انتخاب برگه

خرید سیگنال فوق العاده تضمینی

خرید سیگنال فوق العاده تضمینی 

آیا عیدانه نوروز 1403 را گرفته اید ؟

پیشا پیش فرا رسیدن نوروز مبارک !

راهنمای دریافت عیدانه 1403بورسیران    ( مهلت دریافت  20 اسفند تا 13 فروردین )

سیگنال های فوق العاده تضمینی حاصل برسیهای تخصصی بورسیران ( اقتصادی، بنیادی، تکنیکال، سوابق معاملاتی و شرایط تکنیکال شاخص گروه، و شرکت، بویژه روانشناسی بازار و معاملات سهم ) و با در نظر داشتن بازه معاملاتی  و 8 سال تجربه ارائه خدمات می باشد. سیگنالهای فوق العاده با شروط ( شروط و تعهدات بورسیران در پائبن همین صفحه ) و تضمین کسب حداقل 50 % سود طی 30 روز متوالی بازار ارائه می گردد. در صورت عدم کسب حداقل 50 % رشد ( بهر دلیل ) ، وجه دریافتی ظرف مدت یک ساعت ( با رعایت شروط و تعهدات بورسیران ) بطور کامل عودت میگردد.

یاد آوری مهم ،

درست بودن یک تحلیل و سیگنال، الزاما ربطی به نتیجه معاملات سهم در بازار ندارد، بویژه در بازاهای هیجانی !

زیرا معیارهای تحلیل و ارائه سیگنال سهم مبتنی بر اصول علمی و فنی مرتبط می باشد، در حالیکه نتیجه معاملات یک سهم، برابر برآیند مجموع نگرش و رفتار معامله گران بازار، بر اساس برداشت و انتظارات و فهم خود از محیط داخل و خارج بازار بورس می باشد.

 منظور از تضمین 50 % سود در 30 روز بازارچیست ؟

در بازار سرمایه بویژه بازار بورس، تضمین به مفهوم قطعیت وجود ندارد. اگر فردی ادعای تضمین قطعی سود مشخص در یک مدت زمان معین را نماید، در خوشبینانه ترین حالت، بازار سرمایه بویژه بورس ایران را نمی شناسد.

تضمین کسب 50 % سود در 30  روز بازار، در واقع توافقی است بین بورسیران و خریدار سیگنال فوق العاده تضمینی، به این شرط که اگر با توجه به شروط و تعهدات بورسیران، درصد سود تعهد شده تحقق نیابد ( وفق شروط و تعهدات )، هزینه خدمات خریداری شده از بورسیران ( با رعایت شروط 12 گانه ) بطور کامل ظرف یکساعت عودت می گردد. ( متن شروط و تعهدات در پائین همین صفحه ). بدیهی است برای خریداران سیگنال فوق العاده غیر تضمینی با 50 % کاهش قیمت، هیچگونه تعهدی برای کسب درصد سود مشخص و عودت وجه نخواهیم داشت.

قبل از خرید خدمات حتما بخوانید !

 

 راهنمای انتخاب خدمات بورسیران به تناسب سرمایه 

چه مقدار سرمایه برای خرید سیگنال فوق العاده مناسب است ؟

انتخاب نوع سیگنال تضمینی و غیر تضمینی و حدود سرمایه به عوامل زیادی از جمله تحصیلات و سواد بورسی، تجربه معامله گری، استراتژی معاملاتی، مدیریت سرمایه، درجه ریسک پذیری، ویژگیهای روانشناختی معامله گر، میزان سرمایه، تجهیزات فنی لازم، میزان تسلط به اینترنت و برنامه های مرتبط بازار بورس و معاملات و شرایط بازار و … دارد. ( ابتدا مشاوره کنید ! ).

در یک جمع بندی و برای یک معامله گر متوسط موارد زیر پیشنهاد می گردد ( با مسئولیت خود ! )

1- اگر سرمایه زیر 50 میلیون تومان دارید و ریسک گریز می باشید، خدمات اشتراک ویژه پیشنهاد می شود.

2 – حداقل سرمایه برای خرید سیگنال فوق العاده تضمینی حدود 200 میلیون و حداکثر حدود 300 میلیون تومان و برای سیگنال فوق العاده غیر تضمینی حداقل حدود 100 میلیون و حداکثر حدود 300 میلیون تومان پیشنهاد می شود.

2 – اگر مایل به تک سهم و  ریسک پذیر هستید سیگنال هوشمند تضمینی ( تضمین 100 % سود در 40 روزبازار ) پیشنهاد می شود. 

