بروزرسانیهای منظم و متوالی 10 الی 15 بار ) اتخاذ و اجرا می گردد.

محتوای هر سهم سبد در روز انتشار و در هر یک از بروزرسانی ها در طول دوره :

  1. یک نمودار تکنیکال به شکل بسیار ساده همراه با یک توضیح کوتاه از وضعیت و شرایط روند سهم ارائه می شود.
  2. تعین اهداف قیمتی ( مقاومتها ) طی هفته پبش رو سهم ارائه می شود.
  3. اطلاعات ضروری و کافی ورود ( شرط و زمان خرید سهم، قیمت خرید، حد ضرر و تکنیک های خرید… ) ارائه میگردد.
  4. اطلاعات ضروری و کافی خروج پس از رسیدن قیمت به محدوده هر یک از اهداف ذکر شده ( بند 2 )
  5. اطلاعات ضروری و فوری خروج احتمالی برای شرایط بحرانی و ریزشهای ناگهانی و هیجانی بازار
  6. راهنمایی و ارائه نکات مهم معامله گری برای شرایط غیر معمول بازار ( برگشتها، ریزش ها و رشدهای ناگهانی )

پس از کسب اهداف فوق ( و یا هر میزان رشد قیمتی ) و خروج و ذخیره سودهای حاصل ( بند 2 و 4 )، بطور معمول سهم مذکور چند روزی اصلاح می کند ( و ما خارج شده ایم ! ). با توجه به مانیتورینگ و کنترل روزانه و مستمر سهم توسط بورسیران، در محدوده حمایتی بعدی و پس از اطمینان از برگشت قیمت، مجدد سیگنال ورود با اطلاعات جدید ( همانند روز اول ) ارائه می شود. این اطلاعات جدید را ” بروزرسانی ” می نامیم. هر سهم سبد در یک دوره سه ماهه حدود 10 الی 15 بار بروزرسانی می شود. ( قابل تغییر به تناسب شرایط بازار و به تشخیص بورسیران )

با این روش، شما تنها در زمانهای رشد سهم وارد و در زمانهای اصلاح و یا ریزش سهم خارج می شوید. از آنجائیکه در زمان رشد سهم و نزدیکی به تک تک اهداف ذکر شده بالا ( بند 2 )، اطلاعات کامل و شرایط و نشانه های رشد و یا آغاز ریزش احتمالی سهم، از قبل به شما ارائه شده است ( سیگنالها، بروزرسانی های متوالی و راهنمایی ها و پشتیبانی آنلاین )، خروج و یا ماندن در سهم در اختیار معامله گر خواهد بود، بدیهی است در این شرایط شما مسئول، محق و مختار به خروج و یا حفظ سهم هستید. به همین دلیل ملاک ارزیابی ما، درصدهای مثبت سهم می باشد. ( بند 1 شروط و تعهدات )

تخفیف  زمانی خرید   ( منقضی شد )

بنظور قدردانی و قدرشناسی از مشتریان فعال و وفادار بورسیران، و حمایت از مشتریان گرامی، خرید اولی ها ( مشتریان جدید که برای اولین بار از بورسیران خرید می کنند )، از 28 فروردین بمدت 8 روز ( 28  فروردین الی 4 اردیبهشت ) تخفیف زمانی برای خرید سبد سهام غیر تضمینی اردیبهشت 1402 ارائه می شود. ( سبد سهام تضمینی تخفیف ندارد ). با توجه به جدول زیر، در زمان خرید، تخفیف ارائه شده را از مبلغ سبد انتخابی خود کسر و پرداخت نمائید. ( با توجه به محدودیت در ارائه پشتیبانی، بمحض تکمیل ظرفیت، فروش سبد  متوقف می گردد )

تخفیف زمانی سبد سهام تضمینی اردیبهشت 1402-بورسیران

تخفیف زمانی سبد سهام تضمینی اردیبهشت 1402-بورسیران

به عنوان مثال :  طبق جدول فوق تخفیف خرید سبد سهام غیر تضمینی در تاریخ 28 فروردین،35 % و در تاریخ 31 فروردین 20 % می باشد که هنگام خرید، مبلغ تخفیف را از قیمت سبد انتخابی کسر و مابقی را پرداخت نمائید. 

تعرفه سبد سهام تضمینی

تعرفه سبد سهام تضمینی سه ماهه، به دو روش تضمینی و غیر نضمینی و با توجه به تعداد سیگنالهای سبد، تعداد بروزرسانی و نحوه ضمانت ارائه می شود.

