انتخاب برگه

قوانین و مقررات سایت بورسیران

قوانین و مقررات سایت بورسیران

استفاده از هر یک از خدمات سایت بورسیران مستلزم پذیرش قوانین و مقررات سایت بورسیران توسط کاربران عضو می باشد.

وبسایت بورسیران، با توجه به اهداف و موضوع فعالیت خود ( در باره بورسیران ) صرفا به عنوان مشارکت در آگاهی بخشی و فرهنگ سازی در فعالیتهای بازار سرمایه و همچنین شفافیت معاملات و کمک به تصمیم گیری فعالان بازار سرمایه، بر اساس دیدگاه و برداشت کاملا شخصی و غیر تعهدآور نویسندگان آن، مبتنی بر اصول علمی، دانش روز و تجارب  شخصی، و با استفاده از داده های مالی، معاملاتی، اخبار و اطلاعات اقتصادی و سیاسی …  از مجاری قانونی نظیر سازمان بورس اوراق بهادار، سازمانها و شرکتهای تابعه . . . و موسسات و نهادهای مالی قانونی فعالیت می نماید.

عدم قطعیت، قطعی ترین قانون بازار سرمایه

در بازار سرمایه هیچ قطعیتی وجود ندارد !   پارامترهای بسیار متنوع، پیچیده و پویا ( اقتصادی، سیاسی، جامعه شناسی، روانشناختی . . . ) دائما در حال تغییر بوده و ما فقط نتایج آنرا تحت عنوان ” قیمت ” مشاهده  می کنیم. حال آنکه به تعداد چهره ها میتوان برای آن تحلیل و تفسیر ارائه نمود، بازار سرمایه شاهد و مصداق زنده نهیب رند شیراز  هر کسی از ظن خود شد یار من  !  ”  می باشد.

سلب مسئولیت

بر این اساس هرگونه تحلیل، توصیه، پیشنهاد به خرید، فروش و نگهداری . . . سهام، صرفا نظر و تحلیل شخصی بوده که تنها با توجه و اتکا، به بخشی از واقعیتهای بازار، که در محدوده اختیار، فهم و درک ماست، وبه صورت تحلیل و پیش بینی محتمل !  و صرفا به عنوان مشورت و همفکری غیر تعهد آور جهت کمک در  افزایش آگاهی ارائه می گردد. زیرا معتقدیم آگاهی،همفکری و مشورت ریسک معامله را کم می کند.

بورسیران به کلیه فعالان بازار سرمایه توصیه اکید دارد، قبل از هرگونه اقدام در بازار سرمایه ابتدا شرایط و وضعیت محیط داخلی و خارجی کشور، بازار، صنعت، شرکت ( مدیریت، مالی ،تولید، محصولات، فروش، برنامه ها، طرح های توسعه  . . . )، شرایط کلی بازار و در انتها شرایط تکنیکال را برسی و مطالعه نموده و با رعایت موارد روانشناسی بازار ،مدیریت سرمایه و با تحلیل علمی و با مسئولیت شخصی تصمیم گیری و اقدام نمایند.

از اینرو رسما اعلام می گردد، بورسیران ضمن سلب مسئولیت  هیچگونه مسئولیتی در قبال تصمیم، اقدام ونهایتا سود و زیان  شما در معاملات بورس ندارد. و توصیه اکید، اخلاقی و خیر خواهانه می نماید که “ هرگز بر اساس توصیه یک فرد و یا یک سایت در بازار سرمایه مبادرت به معامله ننمائید “.