3 – برای سرمایه حدود 500 میلیون به بالا سبد سهام تضمینی پیشنهاد می شود. توصیه می شود حتما قبل از خرید مشاوره و راهنمایی دریافت دارید.

4 – برای سرمایه بالای 500 میلیون تومان به بالا برای بلند مدت ، سبد سهام تضمینی سالانه  پیشنهاد می شود. توصیه می شود حتما قبل از خرید مشاوره و راهنمایی دریافت دارید.

خدمات بورسیران در یک نگاه       راهنمای انتخاب خدمات بورسیران به تناسب سرمایه

ویژگی و مزایای مهم سیگنال فوق العاده تضمینی 

  1.  سهام انتخابی با دامنه نوسان روزانه 12 % (  7 % مثبت  |  7 % منفی ) می باشند.
  2. از منظر تکنیکال، کلیه سیگنالها در محدوده حمایتی با قابلیت رشد بیش از 50 % در معاملات کوتاه مدت ( سه ماهه ) را دارند.
  3. کلیه سیگنالها با توجه به شرایط بنیادی، تکنیکال، شرایط سهم در گروه، سوابق معاملاتی و شناوری سهم ظرفیت رشد بالایی در بازه سه ماهه دارند.
  4. کلیه سیگنالها با نمودار تحلیل تکنیکال بسیار ساده و گویا و با توضیحات کلیدی و جامع، اهداف قیمتی، قیمت خرید با حد ضرر، همراه با تکنیکهای خرید، توضیحات و نکات مهم معامله گری و تعیین محدوده قیمتی خروج در اهداف تعیین شده ارائه می گردد.
  5.  پشتیبانی آنلاین اختصاصی در طول بازار ( حتی برای ورود و خروج، افزایش و کاهش سهام سیگنال مربوطه ) 
  6. حدود 12 بروزرسانی ( محدودیتی وجود ندارد ) در طول مدت تعهد 30 روز بازار ( تحلیل، سیگنال ورود و خروج، تکنیک های خرید، نکات کلیدی معاملاتی با توجه به شرایط سیال بازار و . . .  )
  7. ارائه بسته آموزشی کاربردی  10 فایل آموزشی کاربردی و ضروری برای معامله گری ( معامله گری ، بازارار خوانی و تابلو خوانی … )، فقط برای خرید سیگنال تضمینی و یا خرید 2 سیگنال غیر تضمینی

هدیه ویژه برای خریداران سیگنال فوق العاده غیر تضمینی

به جهت حمایت و همراهی با مشتریان بورسیران، در صورت انتخاب سیگنال فوق العاده غیر تضمینی، چنانچه در پایان دوره، مجموع جمع جبری درصد مثبتهای آخرین قیمت معاملاتی روزانه سهم، کمتراز 35 % مثبت باشد، یک سیگنال فوق العاده غیر تضمینی رایگان با تمام پشتیبانی ارائه می گردد.

برنامه، روش و استراتژی معامله گری در فوق العاده تضمینی بورسیران

پس از خرید، یک سیگنال ( یک سهم ) برای هر دوره ( 30 روز بازار ) منتشر و پشتیبانی می گردد این سهم تا پایان دوره تغییر نمی کند مگر به دلایل خاص ( اخبار، بنیادی، اقتصادی، سیاسی… ) و به تشخیص بورسیران.

به منظور حصول اهداف ذکر شده ( کسب 50 % سود در 30 روز بازار )، استراتژی مورد استفاده در این سبد، استراتژی‌ فعال می باشد. یعنی با توجه به شرایط سیال بازار، صنعت و سهم ( اطلاعات و اخبار اقتصادی، بنیادی و سایر شرایط سیال بازار )، در مقابل نوسانات مهم سهم و بازار ( نوسانات بزرگ یا ماژور ) منفعل نبوده و واکنش متناسب اتخاذ و اجرا می گردد.

