انتخاب برگه

خرید سبد سهام تضمینی اسفند 1402

 سبد سهام تضمینی فروردین 1403

سی و دومین سبد سهام تضمینی فروردین 1403، یکشنبه 5 فروردین منتشر می شود. ( با توجه به محدودیت در ارائه پشتیبانی، بمحض تکمیل ظرفیت، فروش سبد متوقف می گردد )

 عیدانه نوروز 1403 مبارک !

پیشاپیش فرا رسیدن نوروز مبارک !

راهنمای دریافت عیدانه 1403بورسیران    ( مهلت دریافت  20 اسفند تا 13 فروردین )

معرفی سبد سهام تضمینی بورسیران و نحوه تضمین

سبد سهام تصمینی بورسیران، عبارتست از سبد سهام سه ماهه با 5 سهم ( به اضافه یک سهم اشانتیون ) ارزنده، از چند صنعت با چشم انداز رشد بالا که بر اساس فاکتورهای اقتصادی، بنیادی، مدیریت سرمایه و مدیریت سبد، تحلیل تکنیکال و با لحاظ جو روانی حاکم بر بازار، انتخاب و در ابتدای هر ماه ( در صورت شرایط مناسب بازار ) و در دو حالت تضمینی و غیر تضمینی ( با 60 % تخفیف ) ارائه میگردد. لازم به توضیح است در هر دو حالت تضمینی و غیر تضمینی، سیگنالها، بروزرسانی،خدمات و پشتیبانی یکسان ولی تعهدات، ریسک سرمایه گذاری، قیمت و تخفیف متفاوت است.

منظور از ”  تضمین 100 % سود در 60 روز بازار چیست ؟

در بازار سرمایه بویژه بازار بورس، تضمین به مفهوم قطعیت وجود ندارد. اگر فردی ادعای تضمین قطعی سود مشخص در یک مدت زمان معین را نماید، در خوشبینانه ترین حالت، بازار سرمایه بویژه بازار بورس ایران را نمی شناسد.

تعهد تضمین کسب 100 % سود در 3 ماه ( 60 روز بازار )، در واقع توافقی است مشروط بین بورسیران و خریدار سبد سهام تصمینی، به این معنی است که اگر با توجه به شروط و تعهدات بورسیران، درصد سود تعهد شده تحقق نیابد ( به هر دلیل )، بورسیران متعهد به عودت وجه و یا انجام تعهد توافق شده فیمابین به شرح زیر می باشد.

1 – سبد سهام تضمینی : تضمین 100% سود در 60 روز بازار: در صورت عدم کسب 100 % سود در 60 روز بازار ( به هر دلیل )، وجه دریافتی ظرف 48 ساعت بطور کامل عودت می گردد.

2 – سبد سهام غیر تضمینی ( با 60 % تخفیف )تضمین 100% سود در 60 روز بازار :  با هر نتیجه ایی عودت وجه نخواهیم داشت و در صورت عدم کسب 50 % سود در 60 روز بازار ( به هر دلیل )، به تعداد سهامی که کمتر از 50 % رشد داشته اند ( طبق بند یک شروط و تعهدات بورسیران )، یک سبد سهام غیر تضمینی رایگان با همان خدمات و پشتیبانی خریداری شده ارائه می گردد.  ( متن کامل شروط و توافقات بورسیران و خریداران گرامی در پائین همین صفحه )