تعرفه سبد سهام تضمینی-بورسیران

تعرفه سبد سهام تضمینی-بورسیران                                                            *قیمت به تومان است

 شروط و تعهدات بورسیران در تضمین سبد سهام تضمینی

1 – ملاک محاسبه نتایج سبد سهام تضمینی، سایت شرکت بورس تهران ( www.tsetmc.com ) و جمع جبری درصدهای مثبت قیمت آخرین معامله هر سهم در پایان روز کاری بازار در طول مدت سبد سهام مربوطه می باشد. توجه فرمائید در این محاسبات، درصدهای منفی احتمالی روزانه سهم منظور و محاسبه نمی شود. زیرا از ابتدای شروع سبد و در طول مدت تعهد، با آموزشها و بروزرسانیهای پیوسته شامل وضعیت و روند سهم، معرفی اهداف پیش رو، حد ضرر، اعلام محدوده احتمال اصلاح قیمت و حتی تعیین محدوده قیمتی زمان خروج از سهم، راهنمایی در زمان رشد و یا اصلاح ناگهانی بازار و یا سهم و در نهایت پشتیبانی آنلاین 16 ساعته روزانه ( 08 الی 24 / هفت روز هفته )، جای هیچگونه سوال و ابهام را برای تصمیم گیری معامله گران باقی نمی گذارد. بنابراین در زمان اصلاح و یا ریزش بازار و یا سهم، عدم خروج بموقع از سهم کاملا در اختیار و مسئولیت معامله گر می باشد. همچنین توجه داشته باشید ( احتمالا ) میزان سود محقق شده در سهام سبد ارائه شده به منزله میزان سود شما نمی باشد، زیرا سود هر معامله گر بر اساس عملکرد خود ( عملکرد ناشی از میزان دانش، مهارت، میزان استفاده درست و بموقع و کامل از اطلاعات، توانمندیها روانشناختی معامله گر، تجارب، میزان سرمایه و … ) متفاوت خواهد بود.

2 – در صورت توقف نماد قبل و یا در طول بازار، روز بازگشایی و در صورت تعطیلی غیر مترقبه بازار، اولین روز کاری بعدی، به عنوان ادامه روز معاملاتی محاسبه می گردد. بدیهی است به روزهای متوقف شده هر نماد سبد ( تحت هر عنوان )، به مدت زمان و تعهدات بورسیران اضافه می گردد .در کلیه موارد فوق، درصورت نیاز ( به تشخیص بورسیران )، بروزرسانی و توضیحات جدید و یا حتی سیگنال جدید برای روز بعد ارائه خواهد شد.

3 – با توجه به مبنای محاسبه شده در بند 1، در هر روزی ( و در هر زمان از ساعات بازار )، درصد تضمین شده سبد محقق گردد ( معدل درصد رشد سبد سهام برابر یا بیشتر از 100 درصد رشد باشد )، تعهد بورسیران انجام شده تلقی می گردد، اما خدمات فوق تا پایان دوره سبد مذکور بطور کامل ادامه خواهد داشت. بدیهی است چنانچه بعد از کسب درصد تضمین شده سبد، سهام سبد ریزش نماید، تعهد بورسیران انجام و پایان یافته تلقی می گردد.

هدیه ویژه برای خریداران سبد سهام غیر تضمینی

4-  علاوه بر تخفیف 50 % خدمات غیر تضمینی، به جهت حمایت و اطمینان خاطر مشتریان محترم از انتخاب و خرید خدمات غیر تضمینی، در صورت خرید سبد سهام غیر تضمینی، چنانچه وفق ملاک بند 1 فوق، معدل جمع جبری درصد های مثبت سهام سبد در طول مدت سبد، کمتر از 50 % رشد نماید، به تعداد سهامی که کمتر از 50 % رشد کرده باشند، یک سبد رایگان برای دوره بعد ( یا هر دوره ایی که خریدار انتخاب نماید ) ارائه می گردد.

5 – پس از انتشار سبد تا پایان مدت تعهد سبد، نوسانات سهام سبد ( منبع و آرشیو در سایت tsetmc.com ) بصورت روزانه و مستمر مانیتور و تحت نظر و برسی بوده و بر اساس تحلیلهای ارائه شده در سبد سهام، در موقعیت های حمایت و یا اصلاح های بزرگ ( ماژور )، سیگنالها و راهنمایی ورود و خروج جدید تحت عنوان ” بروزرسانی جدید “ ( تقریبا هر 3 تا 5 روز بازار یک بروزرسانی ) و حدودا 10 تا 15 بروزرسانی طی سه ماه ارائه می گردد. لازم به ذکر است با هدف کسب سود بیشتر مشتریان گرامی و با در نظر داشتن شرایط بازار و سهام سبد، ( به تشخیص بورسیران )، محدودیتی در تعداد بروزرسانی وجود نخواهد داشت.