محتوای هر سهم در روز انتشار و هر یک از بروزرسانی ها در طول دوره :

  1. یک نمودار تکنیکال به شکل بسیار ساده همراه با یک توضیح کوتاه از وضعیت و شرایط روند سهم ارائه می شود.
  2. تعین اهداف قیمتی ( مقاومتها ) طی هفته پبش رو سهم ارائه می شود.
  3. اطلاعات ضروری و کافی ورود ( شرط و زمان خرید سهم، قیمت خرید، حد ضرر و تکنیک های خرید… ) ارائه میگردد.
  4. اطلاعات ضروری و کافی خروج پس از رسیدن قیمت به محدوده هر یک از اهداف ذکر شده ( بند 2 )
  5. اطلاعات ضروری و فوری خروج احتمالی برای شرایط بحرانی و ریزشهای ناگهانی و هیجانی بازار
  6. راهنمایی و ارائه نکات مهم معامله گری برای شرایط غیر معمول بازار ( برگشتها، ریزش ها و رشدهای ناگهانی )

پس از کسب هر یک اهداف فوق ( و یا هر میزان رشد قیمتی ) و خروج و ذخیره سودهای حاصل ( بند 2 و 4 )، بطور معمول سهم مذکور چند روزی اصلاح می کند ( و ما خارج شده ایم ! ). با توجه به مانیتورینگ و کنترل روزانه و مستمر سهم توسط بورسیران، در محدوده حمایتی بعدی و پس از اطمینان از برگشت قیمت، مجدد سیگنال ورود با اطلاعات جدید ( همانند روز اول ) ارائه می شود. این اطلاعات جدید را ” بروز رسانی ” می نامیم. هر سهم سیگنال فوق العاده ( تضمینی و غیر تضمینی ) در یک دوره 30 روز بازار، حدودا 12 بار بروزرسانی می شود. ( هیچ محدودیتی نیست و قابل تغییر به تناسب شرایط بازار تا پایان دوره و به تشخیص بورسیران )

با این روش شما تنها در زمانهای رشد سهم وارد و در زمانهای ریزش سهم خارج می شوید. از آنجائیکه در زمان رشد سهم و نزدیکی به تک تک اهداف ذکر شده بالا ( بند 2 )، اطلاعات کامل و شرایط و نشانه های رشد و یا محدوده های ریزش احتمالی سهم را از قبل در اختیار شما قرار داده شده است، خروج یا ماندن در سهم در اختیار معامله گر خواهد بود، بدیهی است در این شرایط شما مسئول، محق و مختار به خروج و یا حفظ سهم هستید. به همین دلیل ملاک ارزیابی ما، درصدهای مثبت سهم می باشد. ( بند 1 شروط و تعهدات )

تعرفه سیگنالهای فوق العاده تضمینی

تعرفه سیگنالهای فوق العاده، با توجه به تعداد سیگنالها، تعداد بروزرسانی و نحوه ضمانت آن به شرح زیر می باشد :

توضیج مهم : سیگنالهای فوق العاده، به دو صورت تضمینی و غیر تضمینی ارائه می شود. کلیه سیگنالها بروزرسانیها و پشتیبانی مربوطه در هر دو نوع سیگنال (تضمینی و غیرتضمین ) ، کاملا یکسان می باشد، و تفاوت صرفا در عدم تعهد در میزان رشد در سیگنالهای بدون تضمین و به جهت مدیریت سرمایه، کاهش رسیک و کاهش قیمت ( با 50 % تخفیف ) و امکان بهرمندی بیشتر خریداران می باشد.

تعرفه سیگنال فوق العاده تضمینی-بورسیران

تعرفه سیگنال فوق العاده تضمینی-بورسیران

شروط و تعهدات سیگنال فوق العاده تضمینی بورسیران

1 – ملاک ارزیابی و محاسبه نتایج سیگنال فوق العاده، سایت سازمان بورس تهران ( www.tsetmc.com ) و ملاک سنجش 50 % رشد، جمع جبری درصد رشدهای آخرین قیمت معاملاتی سهم در پایان روزهای معاملاتی سهم ( و یا بسته شدن نماد )، طی 30 روز متوالی بازار است. دلیل عدم محاسبه درصدهای منفی سهم در طول مدت تعهد، ارائه کلیه اطلاعات لازم برای معاملات (تعیین اهداف، حد ضرر، محدوده احتمال اصلاح قیمت، و حتی محدوده قیمتی خروج از سهم … ) می باشد. بنابراین عدم خروج از سهم، کاملا در اختیار و مسئولیت معامله گر می باشد. همچنین توجه داشته باشید ( احتمالا ) میزان سود محقق شده در سیگنالهای ارائه شده به منزله میزان سود شما نمی باشد و هر تریدر بر اساس عملکرد خود و میزان استفاده درست و بموقع از اطلاعات سیگنال ها ( نقطه ورود و خروج و میزان سرمایه و… سود و زیان متفاوتی خواهد داشت.