تفاوت سبد سهام تضمینی با سبد سهام غیر تضمینی چیست ؟

کلیه محتوا ( معرفی سهام، تحلیلها، سیگنالها، بروزرسانیها . . . ) و پشتیبانی ( بسته آموزشی، پشتیبانی آنلاین بویژه در طول بازار. . . ) و راهنمایی هایی ارائه شده در طول دوره 3 ماهه، در هر دو بسته کاملا یکسان می باشد. تنها تفاوت در نوع تعهدات بورسیران برای خریداران سبد تضمینی و سبد غیر تضمینی ( در صورت عدم کسب درصد سود تعهد شده )، ریسک پذیری معامله گران و کاهش هزینه خرید ( 60 % کاهش قیمت ) برای خریداران سبد غیر تضمینی و امکان استفاده طیف بیشتری از معامله گران می باشد. بیشتر مشتریانی که حداقل یکبار از خدمات بورسیران استفاده کرده اند، به دلیل شناخت و تجربه عملکرد بورسیران، سبد سهام غیر تضمینی را انتخاب می کنند که البته به جهت کاهش ریسک و کاهش قابل توجه هزینه خدمات و صرف آن برای خرید سهام پورتفوی خود، بسیار مقرون بصرفه و اقتصادی خواهد بود.

قبل از خرید خدمات حتما بخوانید !

 راهنمای انتخاب خدمات بورسیران به تناسب سرمایه 

خرید سبد سهام تضمینی برای چه مقدار سرمایه مناسب است ؟

 هر یک از خدمات بورسیران برای سرمایه گذاری خاص ( کوتاه مدت بلند مدت و …) و میزان سرمایه مشخصی طراحی و برنامه ریزی شده است. در یک جمع بندی برای یک معامله گر متوسط و در یک بازار نرمال، حداقل و حداکثر سرمایه لازم با توجه به ریسک سرمایه گذاری، هزینه خرید خدمات و توجیه اقتصادی خرید خدمات به شرح زیر پیشنهاد می شود :
حداقل سرمایه، برای خرید سبد سهام تضمینی، حداقل 500 میلیون و حداکثر یک میلیارد تومان
حداقل سرمایه، برای خرید سبد سهام غیرتضمینی، حداقل 300 میلیون و حداکثر یک میلیارد تومان
مبالغ فوق حدودی و مسئولیت انتخاب با سرمایه گذار است. توصیه میشود قبل از خرید، همفکری و راهنمایی لازم را دریافت دارید. اگر سرمایه شما بیش از یک میلیارد تومان است، حتما با بورسیران مطرح نمائید.

همچنین می توانید با مطالعه خدمات بورسیران، از انواع خدمات و سرمایه مناسب هر خدمات مطلع گردید. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی و یا سوال قبل ازخرید میتوانید با شماره مدیریت 09123573940 و یا آی دی کانال پشتیبانی تلگرام @bursiran_admin هفت روز هفته از ساعت 8 صبح تا 12 شب تماس حاصل فرمائید.

ویژگی و مزایای مهم سبد سهام تضمینی 

  1. پشتیبانی آنلاین ( 8 صبح تا 12 شب ) بویژه در طول بازار
  2. کلیه سهام سبد با دامنه نوسان روزانه 7 % ±  و بیشتر می باشند.
  3. استراتژی بکار گرفته در این سبد، استراتژی‌ فعال می باشد.
  4. ارائه بسته آموزشی کاربردی ( 17 فایل بازار خوانی، تابلو خوانی و معامله گری و . . . ) با هدف ارتقاع سطح دانش و مهارت های معامله گری ( بسیار مهم ! )
  5. انتخاب سبد سهام، بر اساس فاکتورهای اقتصادی، بنیادی، تکنیکال، شرایط روانی حاکم بر بازار در محدوده کف حمایتی با بهره گیری از دانش مدیریت سرمایه و مدیریت سبد و فاکتورهای همبستگی بالای سهام
  6. ارائه حدود 15 ” بروزرسانی جدید ( حداقل یک بروزرسانی در هفته ) 
  7. و مهمترین ویژگی سبد سهام تضمینی بورسیران، تعهد عودت کامل وجه خرید خدمات ( برای خریداران سبد تضمینی ) و ارائه یک سبد رایگان دیگر ( برای خریداران سبد غیر تضمینی )، در صورت عدم تحقق درصد سود تعهد شده سود طی سه ماه

محتوای هر سهم سبد در روز انتشار و در هر یک از بروزرسانی ها در طول دوره :