6 – پس از پایان دوره سبد ( تکمیل 60 روز بازار همه سهام سبد )، در صورت عدم کسب درصد تعهد شده در سبد سهام تضمینی ( وفق بند 1 و 3 و 5 و 6 و 7 و 8 ) و سایر مفاد این توافقات، فقط هزینه دریافتی سهام سبدی که به درصد تضمین شده ( 100 % سود در سبد سه ماهه ) نرسیده باشند، با رعایت کامل بندهای ذیل، بطور کامل و فوری و حداکثر تا ساعت 18 روز کاری بعد، به همان حسابی که وجه خرید از آن پرداخت شده است، مسترد می گردد. یا می توانید برای دریافت سبد سهام بعدی و یا خرید خدمات دیگر نزد بورسیران به امانت بگذارید. ( با هماهنگی )

شرایط اضطراری و فورس ماژور بازار !

7-1 اساسا از نظر روانشناسی بازار، ریزشهای متوالی بازار، سبب جو منفی و ترس در بازار و معامله گران می شود. این ترس روند برگشت بازار و اعتماد معامله گران را کند می کند. از این رو با توجه به محدودیت زمانی در کسب تعهدات بورسیران ( شرط 100% سود در 60 روز بازار )، در طول مدت تعهد، هر زمان شاخص کل 3 روز متوالی ( به هر دلیل و به هر تعداد دفعات) منفی گردد، با توجه به اینکه حد ضرر و توضیحات لازم قبلا ارائه شده است ( و اختیار خروج دارید )، بمدت دو برابر آن ( 6 روز معاملاتی ) به طول مدت زمان دوره سبد اضافه می گردد، تا امکان و فرصت کسب سود در روزهای مثبت بازار و امکان کسب تعهدات بورسیران ممکن گردد ( افزایش مدت ارائه خدمات بدون پرداخت وجه اضافه ). یادآور می شویم به دلایل فنی و روانشناختی بازار، برای جبران X درصد زیان در یک روز، تقریبا بیش از 2 روز زمان نیاز می باشد.

7-2 ارائه سبد سهام و امکان انجام تعهدات بورسیران، برای بازار عادی تعریف و برنامه ریزی شده است. طرفین می پذیرند که در شرایط فورس ماژور ( جنگ، انقلاب، اعتصابات و اعتراضات سراسری، حوادث طبیعی و اجتماعی فراگیر، قطع وسیع اینترنت ) و یا شرایط بحرانی بازار ناشی از بروز رویدادهای سیاسی، اقتصادی، تغییر قوانین ( بازار پایه -مرداد 98) و یا محدودیتهای معاملاتی اثرگذار بر تعهدات بورسیران ( کاهش دامنه نوسانات پس از ریزش مرداد 98 ) که سبب ریزش ناگهانی و منفی شدن بیش از 10 روز پیوسته شاخص کل گردد ( تشخیص با بورسیران است )، ارائه کلیه خدمات و پشتیبانی بورسیران تا زمان حصول شرایط عادی بازار متوقف می گردد، در چنین شرایطی حصول 5 روز مثبت متوالی شاخص کل به عنوان حصول شرایط عادی تلقی می گردد. پس از حصول شرایط عادی بازار، یکی از دو راه کار ارائه شده زیر اعمال خواهد شد:

    الف ) در صورتیکه شرایط عادی بازار در کمتر از یک ماه ( 20 روز بازار ) حاصل گردد، ادامه خدمات با همان سبد سهام و با اضافه شدن دو برابر روزهای منفی شاخص کل به دوره سبد ( از روز اول ریزش تا زمان حصول شرایط عادی ) آغاز می گردد.

     ب  ) در صورتیکه شرایط اضطرار بازار بیش از یک ماه ( 20 روز بازار ) طول بکشد، سبد سهام فوق دیگر پشتیبانی نمی شود و یک سبد سهام جدید ( از ابتدای ماه بعد )، بدون دریافت وجهی و با همان تعهدات خریداری شده ارائه می گردد. لازم به یادآوریست سبد سهام تضمینی بورسیران در هر ماه در صورت شرایط مناسب بازار ( به تشخیص بورسیران ) منتشر می گردد.

بدیهی است در طول مدت تعهد سبد سهام، هر بار و به هر تعداد که شرایط بند 7 و 8 اتفاق افتد، موارد و دستورالعمهای فوق ( تبصره های الف و ب در بند 8 ) اجرا و ملاک خواهد بود.