2- با توجه به مبنای محاسبه شده در بند 1، در هر روزی ( و در هر زمان از ساعات بازار ) سهم 50 % رشد را کسب نماید، تعهد بورسیران انجام شده تلقی می گردد اما خدمات فوق تا پایان روز سی ام بازار، بطور کامل ادامه خواهد داشت. بدیهی است چنانچه بعد از کسب 50 % رشد ( در هر روز و هر زمان از ساعات بازار )، سهم ریزش نماید، تعهد بورسیران انجام و پایان یافته تلقی می گردد.

3.1 – اگر در روز اول ارائه سیگنال، شرط خرید سیگنال محقق نگردد ( مطابق توضیحات سیگنال )، روز معاملاتی بعد، به عنوان روز اول محاسبه خواهد شد. و در صورت تکرار در روز بعد هم به همین شکل. بدیهی است در این حالت سیگنال فوق برای روز بعد بازنگری و اصلاح خواهد شد و یا در صورت صلاح دید ( با تشخیص بورسیران )، سیگنال جدید صادر می گردد.

3.2 – در صورت توقف نماد قبل و یا در طول بازار، روز بازگشایی و در صورت تعطیلی غیر مترقبه بازار، اولین روز کاری، به عنوان ادامه روز معاملاتی محاسبه می گردد. بدیهی است به تعداد روزهای متوقف شده هر نماد ( تحت هر عنوان )، به مدت زمان و تعهدات بورسیران اضافه می گردد. در کلیه موارد فوق، درصورت نیاز ( به تشخیص بورسیران )، بروزرسانی جدید و یا حتی سیگنال جدید برای روز بعد ارائه خواهد شد.

هدیه ویژه برای خریداران سیگنال فوق العاده غیر تضمینی

4- به جهت حمایت و اطمینان خاطر مشتریان بورسیران از کیفیت خدمات، در صورت انتخاب سیگنال فوق العاده غیر تضمینی، چنانچه در پایان دوره، مجموع جمع جبری درصد مثبتهای آخرین قیمت معاملاتی سهم، کمتراز 35 % مثبت باشد، یک سیگنال فوق العاده غیر تضمینی رایگان با تمام پشتیبانی و به انتخاب زمان انتشار خریدار ارائه می گردد.

شرایط اضطراری و فورس ماژور بازار !

5-1- اساسا از نظر روانشناسی بازار، ریزشهای متوالی بازار، سبب جو منفی و ترس در بازار و معامله گران می شود. این ترس روند برگشت بازار و اعتماد معامله گران را کند می کند. از این رو با توجه به محدودیت زمانی در کسب تعهدات بورسیران ( تعهد 50% سود در 30 روز بازار )، در طول مدت تعهد، هر زمان شاخص کل 3 روز متوالی ( به هر دلیل و به هر تعداد دفعات) منفی گردد، با توجه به اینکه حد ضرر و توضیحات لازم قبلا ارائه شده است ( و اختیار خروج دارید )، بمدت دو برابر آن ( 6 روز معاملاتی ) به طول مدت زمان دوره اضافه می گردد، تا امکان و فرصت کسب سود در روزهای مثبت بازار و امکان کسب تعهدات بورسیران ممکن گردد ( افزایش مدت ارائه خدمات بدون پرداخت وجه اضافه ). یادآور می شویم به دلایل فنی و روانشناختی بازار، برای جبران X درصد زیان در یک روز، تقریبا بیش از 2 روز زمان نیاز می باشد.

5-2- ارائه سیگنال فوق العاد تضمینی و امکان انجام تعهدات بورسیران، برای بازار عادی تعریف و برنامه ریزی شده است. طرفین می پذیرند که در شرایط فورس ماژور (جنگ، انقلاب، اعتصابات سراسری، حوادث طبیعی و اجتماعی فراگیر، قطع وسیع اینترنت ) و یا شرایط بحرانی بازار ناشی از بروز رویدادهای سیاسی، اقتصادی، تغییر قوانین ( بازار پایه -مرداد 98) و یا محدودیتهای معاملاتی اثرگذار بر تعهدات بورسیران ( کاهش دامنه نوسانات پس از ریزش مرداد 98 ) که سبب ریزش ناگهانی و منفی شدن بیش از 10 روز پیوسته شاخص کل گردد ( تشخیص با بورسیران است )، ارائه کلیه خدمات و پشتیبانی بورسیران تا زمان حصول شرایط عادی بازار متوقف می گردد، در چنین شرایطی حصول 5 روز مثبت متوالی شاخص کل به عنوان حصول شرایط عادی تلقی می گردد. پس از حصول شرایط عادی بازار، یکی از دو راه کار ارائه شده زیر  ( به تشخیص و انتخاب بورسیران ) اعمال خواهد شد:

       1- ادامه خدمات با همان سیگنال و به تعداد روزهای مانده ( از زمان توقف خدمات و با رعایت بندهای 1-4 الی 2-4 ) به مدت زمان و تعهدات بورسیران اضافه می گردد. 