  1. یک نمودار تکنیکال به شکل بسیار ساده همراه با یک توضیح کوتاه از وضعیت و شرایط روند سهم،
  2. تعین اهداف قیمتی ( مقاومتها ) طی هفته پبش رو سهم، 
  3. کلیه اطلاعات ضروری و کافی برای ورود ( شرط و زمان خرید سهم، قیمت خرید، حد ضرر و تکنیک های خرید… )،
  4. کلیه اطلاعات ضروری و کافی برای خروج پس از رسیدن قیمت به محدوده هر یک از اهداف ذکر شده ( بند 2 )
  5. اطلاعات و راهنمایی ضروری و فوری خروج احتمالی برای شرایط بحرانی و ریزشهای ناگهانی و هیجانی بازار و یا سهام سبد،
  6. اطلاعات و  راهنمایی و ارائه نکات مهم معامله گری برای شرایط غیر معمول بازار ( برگشتها، ریزش ها و رشدهای ناگهانی )

برنامه، روش و استراتژی معامله گری در سبد سهام تضمینی بورسیران

به منظور حصول اهداف ذکر شده ( کسب 100 % سود در سه ماه )، استراتژی مورد استفاده در این سبد، استراتژی‌ فعال می باشد. یعنی با توجه به شرایط سیال بازار، وضعیت معاملاتی سهام سبد ( تکنیکال، اطلاعات و اخبار بنیادی و … )، در مقابل نوسانات مهم بازار و سهم ( نوسانات بزرگ یا ماژور ) منفعل نبوده و واکنش متناسب ( بروزرسانیهای منظم و متوالی 10 الی 15 بار و راهنمایی های هفتگی ) اتخاذ و اجرا می گردد.

نوسان قیمتی سهم، ذات بازار بورس و معامله گری است. بطور معمول هر سهم بازار بورس در طول یک دوره رشد ( صعود ) و سپس برای مدتی اصلاح ( و یا ریزش ) می کند. در یک دوره سه ماهه سبد سهام تضمینی برای هر سهم سبد در ابتدای آغاز رشد، یک توضیح کوتاه از وضعیت سهم، اهداف قیمتی مشخص و معین هفتگی، تعیین شرط خرید و زمان و قیمت خرید معین و مشخص، حد ضرر و محدوده های مقاومت ( احتمال اصلاح ) و نشانه های آن و محدوده های قیمتی خروج معین و مشخص، و همچنین تعیین محدوده های حمایتی بعدی ( برای ورود ) تحت عنوان  بروزرسانی بطور منظم و مستمر در طول دوره ارائه می گردد. خرید زمانی انجام می شود که شرط خرید محقق شده باشد. ( در غیر اینصورت خرید انجام نمی شود و منتظر وقوع شرط و یا بروزرسانی جدید می مانیم ).

پس از وقوع شرط خرید و خرید سهم دو احتمال پیش روی سهام خریداری شده خواهیم داشت :
1- سهم رشد می کند و به سمت اهداف تعیین شده حرکت می کند و در مسیر رشد تا رسیدن به هر یک از اهداف ذکر شده طبق سیگنال عمل می کنیم. با فرض کسب هر یک اهداف فوق ( و یا هر میزان رشد قیمتی ) در صورت بروز نشانه های اصلاح ( در بسته آموزشی کاملا آموزش داده شده است )، و قبل از ورود سهم به اصلاح، خارج و سودهای حاصل را ذخیره می کنیم، بطور معمول سهم مذکور چند روزی اصلاح می کند ( و ما خارج شده ایم ! ). با توجه به مانیتورینگ و کنترل روزانه و مستمر سهم توسط گروه بورسیران، در محدوده حمایتی بعدی و پس از اطمینان از برگشت قیمت، مجدد سیگنال ورود با اطلاعات جدید ( همانند روز اول ) ارائه می شود. این اطلاعات جدید را ” بروزرسانی ” می نامیم. هر سهم سبد در یک دوره سه ماهه حدود 10 الی 15 بار بروزرسانی می شود. ( قابل تغییر به تناسب شرایط بازار و به تشخیص بورسیران )