شرایط و مقررات ثبت نام

  • وبسایت بورسیران www.bursiran.com در سایت “ستاد ساماندهی  پایگاهای اینترنتی ” وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی به آدرس www.samandehi.ir  ثبت و در حال طی مراحل تشریفات قانونی است. کلیه فعالیتهای سایت بورسیران،در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین و مقررات موضوعه می باشد. بدیهی است رعایت کلیه قوانین  و مقررات مذکور برای کلیه همکاران و کاربران سایت الزامی است. این قوانین دربرگیرنده فهرست مصادیق محتوای مجرمانه مندرج در سایت www.internet.ir  میباشد .
  • وبسایت بورسیران تحت مالکیت و مدیریت بخش خصوصی است و هیچگونه وابستگی سیستماتیک به هیچ یک از سازمانها،ارگانها و یا نهادهای حاکمیتی و یا دولتی ندارد. اگر چه در صورت نیاز و امکان  با رعایت موازین قانونی،از منابع انسانی مجرب و متخصص در غالب همکاری بهره مند می گردد.
  • ورود کاربران به وب‏‌سایت و دریافت خدمات ارائه شده به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات سایت بورسیران است. توجه داشته باشید که ثبت نام،ثبت سفارش و استفاده از محتوای سایت (به هر شکل ) نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سایت بورسیران از سوی کاربر است.
  • هزینه های سایت بورسیران عمدتا از محل فروش خدمات عمومی و اختصاصی مورد درخواست  و توافق کاربران تامین می شود و از این جهت وبسایت بورسیران هیچگونه وابستگی و تعصبی نسبت به هیچ یک از نهاد های بازارسرمایه و شرکتهای بورسی و غیر بورسی ندارد.
  • وبسایت بورسیران اخلاقا متعهد است در ارائه کلیه خدمات خود،در حد بضاعت فکری ،علمی و فنی،کلیت اصول و استانداردهای حرفه ای و احلاقی معرفی شده در بازارهای مالی را رعایت نماید . با این وجود این اصل مهم، تضمین کننده عدم وجود خطا ،جامعیت و قطعیت در مطالب و تحلیلهای سایت نمی باشد و  کلیه توصیه ها و پیشنهاد ها و تحلیلها تحت هر عنوان اظهار نظر  و تحلیلهای شخصی و غیر تعهد آور است.
  • وبسایت بورسیران  و تیم کارشناسی و تحریریه ضمن پایبندی و تعهد به اصول اخلاقی در کسب حداکثر سود و حداقل زیان برای کلیه مشترکین خود، در برابر عواقب هرگونه تصمیم گیری  واقدامات کاربران عضو و سرمایه گذاران محترم بر اساس مطالب ،تحلیل ها ،پیش بینی ،همفکری ها و  پیشنهادات غیر تعهدآور این  سایت،کاملا سلب مسئولیت می نماید .
  • هر نوع اظهار نظران همکاران و کاربران در هر غالب ،نظر شخصی آنهاست،و  درج آن در سایت به منزله تائید مدیریت سایت نیست. و وبسایت بورسیران مسئولیتی در صحت و سقم آن‌ ندارد. هر کاربر مسئول تصمیمگیری و اقدامات خود ( خرید،فروش،نگهداری،تعویض . . . ) خواهد بود.
  • عدم رعایت هر یک از قوانین، شرایط و ضوابط مرتبط قانونی وبسایت بورسیران،با توجه به  نوع مورد ،بترتیب  سبب ، تذکر کتبی (ایمیل و پیامک)، یک هفته تعلیق و در نهایت ابطال عضویت می گردد. معیار و نوع برخورد با تخلف موردی و با تشخیص مدیریت بورسیران است و کاربر حق هرگونه اعتراض و شکایت را از خود سلب می نماید .در چنین وضعیتی،تحت هیچ شرایط باقی حق عضویت مستردد نخواهد شد.
  • اطلاعات کاربر( شماره موبایل، ایمیل ،نام کاربری و رمز عبور. . . ) برای نمایش در سایت است، لطفا از بکارگیری کلمات نامتعارف و فاقد معانی و زشت  که به دور از ادب و معیارهای فرهنگی،ملی و دینی است استفاده نشود .
  • استفاده از چند نام کاربری برای یک فرد، استفاده از نام و عکس کاربران دیگر و همچنین اشخاص صاحب نام مجاز نیست.
  • امکان ثبت نام با مشخصات یکسان (نام کاربری،شماره موبایل و آدرس ایمیل ) برای هر کاربر،فقط برای یکبار وجود دارد. در صورت غیرفعال شدن حساب کاربری(به هر دلیل) و یا  اخراج کاربر (در صورت عدم رعایت قوانین سایت)،حتی به درخواست خود کاربر، امکان ثبت نام جدید با همان مشخصات تماس وجود ندارد.
  • وبسایت بورسیران هیچگونه فیلترینگی بر روی پست ها انجام نمی دهد( اگر چه قانونا و پیوسته حق آن را برای خود محفوظ می دارد )،تمامی پست های کاربران به صورت عمومی در سایت نمایش داده می شود . به کاربران عزیز اکیدا هشدار و توصیه می کنیم از ارائه هر گونه اطلاعات خصوصی، محرمانه و یا اطلاعاتی که به هر نحوی مایل به انتشار آنها در سایت نمی باشید ، جداً خودداری نمایید.
  • موارد خلاف موازین و قوانین و فرهنگ و عرف جمهوری اسلامی ایران ، افترا،، توهین، تهمت،بحث های سیاسی و جناحی،  جهت دهی و یا جو سازی ،بکارگیری عبارات و کلمات رکیک و مغایر با عفت عمومی و اجتماعی و خارج از شان و عرف وموضوع فعالیت سایت بورسیران، مباحث  نامربوط و خارج از بحث‌های بازار سرمایه  تنها استسناء بند فوق (بند 13 همین توافقنامه ) خواهد بود ،در صورت مشاهده بفوریت و بدون مماشات حساب کاربری حذف خواهد شد، از سایر کاربران نیز خواهشمند است در صورت مشاهده هر گونه تخلف از طریق ارسال ایمیل سایت info@bursiran.com   و یا تماس فوری با شماره  3940 – 357 – 0912 مدیریت سایت را مطلع فرمایند.
  • در هر زمان و در هر مرحله ،درصورت انصراف کاربر ،اخراج و یا تعلیق از عضویت  کاربر ( به دلیل تخلف و یا عدول از مقررات هر یک از مواد مصرح و یا استنباطی این توافق نامه و یا دستور کتبی مقامات قضایی ذیربط )،تحت هیچ شرایط وجه عضویت پرداختی مستردد نخواهد شد،اما هرگونه اشتباه در محاسبات از هر طرف لازم  و  قابل برگشت می باشد.
  • رعایت و حقوق قانونی و مدنی و حرفه ای  (مادی-معنوی) مجموعه وبسایت   بورسیران  از سوی کلیه کاربران و سرمایه گزاران  محترم الزامی است هر گونه اعمال مجرمانه و یا قانونی در هر زمان و به هر شکل و به هر نحو عامدا و یا سهوا،از هر فرد و یا جمعی که سبب ضرر و زیان مادی و معنوی  به مجموعه بورسیران گردد،  عامل و یا عوامل مسئول و متعهد به جبران فوری و کامل خسارات احتمالی وارده می باشند. در هر حال حق پیگیری قانونی برای بورسیران  و هر یک از مجموعه بورسیران محفوظ خواهد بود.
  • در هنگام استفاده از منابع دیگران (شخص،کتاب،سایت،… )جهت رعایت و حفظ حقوق مؤلفین حتماً منبع آن را ذکر نمایید ، در صورت درخواست  و یا اعتراض مالک اثر، پست و یا فایل ارسالی حذف خواهد شد ، در هر صورت مسئولیت عدم رعایت حقوق مولفین و ناشرین به عهده کاربر خواهد بود.
  • این توافقنامه دربرگیرنده تمامی مقررات میان کاربران و وبسایت بورسیران می باشد. ثبت نام شما در سایت “بورسیران” به منزله مطالعه کامل و قبول کلیه مقررات ،شرایط و ضوابط در این سایت می‌باشد.
  • وبسایت بورسیران حق بروزرسانی بندها را برای خود محفوظ می‌دارد.کاربر مسئول و متعهد به مرور و اطلاع مستمر و رعایت کامل آن می باشد.