       2- سیگنال قبلی دیگر پشتیبانی نمی شود و یک سیگنال جدید، بدون دریافت وجهی، با همان تعهدات خریداری شده ارائه می گردد.

5-3- با عنایت به شرایط ویژه سیاسی و اقتصادی کشور و تجارب سنوات قبل، گاه بروز مسائل و رخداد غیر مترقبه ایی، شرایط نرمال بازار را برای مدت کوتاهی ( بطور موقت )، تحت تاثیر قرار داده، و جو هیجانی منفی را بر بازار و یا بعضی گروه های بورسی و یا سهام، حاکم می کند که عملا امکان کسب سود از بازار را کاهش و یا گاه غیر ممکن می کند. در این شرایط با توجه به محدودیت زمانی در ارائه خدمات خریداری شده، فرصت زمانی برای کسب سود ( برای معامله گران ) و امکان حصول و کسب تعهد داده شده بورسیران ( درصد سود تعهد شده در یک مدت معین ) محدود و گاه غیر ممکن می شود. به همین دلیل و به جهت تشریک مساعی و بهره بهرداری هر چه بیشتر از فرصتهای مثبت بازار و رشد قیمتی سهام، چنانچه در طول دوره خدمات، رشد سهم سیگنال داده شده ( به هر دلیل ) کمتر از 70 % تعهد داده شده بورسیران باشد، بمدت 15 روز بازار بر مدت زمان ارائه خدمات افزوده خواهد شد. بدیهی است علارغم هزینه بر بودن 15 روز خدمات و پشتیبانی بیشتر برای بورسیران، از باب حسن نیت و فرصت بیشتر برای کسب سود بیشتر مشتریان گرامی، این پشتیبانی  رایگان و به کلیه خریداران سیگنال ( تضمینی و غیر تضمینی ) ارائه خواهد شد. محتوای این بند علاوه بر مفید بودن برای هر دو طرف، برای خریداران غیر تضمینی مقرون بصرفه تر ( 15 روز خدمات و پشتیبانی بیشتر و رایگان به ارزش 50 % کل خدمات خریداری شده) خواهد بود. 

6 – بورسیران تحت هیچ شرایط، مسئولیت و تعهدی در قبال معاملات کاربران، حجم سرمایه آورده، نتایج و عواقب استفاده و یا عدم استفاده از خدمات و سهام معرفی شده، عدم معامله ( به هر دلیل شخصی ) و . . .  ندارد. پس از خرید سیگنال، استرداد وجه، بجز در صورت عدم وقوع شرط سیگنال ( وفق بند 1 و 2 ) و یا عدم انتشار سیگنال ( بند 8 )، امکان پذیر نمی باشد. اما پس از واریز وجه و خرید و قبل از انتشار سیگنال، در صورت درخواست فوری ( فقط تلفنی )، خرید و مبلغ واریزی فوق بصورت امانت، تا زمان اعلام آمادگی خریدار، نزد بورسیران محفوظ خواهد بود.

7 – پس از پایان روز سی ام سیگنال، ( با رعایت کامل سایر شروط و تعهدات بویژه بند 1-5 و 2-5 )، در صورت عدم تحقق تعهد تضمین شده ( 50 % سود در 30 روز بازار )، وجه دریافتی سیگنال ( خریداران یک سیگنال )، ظرف یک ساعت و سیگنال های تعدادی ( بیش از یک سیگنال خریداری شده )، روز سی و یکم آخرین سیگنال دریافتی، و بطور یکجا به همان حسابی که وجه خرید از آن پرداخت شده است، عودت می گردد. و یا در صورت تمایل برای سیگنالهای بعدی نزد بورسیران ( با هماهنگی ) به امانت باقی می ماند. 