2-سهم پس از خرید ( بدون کسب هیچکدام از اهداف ذکر شده ) به هر دلیل وارد اصلاح می شود. اگر سهم وارد اصلاح شود، تا محدوده حد ضرر تعیین شده منتظر می مانیم و بمحص رسیدن قیمت به حد ضرر و شکست آن ( شکست حمایت )، فورا ( با کمترین زیان ) خارج می شویم و منتظر می مانیم تا اصلاح سهم پایان یابد. پس از پایان اصلاح سهم و اطمینان از برگشت قیمتی، برای ورود مجدد سیگنال ورود با اطلاعات جدید ( همانند روز اول ) ارائه می شود ( بروزرسانی جدید ).

با این روش، طی یک دوره سه ماهه  سبد، شما تنها در زمانهای رشد سهم وارد و در زمانهای اصلاح و یا ریزش سهم خارج می شوید. از آنجائیکه در زمان رشد سهم و نزدیکی به تک تک اهداف ذکر شده بالا ( بند 2 )، اطلاعات کامل و شرایط و نشانه های رشد و یا آغاز ریزش احتمالی سهم، از قبل به شما ارائه شده است، خروج و یا ماندن در سهم در اختیار معامله گر خواهد بود، بدیهی است در این شرایط شما مسئول، محق و مختار به خروج و یا حفظ سهم هستید. به همین دلیل ملاک ارزیابی ما، درصدهای مثبت سهم می باشد. ( بند 1 شروط و تعهدات )

اگر پس از خرید سهم به هر دلیل نخواهید ( و یا نتوانید ) طبق 2 بند بالا عمل نمائید ( یعنی نوسانگیری نکنید)، دیگر نیازی به اطلاعات بروزرسانی شده ندارید ( اگر چه بورسیران بر اساس تعهداتش بروزرسانی ها را بطور منظم و کامل منتشر می کند). در این حالت شما فقط به اندازه رشد خالص قیمتی ( تفاضل قیمت فروش از قیمت خرید ) سود  کسب خواهید کرد که منطقا و تحقیقا کمتر از سود افرادیست که بند 1 و 2 را درست، بموقع و کامل انجام داده اند ( حداقل 50 % کمتر ! ). در هر حالت صرف نظر از نحوه اقدامات خریداران سبد، تعهدات بورسیران پا برجا می باشد. 

عیدانه نوروز 1403

طبق سالهای قبل و بنظور قدردانی و قدرشناسی از مشتریان فعال و وفادار بورسیران، عیدانه نوروز 1403 بمدت 14 روز ( 20 فروردین الی 4 فروردین  ) بصورت تخفیف زمانی برای خرید سبد سهام غیر تضمینی فروردین 1403 ارائه می شود. (  تخفیف زمانی شامل خرید سبد سهام تضمینی نمی شود ) با توجه به جدول زیر، در زمان خرید، لطفا تخفیف ارائه شده را از مبلغ سبد انتخابی خود کسر و مابقی را پرداخت نمائید.

تخفیف زمانی سبد سهام تضمینی فروردین 1403-بورسیران

تخفیف زمانی سبد سهام تضمینی فروردین 1403-بورسیران

به عنوان مثال : شما مایل هستید روز 22 اسفند خرید نمائید، طبق جدول بالا، 40 تخفیف ( عیدانه نوروز 1403 ) برای شما در آن تاریخ منظور می شود و در زمان پرداخت، 40 درصد از قیمت سبد انتخابی کسر و مابقی را واریز نمائید. ( انتهای همین صفحه )

تعرفه سبد سهام تضمینی

تعرفه سبد سهام تضمینی، در 2 حالت تضمینی و غیر نضمینی، با جزئیات و نحوه کلی تعهدات و ضمانت بورسیران در جدول زیر منتشر می گردد.

یادآوری می شود کلیه محتوا ( معرفی سهام، تحلیلها، سیگنالها، بروزرسانیها . . . ) و پشتیبانی ( بسته آموزشی، پشتیبانی آنلاین بویژه در طول بازار. . . ) و راهنمایی هایی ارائه شده در طول دوره 3 ماهه، در هر دو بسته کاملا یکسان می باشد.