اینجانب کلیه موارد فوق را می پذیرم و درخواست ثبت نام در سایت بورسیران را دارم.  

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

        خدمات بورسیران در یک نگاه

1- خدمات عموی  ( عضویت عادی با ثبت نام در سایت ) شامل : 

     الف )  مطالب عمومی سایت ( رایگان )

     ب )  کانال رسمی بورسیران در تلگرام 

     ج )  کانال پشتیبانی بورسیران در تلگرام 

     د ) اینستاگرام 

2- خدمات ویژه  شامل :

     الف )  اشتراک ویژه  : دسترسی فوری به اطلاعات، تحلیلهای ویژه بورسیران

     ب )  فیلترهای هوشمند بورسیران  : ( 7 فیلتر کاربردی برای معامله گران روزانه )

     ج )  طرح خرید اعتباری بورسیران :  خرید آنی هر یک از خدمات بورسیران را  آنی با 50 % تخفیف 

3 – خدمات تضمینی : تضمینی سود تعهد شده ( عودت وجه در صورت عدم تحقق درصد رشد تضمین شده )، بسته  آموزشی کاربردی ( 17 فایل آموزشی تابلو خوانی و معامله گری )،پشتیبانی اختصاصی و آنلاین در طول بازار شامل  : 

     الف )  سیگنال فوق العاده تضمینی  : تضمین 50 % سود در 30 روز بازار 

     ب )  سیگنال هوشمند تضمینی      : تضمین  100 % سود  در 40 روز بازار

     ج)  سبد سهام تضمینی سه ماهه : تضمین 100 % سود  در 3 ماه

سبد سهام تضمینی سالانه

عیدانه نوروز 1403 بورسیران

خرید سبد سهام تضمینی فروردین 1403

خدمات اشتراک ویژه

فیلترهای هوشمند معاملاتی

کانال رسمی بورسیران در تلگرام

دعوت به همکاری

error: شما مجوز کپی محتوا را ندارید !