8 – پس ازخرید، بورسیران موظف است سیگنال فوق را حداکثر تا 3 روز کاری بازار ( به دلیل شرایط سیال سهم، بازار و شرایط کشور )، منتشر نماید. در غیر اینصورت ( بجز هماهنگی و توافق فیمابین ) بورسیران متعهد به عودت کامل وجه حداکثر تا ساعت 17 روز سوم از تاریخ انتشار سیگنال به همان حسابی که وجه خرید از آن پرداخت شده است، می باشد.

9 – پرداخت وجه خرید، به منزله مطالعه و پذیرش کامل قوانین، مقررات، شروط سایت و سیگنال و همچنین اطلاع و آگاهی کامل خریدار از ویژگیهای خدمات بورسیران بویژه شروط خدمات خریداری شد میباشد.

10 –کلیه تحلیلها و خدمات بورسیران در سایت رسمی بورسیران ( www.bursiran.com ) ارائه و منتشر می گردد. با این وجود به جهت سهولت دسترسی و رضایت مشتریان گرامی ( مشروط به امکان دسترسی فنی و قانونی ) همزمان، اطلاع رسانی در کانال رسمی تلگرام @bursiran و کانال پشتیبانی تلگرام ( @bursiran_admin )  ارائه می گردد.

سلب مسئولیت

11 – بازار سرمایه، بازار ریسک است. کلیه محتوا و مطالب سایت، برداشت، نظر و تحلیل شخصی و غیر تعهدآور است بدینوسیله ضمن سلب مسئولیت، اعلام میدارد مسئولیت هرنوع تصمیم گیری و اقدام و سود و زیان احتمالی در بازار سرمایه با شخص معامله گر می باشد. بورسیران فقط در محدوده شروط و تعهدات خدمات خریداری شده ( بند 1 تا 12 و سه تبصره شروط و تعهدات ) متعهد می باشد. خرید و پرداخت هزینه خدمات درخواستی به منزله مطالعه و پذیرش کامل این اعلام می باشد. 

12 – استفاده و بهره برداری از کلیه خدمات خریداری شده، بویژه سیگنال فوق العاده تضمینی ( و غیر تضمینی )، مشاوره، فایلهای آموزشی، راهنمایی و پشتیبانی مربوطه، فقط برای معاملات شخص خریدار و با کد بورسی خریدار مجاز می باشد. استفاده مشترک از خدمات فوق و یا در اختیار قرار دادن همه یا بخشی از آن به غیر و یا استفاده از این خدمات در بیش از یک کد بورسی، به هر دلیل و به هر شکل، اجحاف در حق مولف، حق الناس، حرام و موجب ضمان بوده و تهعدات بورسیران را منتفی می نماید.


 مشاوره و یا سوال قبل از خرید ( 10 صبح تا 12 شب )

    09123573940  و یا آی دی @bursiran_admin 


توصیه های مهم بعد از خرید : 

  1. به نمودار و توضیحات سیگنال، شروط خرید، حد ضرر، تکنیکهای خرید و . . . جدا دقت نموده و رعایت نمائید.
  2. جهت استفاده از فرصتهای آنی بازار، اکیدا توصیه می شود حدود 10 % از کل دارایی خود را همواره نقد باشیم.
  3.  هر گونه ابهام و نیاز به توضیحات بیشتر در خصوص سیگنال ارائه شده را حداکثر تا ساعت 24 روز انتشار سیگنال و با شماره 09123573940  مطرح نمائید.
  4. پس از خرید سیگنال، شماره 09190796920 را در گوشی خود ذخیره نموده و با ای دی @bursiran_admin جهت ارتباط دو طرفه، توضیحات ضروری و اطلاع رسانی آنی وارد کانال شوید و همواره آنلاین باشید. لازم به ذکر هست حتما با نام کاربری ثبت نامی در سایت و یا نام کامل و اصلی حود در پروفایل تلگرام وارد شوید تا شناساسایی شما تائید و ارائه حدمات ممکن گردد.

پرداخت و خرید سیگنال فوق العاده تضمینی :

   خرید سیگنال فوق العاده تضمینی

خرید سیگنال فوق العاده غیر تضمینی  

خدمات بورسیران در یک نگاه       راهنمای انتخاب خدمات بورسیران به تناسب سرمایه

 

سبد سهام تضمینی سالانه

عیدانه نوروز 1403 بورسیران

خرید سبد سهام تضمینی فروردین 1403

خدمات اشتراک ویژه

فیلترهای هوشمند معاملاتی

کانال رسمی بورسیران در تلگرام

دعوت به همکاری

error: شما مجوز کپی محتوا را ندارید !