تعرفه سبد سهام تضمینی 3 ماهه-بورسیران

تعرفه سبد سهام تضمینی 3 ماهه-بورسیران

 شروط و تعهدات بورسیران در تضمین سبد سهام تضمینی

1- ملاک محاسبه نتایج سبد سهام تضمینی، سایت شرکت بورس تهران ( www.tsetmc.com ) و جمع جبری درصدهای مثبت قیمت آخرین معامله هر سهم در پایان روز کاری بازار و در طول مدت دوره می باشد.

2- با توجه به مبنای محاسبه شده در بند 1، در هر روزی ( و در هر زمان از ساعات بازار )، درصد تضمین شده سبد محقق گردد ( معدل رشد سهام سبد برابر یا بیشتر از 100 درصد رشد باشد )، تعهد بورسیران انجام شده تلقی می گردد، اما خدمات فوق تا پایان دوره سبد بطور کامل ادامه خواهد داشت. بدیهی است چنانچه بعد از کسب درصد تضمین شده سبد، سهام سبد ریزش نماید، تعهد بورسیران انجام و پایان یافته تلقی می گردد.

3- در صورت توقف نماد قبل و یا در طول بازار ( به هر دلیل و تحت هر عنوان )، روز بازگشایی و در صورت تعطیلی غیر مترقبه بازار، اولین روز کاری بعدی، به عنوان ادامه روز معاملاتی محاسبه می گردد. بدیهی است به تعداد روزهای متوقف شده هر نماد سبد، به مدت زمان و تعهدات بورسیران اضافه می گردد .در کلیه موارد فوق، درصورت نیاز ( به تشخیص بورسیران )، بروزرسانی و توضیحات جدید و یا حتی سیگنال جدید برای روز بعد ارائه خواهد شد.

4- پس از انتشار سبد تا پایان مدت تعهد سبد، نوسانات سهام سبد ( منبع و آرشیو در سایت www.tsetmc.com ) بصورت روزانه و مستمر مانیتور و تحت نظر و برسی بوده و بر اساس تحلیلهای ارائه شده در سبد سهام، در موقعیت های حمایت و یا اصلاح های بزرگ ( ماژور )، سیگنالها و راهنمایی ورود و خروج جدید با جزئیات کامل تحت عنوان ” بروزرسانی جدید “ ( تقریبا هر 3 تا 5 روز بازار یک بروزرسانی ) و حدودا 10 تا 15 بروزرسانی طی سه ماه ارائه می گردد. لازم به ذکر است با هدف کسب سود بیشتر مشتریان گرامی و با در نظر داشتن شرایط بازار و سهام سبد، ( به تشخیص بورسیران )، محدودیتی در تعداد بروزرسانی وجود نخواهد داشت.

5- تعهدات بورسیران برای خریدران سبد سهام در دو حالت تضمینی و غیر تضمینی به شرح زیر خواهد بود:
الف ) برای خریداران سبد سهام تضمینی ( تضمین 100 % سود در 60 روز بازار )، در صورت عدم کسب 100% سود ( رشد معدل سبد زیر 100% باشد )، فقط هزینه خرید آن تعداد سهام سبدی که به 100% سود نرسیده باشند، بطور کامل و حداکثر تا 48 ساعت کاری، به همان حسابی که وجه خرید از آن پرداخت شده است، مسترد می گردد. هزینه خرید هر سهم سبد برابر است با کل مبلغ پرداختی، تقسیم بر 5 سهم سبد خواهد بود. ( سهم اشانتیون رایگان بوده و در معدل سبد و تعهدات بورسیران محاسبه نمی شود ) 

ب ) برای خریداران سبد سهام غیر تضمینی، بدلیل ارائه تخفیف 60 درصدی در زمان خرید، با هر میزان رشد سبد، هیچگونه تعهدی برای عودت وجه نخواهد داشت و صرفا به تعداد سهام سبد که در طی دوره کمتر از 50 % رشد کسب کرده باشند یک سبد سهام غیر تضمینی رایگان با خدمات و پشتیبانی کامل ارائه می گردد ( انتخاب زمان انتشار با مشتری گرامی ). 