7-3 با عنایت به تجارب سنوات قبل، گاه به دلیل بروز مسائل سیاسی، اقتصادی و … ، جو روانی بازار برای مدتی هیجانی و منفی می شود و ممکن است بعضی از سهام سبد در یک مدتی از طول دوره سبد رشد کمتری را تجربه نمایند. ( عکس این موارد هم صادق است ) و یا حتی ریزش مهمی را تجربه نمایند. بدیهی است در چنین شرایطی هم خریدار سود کمتری کسب می کند ( نسبت به سرمایه و هزینه خدمات ) و هم بورسیران با احتمال عدم فرصت برای کسب و حصول تعهدات خود ( تعهد 100 % سود در 3 ماه و عودت وجه برای خریداران سبد تضمینی ) دچار زیان خواهد شد. به همین دلیل و به جهت تشریک مساعی و بهره بهرداری هر چه بیشتر از فرصتهای مثبت بازار و کسب سود بیشتر، با صلاحدید و تشخیص بورسیران، حداکثر یک ماه به طول دوره سبد، بدون دریافت هر گونه وجهی اضافه خواهد شد و موضوع و ملاک ارزیابی و تسویه سه ماهه ( 60 روز بازار مندرج در مواد بالا )، به دوره 4 ماهه ( 80 روز کاری ) با رعایت سایر مواد این توافق، تغییر خواهد نمود. بدیهی است کلیه خدمات، پشتیبانی و تعهدات بورسیران تا پایان دوره 4 ماهه همانند قبل به کلیه خریداران سبد ( تضمینی و غیر تضمینی ) بطور کامل ارائه خواهد شد. محتوای این بند علاوه بر مفید بودن برای هر دو طرف، برای خریداران غیر تضمینی مقرون بصرفه تر و اقتصادی تر و بنحوی برابر یک سوم هزینه پرداختی بصرفه خواهد بود. 

8 – پس از خرید، بورسیران موظف است سبد سهام فوق را حداکثر تا 15 روز کاری بازار از زمان اعلام انتشار سبد، منتشر نماید ( تاخیر به دلایل شرایط سیال بازار، شرایط سهام سبد و یا شرایط کشور )، در غیر اینصورت ( بجز هماهنگی و رضایت خریدار )، بورسیران متعهد به عودت کامل وجه حداکثر تا ساعت 17 روز شانزدهم از تاریخ اعلامی انتشار سبد و به همان حسابی که وجه خرید از آن پرداخت شده است، می باشد.

9 – پس از خرید سبد سهام، استرداد وجه، بجز در صورت عدم تحقق شروط سبد سهام ( وفق بند 1 و 3 و 5 و 6 و 7 و 8 و 9 )، امکان پذیر نمی باشد. اما پس از خرید و قبل از انتشار سبد سهامی، در صورت درخواست فوری ( فقط تلفنی )، هزینه خرید بصورت امانت، تا زمان اعلام آمادگی خریدار برای دریافت سبد سهام جدید ( و یا معادل هر یک از حدمات بورسیران )، نزد بورسیران محفوظ خواهد بود.

10- کلیه تحلیلها و پشتیبانی سبد، فقط در سایت رسمی بورسیران ( www.bursiran.com ) ارائه می گردد. با این وجود به جهت سهولت استفاده و رضایت مشتریان گرامی، اطلاع رسانی و پشتیبانی، همزمان در کانال پشتیبانی تلگرام ( @bursiran_admin ) نیز منتشر میگردد ( مشروط به امکان دسترسی فنی و قانونی ).

سلب مسئولیت

11 – بازار سرمایه، بازار ریسک است !  کلیه محتوا و مطالب سایت، برداشت، نظر و تحلیل شخصی و غیر تعهدآور می باشد. بورسیران ضمن سلب مسئولیت، اعلام میدارد مسئولیت هرنوع تصمیم گیری و اقدام، معامله و سود و زیان احتمالی در بازار سرمایه با شخص معامله گر می باشد. همچنین بورسیران هیچگونه مسئولیتی در قبال عواقب استفاده از محتوای تحلیل، میزان سرمایه آورده، عدم استفاده از خدمات ارائه شده، عدم معامله ( به هر دلیل شخصی ) و . . . را ندارد. بورسیران فقط در محدوده شروط و تعهدات اعلامی ( بند 1 تا 12 و 2 تبصره بند 7 ) شروط و تعهدات متعهد می باشد. خرید و پرداخت هزینه خدمات سبد سهام درخواستی به منزله مطالعه و پذیرش کامل شروط این توافق می باشد.

12 – استفاده و بهره برداری از کلیه خدمات خریداری شده، بویژه سبد سهام تضمینی، فایلهای آموزشی، راهنمایی، توصیه، پیشنهادات و پشتیبانی مربوطه، فقط برای معاملات شخص خریدار و با کد بورسی خریدار مجاز می باشد. استفاده مشترک از خدمات فوق و یا در اختیار قرار دادن همه یا بخشی از آن به غیر و یا استفاده از این خدمات در بیش از یک کد بورسی، به هر دلیل و به هر شکل، اجحاف در حق مولف، حق الناس، حرام و موجب ضمان بوده و تهعدات بورسیران را منتفی می نماید.

مشاوره خرید و یا سوال قبل از خرید ( 10 صبح تا 12 شب )

09123573940 و یا آی دی @bursiran_admin

توصیه های مهم بعد از خرید :

  1. جهت استفاده بهینه از سرمایه گزاری خود، خواهشمند است به کلیه تحلیلها، شروط حد ضرر، تکنیکهای خرید، راهنمای معاملات، بروزرسانیها و . . . توجه نموده و در انجام درست، کامل و بموقع آن چدی و کوشا باشید.
  2. با توجه به هزینه سبد، توصیه می شود حداقل میزان خرید برای هر سهام سبد تضمینی، حداقل 50 میلیون تومات و برای سبد غیر تضمینی حدود 30 میلیون تومان در نظر گرفته و توصیه می شود ( بطور معمول ) کلیه سهام معرفی شده سبد را به نسبت مساوی خرید گردد.( البته بر اساس اصل پارتو و تجربه، در هر ماه توصیه هایی ارائه خواهد شد )
  3. بجهت آشنایی و درک روال کار سبد بورسیران و همچنین ارزیابی درست و واقعی از وضعیت و شرایط بازار و سهام سبد، توصیه اکید می شود درهفته اول انتشار سبد ( بویژه در بازار کم رمق و یا جو منفی بر بازار حاکم است )، سهامی که شرط خرید آن اتفاق افتاده است را در مبلغ خیلی کم و حداکثر 5 میلیون تومان خریداری گردد و در صورت بهبود شرایط و مثبت بودن بازار و یا سهم کم کم و طبق سیگنال داده شده اضافه گردد. عجول نباشیم! دوره هر سبد سهام حداقل 15 هفته طول خواهد کشید و فرصت کافی برای کسب سود وجود دارد، فرآموش نکنیم حفظ سرمایه، اصل اول مدیریت سرمایه و کسب سود است.
  4. جهت استفاده از فرصتهای بازار، توصیه می شود همواره حدود 10% از کل سرمایه اختصاص داده شده به سبد را نقد باشیم.
  5. نظر به تعهد و محدودیت زمانی در پاسخگویی آنلاین به همه مشتریان، خواهشمند است با مدیریت سئوالات خود، طرح سوالات غیر ضرور را به بعد از ساعات بازار موکول فرمائید.
  6. هر گونه ابهام و نیاز به توضیحات بیشتر در خصوص تحلیلها و توضیحات سبد سهام تضمینی ارائه شده و بروزرسانی های مربوطه را فقط حداکثر تا ساعت 24 روز انتشار و در روزهای بعد، بعد از بازار با شماره 09123573940 مطرح نمائید
  7. پس از خرید سبد سهام تضمینی، شماره 09190796920 را در گوشی و تلگرام خود ذخیره نموده و با ای دی @bursiran_admin جهت ارتباط ضروری و دو طرفه وارد کانال شوید و همواره بویژه در ساعات معاملات، آنلاین باشید.

پرداخت و خرید سبد سهام تضمینی/غیر تضمینی

لطفا  هزینه خدمات انتخابی ( تضمینی-غیر تضمینی ) پس از کسر 50 % تخفیف را از طریق لینک زیر ( درگاه بانکی زرین پال با مجوز بانک مرکزی ایران  ) پرداخت نمائید.

خرید سبد سهام تضمینی

خرید سبد سهام غیرتضمینی

خدمات بورسیران در یک نگاه       راهنمای انتخاب خدمات بورسیران به تناسب سرمایه

درباره نویسنده

سبد سهام تضمینی سالانه

عیدانه نوروز 1403 بورسیران

خرید سبد سهام تضمینی فروردین 1403

خدمات اشتراک ویژه

فیلترهای هوشمند معاملاتی

کانال رسمی بورسیران در تلگرام

دعوت به همکاری

error: شما مجوز کپی محتوا را ندارید !