6- طول دوره زمانی سبد سهام ( تضمینی و غیر تضمینی)، 60 روز بازار می باشد اما با توجه به شرایط سیال اقتصادی، سیاسی و بازار بورس، در شرایط و رویداد ویژه ( شرایط اضطراری و فورس ماژور بازار ) به جهت حفظ سرمایه، امکان کسب سود بیشتر مشتریان گرامی و فرصت حصول تعهدات بورسیران، تعداد روزهایی مشخص به طول دوره به رایگان اضافه خواهد شد. لازم به ذکر است اضافه شدن طول دوره تعهدات و پشتیبانی برای بورسیران پر هزینه و زمانبر خواهد بود اما به جهت حسن نیت و تشریک مساعی، همراهی و حمایت از منافع مشتریان گرامی، این خدمات به رایگان و برای کلیه خریداران سبد سهام تضمینی و غیر تضمینی، به شرح زیر ارائه خواهد شد.

شرایط اضطراری و فورس ماژور  !

7-1 اساسا از نظر روانشناسی بازار، ریزشهای متوالی بازار، سبب جو منفی و ترس در بازار و معامله گران می شود. این ترس روند برگشت بازار و اعتماد معامله گران را کند می کند. از این رو با توجه به محدودیت زمانی در کسب تعهدات بورسیران ( شرط 100% سود در 60 روز بازار برای سبد تضمینی )، در طول دوره سبد، هر زمان شاخص کل 3 روز متوالی ( به هر دلیل و به هر تعداد دفعات) منفی گردد، بمدت دو برابر آن ( 6 روز معاملاتی ) به طول مدت زمان دوره سبد اضافه می گردد، تا امکان و فرصت کسب سود در روزهای مثبت بازار و امکان کسب تعهدات بورسیران ممکن گردد. یادآور می شویم به دلایل فنی و روانشناختی بازار، برای جبران X درصد زیان در یک روز، تقریبا بیش از 2 روز زمان نیاز می باشد.

7-2 ارائه سبد سهام و امکان انجام تعهدات بورسیران، برای بازار عادی تعریف و برنامه ریزی شده است. طرفین می پذیرند که درشرایط فورس ماژور ( جنگ، انقلاب، اعتصابات و اعتراضات سراسری، حوادث طبیعی و اجتماعی فراگیر، قطع وسیع اینترنت ) و یا شرایط بحرانی بازار ناشی از بروز رویدادهای سیاسی، اقتصادی، تغییر قوانین ( بازار پایه -مرداد 98) و یا محدودیتهای معاملاتی اثرگذار بر تعهدات بورسیران ( کاهش دامنه نوسانات پس از ریزش مرداد 98 ) که سبب ریزش ناگهانی و منفی شدن بیش از 10 روز پیوسته شاخص کل گردد ( ملاک سایت www.tsetmc.com است )، ارائه کلیه خدمات و پشتیبانی بورسیران تا زمان حصول شرایط عادی بازار متوقف می گردد، در چنین شرایطی حصول 5 روز مثبت متوالی شاخص کل به عنوان حصول شرایط عادی تلقی می گردد. پس از حصول شرایط عادی بازار، یکی از دو راه کار ارائه شده زیر اعمال خواهد شد:

الف ) در صورتیکه شرایط عادی بازار در کمتر از یک ماه ( 20 روز بازار ) حاصل گردد، ادامه خدمات با همان سبد سهام و با اضافه شدن دو برابر روزهای منفی شاخص کل به دوره سبد ( از روز اول ریزش تا زمان حصول شرایط عادی ) آغاز می گردد.

ب  ) در صورتیکه شرایط اضطرار بازار بیش از یک ماه ( 20 روز بازار ) طول بکشد، سبد سهام فوق دیگر پشتیبانی نمی شود و یک سبد سهام جدید ( از ابتدای ماه بعد )، بدون دریافت وجهی و با همان تعهدات خریداری شده ارائه می گردد. لازم به یادآوریست سبد سهام تضمینی بورسیران در هر ماه در صورت شرایط مناسب بازار ( به تشخیص بورسیران ) منتشر می گردد.

بدیهی است در طول مدت تعهد سبد سهام، هر بار و به هر تعداد که شرایط بند 7-1 الی 7-2 اتفاق افتد، موارد و دستورالعمهای فوق اجرا و ملاک خواهد بود.

7-3 با عنایت به تجارب سنوات قبل، گاه به دلیل بروز مسائل سیاسی، اقتصادی و … ، جو روانی بازار برای مدتی کم رمق، خسته کننده و منفی می شود و ممکن است بعضی از سهام سبد در یک مدتی از طول دوره سبد رشد کمتری را تجربه نمایند. ( عکس این موارد هم صادق است ) و یا حتی ریزش مهمی را تجربه نمایند. بدیهی است در چنین شرایطی هم خریدار سود کمتری کسب می کند ( نسبت به سرمایه و هزینه خدمات ) و هم بورسیران با احتمال عدم فرصت برای کسب و حصول تعهدات خود ( تعهد 100 % سود در 3 ماه و عودت وجه برای خریداران سبد تضمینی ) دچار زیان خواهد شد. به همین دلیل از باب حسن تفاهم، تشریک مساعی و بهره بهرداری هر چه بیشتر از فرصتهای مثبت بازار و کسب سود بیشتر، حداکثر یک ماه به طول دوره سبد ( با تشخیص بورسیران )، بدون دریافت هر گونه وجهی اضافه خواهد شد بدیهی است کلیه خدمات، پشتیبانی و تعهدات بورسیران تا پایان دوره همانند قبل به کلیه خریداران سبد ( تضمینی و غیر تضمینی ) بطور کامل ارائه خواهد شد. محتوای این بند علاوه بر مفید بودن برای هر دو طرف، برای خریداران غیر تضمینی مقرون بصرفه تر و اقتصادی تر و بنحوی برابر یک سوم هزینه پرداختی بصرفه خواهد بود. 

8- پس از خرید، بورسیران موظف است سبد سهام فوق را حداکثر تا 15 روز کاری بازار از زمان اعلام انتشار سبد، منتشر نماید ( تاخیر احتمالی به جهت تغییر ناگهانی شرایط بازار و جهت حصول اطمینان از شرایط مناسب بازار برای انتشار سبد می باشد.)، در غیر اینصورت ( بجز هماهنگی و رضایت خریدار )، بورسیران متعهد به عودت کامل وجه حداکثر تا ساعت 17 روز شانزدهم از تاریخ اعلامی انتشار سبد و به همان حسابی که وجه خرید از آن پرداخت شده است، می باشد.

9- به جهت سیاست کاری و تامین و تسویه آنی هزینه های بورسیران، پس از  خرید خدمات، عودت وجه، تحت هیچ شرایط بجز موارد بند 5 الف و 8 امکان پذیر نخواهد بود. اما پس از خرید و قبل از ارائه بسته آموزشی و یا انتشار سبد، در صورت درخواست فوری ( فقط تلفنی )، خرید و مبلغ واریزی فوق بصورت امانت تا زمان اعلام آمادگی خریدار برای دریافت خدمات خریداری شده، نزد بورسیران محفوظ خواهد بود. 

10- کلیه تحلیلها ، بروزرسانی ها، پشتیبانی و راهنمایی سبد، فقط در سایت رسمی بورسیران ( www.bursiran.com ) ارائه می گردد. با این وجود به جهت سهولت استفاده و رضایت مشتریان گرامی، اطلاع رسانی و پشتیبانی، همزمان در کانال پشتیبانی تلگرام ( @bursiran_admin ) نیز منتشر میگردد ( مشروط به امکان دسترسی فنی و قانونی ).

سلب مسئولیت

11- بازار سرمایه، بازار ریسک است. کلیه محتوا و مطالب سایت، برداشت، نظر و تحلیل شخصی و غیر تعهدآور است بدینوسیله ضمن سلب مسئولیت، اعلام میدارد مسئولیت هرنوع تصمیم گیری و اقدام و سود و زیان احتمالی در بازار سرمایه با شخص معامله گر می باشد. بورسیران فقط در محدوده شروط و تعهدات خدمات خریداری شده ( بند 1 تا 12 ) متعهد می باشد. همچنین بورسیران تحت هیچ شرایط، مسئولیت و تعهدی در قبال معاملات کاربران، حجم سرمایه آورده، نتایج و عواقب استفاده و یا عدم استفاده از خدمات ارائه شده، عدم معامله ( به هر دلیل شخصی ) و . . .  ندارد. خرید و پرداخت هزینه خدمات درخواستی به منزله مطالعه و پذیرش کامل این اعلام و قبول سلب مسئولیت از بورسیران می باشد. 

12- استفاده و بهره برداری از کلیه خدمات خریداری شده بویژه سبد سهام تضمینی، فایلهای آموزشی، راهنمایی، توصیه، پیشنهادات و پشتیبانی مربوطه، فقط برای معاملات شخص خریدار و با کد بورسی خریدار مجاز می باشد. استفاده مشترک از خدمات فوق و یا در اختیار قرار دادن همه یا بخشی از آن به غیر و یا استفاده از این خدمات در بیش از یک کد بورسی، به هر دلیل و به هر شکل، اجحاف در حق مولف، حق الناس، حرام و موجب ضمان بوده و تهعدات بورسیران را منتفی می نماید.

مشاوره خرید و یا سوال قبل از خرید ( 10 صبح تا 12 شب )

09123573940 و یا آی دی @bursiran_admin

توصیه های مهم بعد از خرید :

  1. جهت استفاده بهینه از سرمایه گزاری خود، خواهشمند است به کلیه تحلیلها، شروط حد ضرر، تکنیکهای خرید، راهنمای معاملات، بروزرسانیها و . . . توجه نموده و در انجام درست، کامل و بموقع آن جدی و کوشا باشید.
  2. پس از خرید سبد سهام تضمینی، شماره 09190796920 را در گوشی و تلگرام خود ذخیره نموده و با ای دی @bursiran_admin جهت ارتباط ضروری و دو طرفه وارد کانال شوید و همواره بویژه در ساعات معاملات، آنلاین باشید.
  3. موارد بسیار مهم و کاربردی دیگر پس از خرید در کانال پشتیبانی اختصاصی تلگرام @bursiran_admin برای شما منتشر می گردد

پرداخت و خرید سبد سهام تضمینی/غیر تضمینی

لطفا  هزینه خدمات انتخابی ( تضمینی،نیمه تضمینی و غیر تضمینی ) را از طریق لینک های زیر ( درگاه بانکی زرین پال با مجوز بانک مرکزی ایران  ) پرداخت نمائید.
همچنین با توجه به اینکه بورسیران در زمینه تحلیل و سیگنال رمزارز نیز فعالیت دارد ( سایت بورس کوین  https://www.burscoin.com )، در صورت تمایل می توانید هزینه خدمات خود را به نرخ روز صرافی به تتر واریز نمائید ( تماس و هماهنگی )

خرید سبد سهام تضمینی

خرید سبد سهام غیرتضمینی

خدمات بورسیران در یک نگاه       راهنمای انتخاب خدمات بورسیران به تناسب سرمایه

سبد سهام تضمینی سالانه

عیدانه نوروز 1403 بورسیران

خرید سبد سهام تضمینی فروردین 1403

خدمات اشتراک ویژه

فیلترهای هوشمند معاملاتی

کانال رسمی بورسیران در تلگرام

دعوت به همکاری

error: شما مجوز کپی محتوا را ندارید !